- Apple notebookok
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós kamerák
- Gaming notebook topik
- Powerbank topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bakgab
csendes tag
A napi óraszámot valóban le kell adni, és az nem kevés. Viszont, ha meggondoljuk, a másik oldalról a gyereknek is megvan a napi óraszáma, ami szintén megterhelő lehet.
A konfliktuskezelés sokféle módon működik, legkevésbé pofonokkal, veréssel. Illetve van rosszabb is, ha nem foglalkozunk a problémákkal.
Vannak problémás osztályok és egyre több a problémás gyerek is. Sok iskolában pedig akad segítség is, iskolapszichológus, pedagógiai asszisztens és nem szégyen más tanárhoz fordulni sem.
A tanár a személyiségével is nevel. Mire nevel vajon, aki időnként lenyom egy taslit? Hogy az erősebb eb szaporodik? Vagy, hogy megnőhetsz még gyermek és visszaadhatod? Tekintélye lesz a kokiosztónak vagy csak félnek tőle?
Nem mindenki való pedagógusnak, az biztos, de nyilván nem kötelező ezt a hivatást választani. -
bkercso
nagyúr
válasz t72killer #200 üzenetére
Ezzel teljesen egyetértek!
A valóban indokolható esetek ritkák, és ritka dolgot kutatni is nehezebb: nagyobb felkészültséget és több munkát igényel.
Amellett meg biz. határokon belül a szülőre kell bízni ennek megítélését. Ezek a határok nem ölelhetnek körbe 0 területet szerintm.Én ebben látom a vita megoldásának kulcsát.
"Vajon miért érzik konzervatív értékrendű emberek borzasztó leegyszerűsítőnek ezeket a morális ítéleteket? És vajon miért tartják liberális baloldaliak erkölcstelennek a konzervatívokat, amikor ők nem hajlandóak ebben az egyszerű koordinátarendszerben látni a világot?Haidt tézise
Ezeket a kérdéseket kutatta Jonathan Haidt amerikai szociálpszichológus, és rendkívül izgalmas eredményekre jutott. Haidt New York-i liberális értelmiségiként azt érezte, a moralitás általa ismert (és vallott) baloldali koordinátái elégtelenek az emberi erkölcs gyökereinek megértéséhez. Van a moralitásnak olyan dimenziója (talán több is), ami számára és liberális, baloldali kollégái és barátai számára idegen, de az emberek jelentős hányada számára nem az, sőt, meghatározó jelentőséggel bír a jó és a rossz közötti különbségtételben."
[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
nagyúr
válasz voyager4.4 #101 üzenetére
Uhh, basszus. Remélem egyszer sikerül feldolgoznod.
Thanos was right.
-
Mindig van durvább:
Na az ilyen elkövetőjével (és annak főnökével!) szemben tényleg nem sajnálnám a fizikai fenyítést, úgy közel-keleti módra Valószínű elég hamar eszébe jutna az oltóanyag neve is.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
válasz szaszyka #205 üzenetére
Van némi különbség a 18 éven felüli, elszámoltatható felnőtt között, aki anyagi megfontolásból a legaljasabb dolgokat műveli és a kevéséves, fejlődésben lévő gyerkőc között.
Amúgy igen, ha erőforrásokat akarnánk arra költeni, hogy bűnözőket visszahozzunk a társadalomba, akkor a beszéd, partnernek tekintés a megoldás - ettől függetlenül a személyes véleményem az, hogy aki egy bizonyos határt átlép (maradandó testi/lelki károsodást okoz többszörösen, előre megfontolt szándékból), az nem érdemel újabb esélyt a társadalomtól.
Konkrét példa az enyhébb esetre: egy fiatal futballhuligánt hogy "kezelnél", aki annyit csinált, h bezúzott pár ablakot? Lecsukás nehézfiúk között, napi veréssel, vagy ráeresztesz pár pszichológust, hogy neveljék ki és legyen belőle dolgozó-adózó ember?
A durvább eset meg mondjuk Breivik, akit tényleg nem kéne az adófizetők pénzén etetni...
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
szaszyka
senior tag
válasz #20749568 #206 üzenetére
Értem, csak az sosem fér a fejembe, hogy amikor az emberek alapból elítélik az erőszakot, az agressziót, sokszor képesek lennének embertársaikat megkínozni, elpusztítani az örök kárhozatra sújtani (Sokszor állatvédőknél tapasztalható ez, hogy az állatkínzót élve megnyúznák. Értem én, hogy bűnt követett el, de akkor egy önmagát liberálisnak, haladó gondolkodásúnak tartó ember ne menjen már le primitív állatba, és akarja a legfőbb bűnt elkövetni, amit ember elkövethet!). Na ez az igazi szegénységi bizonyítvány!!!
