- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Apple iPad Air (5. generáció) - felülértékesítés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Steam Deck
- Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
- Kompakt és hordozható számítógépházzal rukkolt elő a DeepCool
- SSD kibeszélő
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Közel 1 billió dollárt vesztettek a big tech óriásai
it Nagyot kaszáltak a shortolók, az úgynevezett Magnificent 7 közel 1 billió dollárt veszített a piaci értékéből a múlt héten.
-
Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
ma Három és fél éve is készült friss Nokia 225 4G-s upgrade-del, az idei verzió viszont visszahozza az eredeti formatervet is.
-
Magyar feliratozással jön a Senua's Saga: Hellblade II
gp A folytatást azok is élvezhetik majd, akiknek az angol szövegek megértése nem egyszerű.
Új hozzászólás Aktív témák
-
atti_2010
nagyúr
Legújabb szériás kártya legyen,
Csakhogy nem a legutolsó szériás valójában mert csak a neve az és itt ez már eléggé súrolja a csalás határát.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
-
Ł-IceRocK-Ł
addikt
-
dezz
nagyúr
Erre az egészre azért van szükség, mert nem elég nagy a 28nm-es gyártási kapacitás, ráadásul egyelőre drágább a 28nm, mint a 40. Új architektúrás de alsó kategóriás GPU-kat gyártani 40nm-en meg nem lenne sok értelme.
OEM piacra az AMD is átnevezett VGA-kat kínál, 7350-7670. Bár a legkisebb kivételével legalább nem 2 generációval korábbiak. Nincs kizárva, hogy dobozos termékként is bekerülnek majd a boltokba ezek is.
[ Szerkesztve ]
-
Simon02
tag
Ezt a nagy sírást...
Én is megvettem egy GT430-as 64 bites kártyát (igaz 128-asnak volt hirdetve), 7 ezerért. Tartaléknak, dedikált Physx kártyának tökéletes, oda nem kell nagy memsávszél, gpu számítási kapacitás, az meg a 96 SP-vel megvan (nem érdekel, hogy melyik Ati hívő szerint nem való semmire a Physx, dob annyit a látványon, mint a dx11 - mellesleg Ati dGPU mellett használom).
Ezek a kártyák filmek gyorsítására, kocajátékosoknak (nem Crysis 2), kép megjelenítésére, esetleg CUDA programozásra valók, nem több százezres darabok. Nem tök mind1, hogy új széria-e, aki meg ezt veszi komoly játékra, meg is érdemli. Tájékozódni mindenki tud!Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Simon02
-
Dominó85
veterán
Egyetértek a kollegával. És egyben, mint szemtanú alá is támasztom az érvelését.
Szerk.: elég ha ránézünk ezekre a többnyire low profilos VGA-kra... Van olyan ember aki ezekből kinézné a FullHD gamezolás lehetőségét? De most komolyan.
Hja és ismét a Gigabyte kártyái a legrondábbak... Ízlésficamosak egy picit a Gugánál.
[ Szerkesztve ]
* Péter - 06302461862 *
-
Ł-IceRocK-Ł
addikt
Én is megvettem egy GT430-as 64 bites kártyát (igaz 128-asnak volt hirdetve), 7 ezerért. Tartaléknak, dedikált Physx kártyának tökéletes...
Írtad hogy dGpu mellett használod. "dob annyit a látványon, mint a dx11".
A kettő árából veszel egy dx11 es kártyát és el van felejtve. Minek bonyolítani."lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper
-
Löncsi
őstag
válasz Ł-IceRocK-Ł #59 üzenetére
Muszáj okoskodni.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
De vazze, egyszerűen hihetetlen .
Csak a f*ka-árdat megy a low-profile GeForceokról, aztán valaki jóindokkal vesz egy ilyen kis kártyát és egyből belekötnek a szerencsétlenbe.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Ł-IceRocK-Ł
addikt
1. A fórum azért van hogy megosszuk a saját véleményünket egymással.
2. Sajnálom hogy erre még nem jöttél rá.
3. A hangvétel normális volt, nem kötekedés volt a hsz.
4. Akinek nem inge, ne vegye magára.
5. Nem kötelező hozzászólni.
6. Okoskodni általában te szoktál.Részemről itt be is fejeztem.
[ Szerkesztve ]
"lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper
-
Dominó85
veterán
-
xlife11
senior tag
válasz Ł-IceRocK-Ł #64 üzenetére
+1. Véleményt nyilvánítottál, normális hangnemben, szóval nem látom itt mi a probléma?
