Hirdetés
-
Leépítésekbe kezd a Grand Theft Auto kiadója
it A munkaerő 5 százalékát bocsájtja el a Take-Two, valamint egyes projekteket is leállít.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
ma Újabb EV brand rukkol elő okostelefonnal, ezt a formát viszont már láttuk valahol.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Z_A_P
addikt
Ennek mar nem sok ertelme van, DX12 a jovo.
OK
-
félisten
Szerintem egy átmeneti időszakban mindkét API-val kell foglalkozni, mert a régi játékok sem mennek egyből a kukába, ráadásul sok DX11 játék fog megjelenni ezután is. Nem csak AAA játékok léteznek, hanem kisebb projectek is, amik valószínűleg DX11-gyel fognak kijönni még évekig.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
nagyúr
továbbra sem fog mindenki dx12re fejleszteni. ubinál végre képesek voltak kihozni egy normális motort dx11re, szerintem ők még maradnak egy ideig.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Tomcat
őstag
Remélem, hogy ez a Windows 7 meghajtó csomagnak is a része lesz.
Tomcat
-
ricsi99
addikt
"Legrosszabb esetben a pénzköltést annyira megunja a kiadó, hogy egy későbbi frissítésbe már szándékos hibákat rendel el, hogy a gyártók számára az AFR mód letiltása lehessen az egyetlen út, amire számos példa volt már"
Most már értem miért került ki pár kedvenc játékombol a cf profilEgy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
-
Petykemano
veterán
Állhat-e ennek hátterében az, hogy az erősebb konzolokat kvázi dual GPU-s rendszerekként fogják kiadni a visszafelé kompatibilitás miatt, s a konzolokon ezt megoldják a DX12-ben explicit multiadapter néven ismert képernyőosztásos technikával, VR-on ugye eleve két képernyő van, oda tehát ideális, ezzel az AMD megágyaz a dual GPU-s kártyáinak, aminek terjedéséhez és széleskörű használhatóságához viszont alapvető fontoságú, hogy a nem DX12-t és nem Vulkant, vagy az ezekben kínált multiadapter lehetőségeket nem használó fejlesztők számára is legyen támogatott eszköz, ami a dualGPU-s kártyákat könnyen kihasználhatóvá teszi.
Most, amikor az AAA címeket már DX12-ben vagy vulkannal készítik, pont most miért lett fontos az egyébként módfelett marginális Crossfire lehetőség? Ha nem azért, mert a terv az, hogy kisebb chip méretű multiGPU kártyákkal szeretnének nagyobb teljesítményt elérni?
"MultiGPU is no longer just an enthusiast play, you know that we just do one bleeding edge card. The way we think about it strategically is that the concept of multiGPU is going to extend up and down the stars..."
(Persze 2017-18-19 még messze van)
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
online1986
tag
Nem ártana valami javítgatás MSI GX70 A10 5750M 8650G +R9 M290X nem képes elindulni dx12 pedig az R9 támogatja csak 8650G vezető nem és így marad a dx 11.