Lenovo Thinkpad X220 :D
-
-
-
szaszyka
senior tag
válasz t72killer #207 üzenetére
Breivik témában nem nyilatkozok, de az ablakot betörő futballhuligánt nem pszihológushoz küldeném, hanem a saját pénzéből kötelezném a kárának helyreállításában, természetesen aktívan közreműködve a munkálatokban, pluszban még a nyakába is varrnék pl egy bölcsődének, vagy egyéb szociális intézménynek a felújítására. Elég, ha csak 2-3 ablakot vesz, ha már azt tört be. Utána lehet elgondolkodna a cselekedetein, ha saját zsebén érzi az okozott kárt. Ha valami gazdag csemete, akkor pedig kőkeményen dolgozza le a kárt!
Lenovo Thinkpad X220 :D
-
válasz #20749568 #214 üzenetére
miért mennék le az ő szintjére? Nem 80 ártatlant mészárolok le ok nélkül, csak egy db tömeggyilkost iktatok ki a rendszerből. Vagy akkor a bűncselekményekért ne járjon büntetés?
Ki mondta azt, hogy az anyós bemondására akasszuk fel a tyúktolvajokat? Két-három körös ellenőrzéssel, szigorúbb bizonyítási kényszer mellett igenis megengedhetőnek tartom az ilyen csúcs-vadállatok eltakarítását. Nem a halálbüntetés léte miatt magas a bűnözés egyes amerikai államokban...
#215: "a saját pénzéből kötelezném a kárának helyreállításában" - Természetesen, ez (+némi közmunka pl a helyi ablakosnál!) lenne a "büntetés" rész! Ezenkívül, hogy 2év múlva ne hozzák be megint törés-zúzás miatt, hanem inkább vmi GDP-termelő tevékenységet folytasson, kelleni fog az a pszichológus. Itt nem egy Lipótmezőre gondolok, hanem valami civilizált rehabilitációs intézményre, ami megpróbálja rávezetni a tagot, hogy érdemes normális emberként élni.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
válasz #20749568 #217 üzenetére
"az életfogytig tartó magány rosszabb." - egy Brazil vagy Magyar börtönben biztosan, egy norvégban csuda tudja. Akkor meg mi értelme kínozni őket? A halálbüntetéssel nem azt mondtam, hogy középkori módszerekkel húzzák karóba a delikvenst (még ha bizonyos vadbarmok meg is érdemelnék), hanem a modern, fájdalommentes módszerekkel intézzék a dolgot.
Az állam azt is elvárja a polgáraitól, hogy ne vegyék el a másik tulajdonát, mégis elveszi az állampolgárok tulajdonát alkalmasint, nem?
Apropó, a "lealacsonyodunk a bűnöző szintjére" -témához tartozik pl az önvédelem, akkoris lealacsonyodsz a bűnöző szintjére, ha a feleségedre+gyerekeidre késsel támadót lelövöd, nem? Sőt! rosszabb vagy nála, mert ő így effektíve ő el se követte a bűntényt, te pedig megölted...
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Kár, hogy ide nem szabad leírni a valóságot.
Amit ajánlok: Ballagjatok el Nyíradonyba és álljatok meg pár percre a helyi egyik iskola mellett. Tanulságos...
Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
-
qwertly
addikt
Az a szomorú,hogy már csak idő kérdése és nem lesz tanár mert ki az a hülye aki bohócot csinál magából.Akkor meg azért meg majd a jajgatás,hogy nincsen aki tanítson.Nagyon propaganda ízűnek tartom,hogy a tanár a személyiségével nevel.Meg változott a világ erre már a tanárnak nincsen ideje a hallgatók részéről meg egyre kisebb rá az igény.
-
-
bakgab
csendes tag
Valóban, a poroszos felállásra nincs fogadókészség, de ez miért lenne gond? Hallgató - ez sokat elmond az értő füleknek. Kipróbálható a mentor tanár szerep, nem mindenkinek működik, de nyilván azzal főz az ember, amije van. Akinek az eszköztára az erőszak, az viszont alkalmatlan.
Persze, kevés a tanár és nem látszik, hogy vonzóvá válna a pálya... igaz... de ettől még ne jöjjenek a kokizó urak és az alázó, lelki terrorista hölgyek, nem hiszem, hogy ez az oktatás, nevelés útja. Orvosból is egyre kevesebb van, ettől még nem akarhattok sarlatánokat és kuruzslókat a rendelőkbe.
A tanárnak nincs ideje... mire is? Hogy neveljen? Mivel töltse az idejét, az anyag leadásával? Megint propagandaízű lesz gondolom, de nem véletlenül lett KNT a KOT-ből. -
Korrektor
Miért ne szabadna leírni a valóságot?
A valóság az, hogy az iskola az nem csak oktatási intézmény, hanem gyermekmegőrző, emiatt a tanár szerepe nem egyértelmű. Pont emiatt van ez a helyzet, mert kötelező mindenkit benntartani a rendszerben. Ha rajtam múlna, én az első alkalommal kiraknám azokat, akik nem akarnak tanulni.