-
Löncsi
őstag
válasz Ł-IceRocK-Ł #64 üzenetére
De gondolkozz már Te is el egy picit. Ha valaki használ egy ATI kártyát, annak lehet egyszerűbb egy olcsó kis GeForceot venni és betenni társkártyának és kész, le is írta miért vette.
De mind1, folytasd csak nyugodtan, én olvasgatok tovább, imádom a PH-t.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
XtremLor
őstag
jah, nem a low kartyakal van baja az embereknek hanem csak az atb.szasok miatt idegesito ez a nevezgetes meg az olcso gddr2/3 rammal szerelt kartyak sok rammal, ha valakinek csak arra kell a vga hogy kepet adjon a legolcsobb 10ekoruli kartyat fogja megvenni ez termeszetes en is vettem mar ilyet.
"Legen...Wait for it...Dary"
-
Löncsi
őstag
De AMD vonalon is ez van (régi 40nm-es lapka, 64bites busz etc az alsó HD7000-ben), ott nem háborodnak fel az emberek, ezért nem értem. És Fizikázni sem lehet azokkal.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
dezz
nagyúr
Látom, az "értő szóra" itt már senki sem kíváncsi...
(#69) Löncsi: "És Fizikázni sem lehet azokkal."
Már hogy ne lehetne (mint lehetőség)? Nem csak CUDA alapú fizikai motor van, hanem már OpenCL alapúak is. Már csak használnia kellene őket a játékfejlesztőknek.
Megjegyzem, a legkisebb kártyák már fizikához is kevesek. Főleg, ha majd nem csak mutatóba lesz fizika a játékokban.
(#70) atti_2010: Miért, költözünk a 8. dimenzióba?
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nincs olyan, hogy OpenCL alapú fizikai motor. Van fizikai motor, mely futhat OpenCL, vagy DirectCompute felülten keresztül. Ilyen például a Bullett vagy a Havok FX. A Havoknak csak OpenCL portja van. Azt nem tudom, hogy az Intelnek van-e terve a C++ AMP-vel. Egyelőre nagyon az OpenCL mellett állnak, de nyilván csinálhatnak a Microsoft rendszereire is portot.
Jellemzően az a probléma a fizika gyorsításával, hogy olyan helyzetekben ad előnyt, amikor az adott algoritmus skálázható. Más esetében csak akkor gyorsabb a GPU-s kód, ha a CPU-n futó kódot mesterségesen korlátozzák (erre a PhysX rengeteg példát mutatott, hiszen egy szálra volt korlátozva a CPU-s feldogozás, és még SSE2 optimalizáció sem volt ... a Batman AC az első játék, ahol nincs korlátozás, meg is van a hatása, mivel gyorsabb lehet egy négymagos Sandy Bridge mint egy GPU), hogy ki lehessen mutatni a különbséget. Amúgy más szempontból ritka az amikor a GPU-s kód jobban fut. Tipikusan jó lehet persze a GPU a fluid vagy cloth szimulációkra (utóbbi van a Dirt 3-ban DirectCompute 5.0 alapon, ami a zászlókra működik), de a rigid body-ra már nem. Arra még ma sincs hatékony algoritmus. Az AMD már csinált egyet a Bullettben, de az nem hatékony. Az új PhysX SDK-ban is van, de az meg még rosszabb eredményeket ad. Bár ebben valószínű, hogy a hardver is közrejátszik, mivel a GCN jóval hatékonyabb a fizikai számításokra. Mindenesetre a skálázhatósági gondokon majd az integráció fog sokat segíteni. Emellett nyilván a fejlesztők dolgát is meg kellene könnyíteni, mert a művészeknek a fizika beépítése jelentős pluszmunka. Ráadásul ma is probléma, hogy figyelni kell a játékmenet védelmére, mert ha nincs meg az erős hardvered, akkor a fizika butítása befolyásolhatja a játékmenetet is. Ezek mind olyan problémák amikre nincs normális megoldás még. A next gen konzolokkal talán lesz valami áttörés. De azt talán nem érdemes remélni, hogy a játékmenetre ható durva GPU-s fizika a PC-be egyhamar beszabadul.Talán még érdekes lehet a külön hardveres egység. A rigid body-ra ugyan nincs hatékony GPU-s kód, de van hatékony Ageia-s. Persze az hardver szinten úgy volt megépítve, hogy kiszolgálja a PhysX technológia igényeit. Persze az NV-s felvásárlással az egész ment a szemétbe, és az erre építő játékokra sosem lett GPU-s gyorsítás, mert nem ideálisak a számítások GPU-ra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
atti_2010
nagyúr
Igen de mikor elkezdi támogatni azt nem csak úgy egy kicsit fogja, mert az AMD-nek és az Intelnek is van OpenCl úgy hogy érdemes rá fejleszteni, a Phisx is elterjedhetett volna ha az Nvidia nem sajátítja ki remélve hogy ebből fognak meggazdagodni.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
Löncsi
őstag
válasz atti_2010 #76 üzenetére
Lehet, de bizony addig nincs GPU-fizika amíg az OpenCL ki nem növi magát, én meg nem várok. :p
Amúgy az nV hardver is futtatja az OpenCL kódot, ergó semmiről nem marad le az ember ilyen esetben.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
atti_2010
nagyúr
Sokan várjuk mert most hogy eladják nekünk az APU-kat jó lenne használni is a bennük levő potenciált, és csak reménykedni lehet hogy nem csak 1-2 játékba kerül be a gyorsítás.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az OpenCL kinőtte magát. Nem az a probléma, hanem a skálázhatóság. Természetesen meg lehet úgy csinálni egy játékot OpenCL-re is, hogy GPU-val gyorsít fizikát, de akkor mi lesz? Jellemzően lassabb lesz a procis kódnál (négymagos proci mellett). Ezért nem éri meg dolgozni. Az meg az OpenCL esetében nem téma, hogy lekorlátozod a procis feldolgozást egy magra. Ez senkinek sem az érdeke. Ezt az NV egy darabig csinálta a PhysX-re, de semmi haszna nem lett belőle azon kívül, hogy baromi nagy lett a játékok gépigénye, és mára az egész PhysX-et átverésnek tartja a világ. A Batman AC-t már korlátok nélkül csinálták, és bizony, ha van egy Sandy Bridge processzorod, ami négymagos, akkor érdemes azon futtatni a számításokat, mert gyorsabb.
Az ideális jelenleg az, hogy úgy szelektálod a számításokat, amelyik hardveren jobban fut. Rigid body procira, és fluid vagy cloth GPU-ra.A skálázás meg lesz idővel oldva, de nem a jelenben. Ez a jövő zenéje. A fizikára olyan hardver kell, amilyenek az APU-k, de nem úgy ahogy most vannak, hanem szorosabb integráció mellett. Ha példát, akarsz akkor a PS3 Cell-je egy elég jó alternatíva. Persze annak is megvannak a korlátjai, de összességében még az számít a legjobban felépített processzornak fizikára.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Van egységes fizikai motor GPU-s gyorsításra, kettő is, illetve a fejlesztő is írhat egyéni döntés szerint. Egyszerűen a helyzet az, hogy értelme nincs használni. Később ez megváltozik, de ahhoz olyan hardver kell, ami valóban gyorsítást eredményez, és ezt a gyorsítást nem mesterséges korlátozással állítja elő a szoftver. Mondtam persze, hogy ilyet is lehet, csak ez semmire nem jó. Az újdonság ereje elmúlik és annyi neki. Lényegében mára a nagyok közül egyedül az Epic maradt csak a PhysX mellett. Most pedig ők sírnak, hogy gyengék az új konzolok. Valójában inkább az a bajuk, hogy nincs bennük CUDA-t támogató hardver, ezzel felépítették az UE4-et egy olyan fizikára, ami konzolon nem ideális.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
dezz
nagyúr
"Nincs olyan, hogy OpenCL alapú fizikai motor. Van fizikai motor, mely futhat OpenCL, vagy DirectCompute felülten keresztül. Ilyen például a Bullett vagy a Havok FX. A Havoknak csak OpenCL portja van."
Ez kb. olyan dolog, mint hogy vannak OpenGL-re és DirectX-re fejlesztett játékok. Itt is megoldható a portolás, de nem csak egy mozdulat, mert eléggé át kell írni a kódot.
"(erre a PhysX rengeteg példát mutatott, hiszen egy szálra volt korlátozva a CPU-s feldogozás, és még SSE2 optimalizáció sem volt ... a Batman AC az első játék, ahol nincs korlátozás, meg is van a hatása, mivel gyorsabb lehet egy négymagos Sandy Bridge mint egy GPU)"
Szerintem leginkább olyan esetben van ez, ha az a fizika csak "mutatóban" van ott... Egy keményebb fizika hamar kifektetne egy CPU-t, de egy komolyabb GPU megemészti a nyers erejével. Szóval, az összehasonlítás alapja ne egy G80 legyen...
"Amúgy más szempontból ritka az amikor a GPU-s kód jobban fut."
Tessék? Abu, ideje lenne futtatnod pár OpenCL demót, GPU-n és CPU-n is... Utóbbin csak 10x lassabb... (Nem 10k-s GPU-t szembeállítva egy 80k-s CPU-val.)
"Talán még érdekes lehet a külön hardveres egység. A rigid body-ra ugyan nincs hatékony GPU-s kód, de van hatékony Ageia-s."
Ne már, az Ageia chipje egy sima DSP volt... Az még kötöttebb, mint a mai GPU-k.
Az persze könnyen lehet, hogy az APU-kon futnak majd ezek igazán jól, hiszen ott pl. ki van küszöbölve a PCIe késleltetése, ami kis adatcsomagok sűrű csereberélését (CPU és GPU között) elég hatékonyan akadályozza.
-
Löncsi
őstag
Akkor a GDC-n mutatott demo amiben van rombolhatóság + részecske azt nem fogjuk viszontlátni sose a konzolok miatt a CUDA hiányából eredően?
Az elég király, pedig elég szépet tett le az asztalra az Epic, ennyi volt akkor.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
djculture
félisten
Elég hülye áron vannak ezek a gyenge valamik,10k max amit ér pl egy ilyen, erre 15 ezerért vesztegetik:
[link]Ezek után eltudom képzelni a nagyobb gt 630 lesz vagy 20 ezer forint és az összes új játék képregény lesz rajta ennyi pénzért.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze a portolás időbe kerül. Ezzel nem is vitáztam. Azonban a DX és az OpenGL is csak API, ahogy az OpenCL és a DirectCompute is. A motor mögötte van, aztán arra lehet több portot is készíteni az adott API-ra. Persze nem éri meg, így jellemzően egy port lesz.
Nem az az alapja. GTX 580-on is gyorsabb a Sandy. A GPU PhysX sem olyan, hogy minden a GPU-n megy. Egyetlen olyan játék sincs ami GPU-s rigid body-t csinál. Rendben van, hogy bekapcsolod a GPU-s fizikát, de a rigid body mindig a CPU-n fut. Azért gyorsabb, mert CPU-s módban a PhysX ezt egy magra korlátozta, míg GPU-s módban automatikus volt a többszálú feldolgozás. A Batman AC esetében ez nincs, így a gyorsulás is elvész.
A demók szintetikusak. Teljesen más valós környezetben ugyanazt futtatni. Ezzel kapcsolatban rengeteg embörrel beszéltem a GDC-s bemutatók után. Mind azt mondta, hogy a probléma a skálázás. Lesz persze olyan terhelési faktor, ami már gyorsabb a GPU-n, csak a sebesség rég játszható szint alatt lesz. Rigid body-ra egyértelműen az volt a vélemény, hogy nem éri meg alkalmazni. Soft body-ra talán, de sok dologtól függ. Ahol egyértelműen hasznos az a cloth szimuláció.
Persze az Ageia kötöttebb, de néha a kötöttség jelenti az előnyt. A rigid body-t azért tudta gyorsan csinálni. Át lehetett volna ezt is portolni CUDA-ra, csak az NV nem látta értelmét, mert a célhardver sokkal gyorsabb volt. Nem mellesleg a processzor oldaláról is gyorsabb volt a feldolgozás például a Cellfactorban, ami nagyon épített az Ageia PPU képességeire. Ezért maradt ki számos játék a GPU-s fizikából. Egyszerűen nem futottak elég gyorsan.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha arra a mindent szétlövők demóra gondolsz, akkor annak más akadálya van. Egyszerűen ott az a probléma, hogy iszonyatosan sok a szétlőtt törmelék, és ezek mellett normálisan vezérelni az AI-t lehetetlen. Idővel el kell tüntetni a törmelékeket, mert az AI beleakadhat, de még a játékos is. Minél gyorsabban történik ez annál kisebb a hiba esélye. Ilyet már ma is láthatsz mondjuk a BF3-ban, vagy a korábbi BF: BC2-ben, de olyan mértékben, ahol még nem okozhat gondokat. Ennél komplexebbet nem hiszem, hogy bárki alkotni fog belátható időn belül.
Nagyon más technikai demókat építgetni és mutogatni, hogy erre is képes, és más mindezt egy játékba építeni. Bármelyik PC meg tudja ezt ma csinálni, és biztos vagyok benne, hogy képesek lesznek rá a next-gen konzolok. Sőt szerintem a PS3 is képes erre. Egyszerűen a probléma a játékmenetben keletkezik.
Egyébként játékból sem kell messzire menni. Ott a Red Faction sorozat. Az utóbbi két rész ilyen. Persze ott is dolgoznak azon, hogy a törmelékek ne maradjanak sokáig meg, illetve ezek egy része nem is lesz elmozdítható. Amíg el nem tűnik, addig nem reagál a környezeti változásokra.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
Mind1, szomorú, hogy nincs ilyesmi játék a piacon, pedig impresszív és elég szépen is fut a demo. Ha Epic szerint nem lesz elég az új konzol sem a motorjukhoz akkor nem lesz itt fejlődés egy darabig, egyszerűen kár érte.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mondom még egyszer ... ilyesmi játék már van. Ott a Red Faction utolsó két része. Azt valósítja meg amit szeretnél. Ennél komplexebben ezt nem lehet, mert egy játék az nem techdemó. Ügyelni kell a működésére. Egy techdemóban ez mindegy. Nulla bot rohangál ott a videóban, amikor szétlövik a pályát.
A többiek még fejlődnek, így lesz fejlődés is. Az UE4 is fejlődik, csak nem szokványos módon született meg. Sweeney elég sokáig kergette a Larrabee ideálját, majd amikor bedőlt a projekt, akkor hoppon maradt. Innentől kezdve az UE4 nem egy teljes értékű fejlesztés. Új motor lesz, de évekig a Larrabee-re épített, így szinte bizonyos, hogy nem sikerült olyanra, amilyenre eredetileg akarta volna. Az új konzolokkal szerintem nincs gond, egyszerűen Sweeney más jövőképet képzelt el, és évekig rossz irányba fejlesztett.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
dezz
nagyúr
Ez így elég fura, mert a rigid body szimuláció jóval egyszerűbb, mint a soft. Nem inkább arról van itt szó, hogy azt a kisebb számú számítást, ami a rigid bodyhoz kell és ami a játékok szerves része, egyszerűen nem célszerű GPU-ra ültetni? Egyrészt a CPU bőven elbír vele, másrészt csak bonyolítaná a dolgokat. Miközben a soft bodyhoz jóval nagyobb számítási teljesítményre van szükség, ezért megéri a "bonyodalmat".
-
Simon02
tag
Úgy érzem, sok a ha, majd, egyszer. Az embernek a termék most kell, nem jövőre. Az hogy mesterségesen van korlátozva a Physx az nv részéről meg lehet hogy nem szép húzás, de ilyen a piac. Vettek egy szolgáltatást és pénzt szeretnének látni belőle. Az miért érné meg neki, hogy mindenhol ingyen lehessen használni. Az összes cég így működik, ezért nem fogom megérteni a fanboyokat...
És igen megvettem egy 430-ast dedikált kártyának, mert nekem megért annyit. Ez nem zárja ki a dx11-et, ha egyesek nem is értik (most 6870x2 van mellette). Nekem megérte így, ha csak néhány esetben is, de élvezhető különbség van (látványosabb, mint a dx10-dx11 között..). Kevés pénzből van egy kis fogyasztású kártyám, ami erre tökéletesen alkalmas.Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Simon02
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem, itt mindenki a skálázhatóságot hozta fel. Egyszerűen a GPU-s algoritmusok teljesítményben nem jól skálázódnak. Kis számú objectnél gyorsabb a processzor. Van egy olyan határ, ahol egyezik a sebesség, míg van egy határ, amit túllépve már gyorsabb a GPU, csak az már rég az elvárt folyamatos sebesség alatt van.
Vannak dolgok, amiket megéri átrakni a GPU-ra, de mindent egyáltalán nem. A Rigid Body-t kifejezetten nem éri meg. Esetleg csak úgy, ha azt nem a GPU számolja, hanem az IGP, mert akkor a GPU-tól nem veszed el az erőforrást. Ez megfontolandó helyzet, mert az IGP ilyenkor lényegében felszabadít, vagyis a procinak és a dGPU-nak több ideje/erőforrása van másra.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
matolcsida
csendes tag
Sziasztok!
A kérdésem a következő lenne van nekem most egy Sapphire HD 5750 1gb vga.m
az alaplapomban 2 darab pci-e 16x slot van,
a kérdés az lenne hogy mit érné meg jobban egy crossfirebe kötni ezt a vga-mat egy ugyan ilyennel
vagyhttp://wwwedigital.hu/Videokartya/Asus_PCIe_3.0_GTX650_TI-1GD5_-_GTX650_Ti_1GB_videokartya-p337827.html?backurl=clear ilyen vga betétele
árban a crossfire olcsóbban kijönne,DE! teljesítményben melyik lenne jobb és mennyi lenne a két megoldás között a különbség?
a válaszokat előre is köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Apple iPad Air (5. generáció) - felülértékesítés
- Opel topik
- BMW topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...