-
-
#56573440
törölt tag
Jah mert küzdeni kelljen hogy a szardarabot, aki visszahuzza az egész osztályt azt elrugdosd érettségire, vagy szar tanár vagy. Szerintem meg a speciális igényű diákokat speciális csoportokban kéne kezelni... Ha lehet emelt matek csoport...
Persze kívülről mutogathatsz hogy oldja meg a rendszer, hogy a generációk óta nem dolgozó, melyszegeny család legifjabb mr beleszarok tagja az otthonról hozott mintákkal teszi egyedül pokollá 30 másik gyerek életét, de igazából minek?
Persze jatszahtjuk tovább a szociálisan hipererzekenyeket, csak lehet egy kérésem? Finanszirozd inkább te. Csinálj még pár felzárkóztatási programot, hátha az volt a gond, hogy kevés pénzt kaptak....
-
válasz #56573440 #230 üzenetére
"Szerintem meg a speciális igényű diákokat speciális csoportokban kéne kezelni... " - egyelőre ott tartunk, hogy a konkrét értelmi fogyatékosokat is a normál osztályokba akarja bezsúfolni a kormányzat
Fején találtad a szöget, a minőségi oktatás pénzbe kerül. Hol itt a baj, én úgy hallottam, Magyarország jobban teljesít ?
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
-
-
-
-
bkercso
nagyúr
válasz #56573440 #230 üzenetére
Nálunk már 17 éve is volt emelt matek felsőben. Nyolcadikban azt se tudták, mi az a függvény. És ez egy jó, Bp. külvárosi környék, nem a Tiszántúl.
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
Corleone33
aktív tag
válasz #56573440 #230 üzenetére
nem tudom, én autizmussal küzdök de normál osztályban sikerült elvégeznem gimnáziumot és kitűnőre végeztem el érettségit. Nem ment a matek illetve fizika, de még se húztam vissza az egész osztályt
Ha azt hiszed hogy azzal megoldasz egy problémát, hogy effektíve külön gyépés/szellemi fogyatékos osztályokat teremtesz, akkor ki kell ábrándítsalak: nem hatékony módszer SEMMIRE, max annyiban hogy teremtesz effektíve egy olyan csoportot, ahol a diákoknak nincs meg a szocializálási képességük és még inkább le fognak csúszni. azt pedig már no komment amikor pl egyes diákok pl csak a bőrszínűk miatt kerülnek kisegítő osztályba és nem a képességeik miatt.
"Jah mert küzdeni kelljen hogy a szardarabot, aki visszahuzza az egész osztályt azt elrugdosd érettségire, vagy szar tanár vagy"
Amúgy te alapvetően ki is vagy hogy effektíve gyerekeket leszardarabozol? mert picit bicskanyitogató ez a fajta stílus.
[ Szerkesztve ]
Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!
-
dabadab
titán
válasz #56573440 #230 üzenetére
"Szerintem meg a speciális igényű diákokat speciális csoportokban kéne kezelni..."
Lehet, szerintem én sem mondtam ezzel ellenkezőt (nyilván van vita az elkülönítés meg az integrálás hasznáról meg az elvi szinten túl nagyon sok függ a konkrét helyzettől is, de ez tisztán szakmai kérdés, amibe nem akarnék beleszólni a partvonalról).
"Persze kívülről mutogathatsz hogy oldja meg a rendszer, hogy a generációk óta nem dolgozó, melyszegeny család legifjabb mr beleszarok tagja az otthonról hozott mintákkal teszi egyedül pokollá 30 másik gyerek életét, de igazából minek?"
Mondjuk azért, hogy ez az egész problémahalmaz ne termelődjön újra?...
"Persze jatszahtjuk tovább a szociálisan hipererzekenyeket, csak lehet egy kérésem? Finanszirozd inkább te. "
Miért, te inkább annak a költségeit szeretnéd fizetni, amikor ezek a gyerekek aztán a társadalom szélére vagy azon kívül kerülve teljesen nyilvánvaló pálya mentén bűnözővé válnak?
"Csinálj még pár felzárkóztatási programot, hátha az volt a gond, hogy kevés pénzt kaptak...."
Mondjuk nulla fillérből elég nehéz felzárkóztató programot csinálni, nem?
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Corleone33
aktív tag
és aztán ott tartanánk mint most, amikor az igen okos parlamenti megmondóembereknek köszönhetően míg a továbbtanulni nem vágyóknak LEGALÁBB az érettségi megvolt, ehelyett most rengeteg diákot kirugdosnak a nagybetűs életbe, nulla képzettséggel, akiket aztán majd az adóforintjainkból eltarthatunk mert mérget vehetsz rá, hogy a munkapiac nem fogja tudni őket felszívni, max mennek ki közmunkásnak éhenhalni.
Ez aztán rohadtul jó megoldás mindenkinek, ugye? azért remélem te is érzed, hogy miért szükséges rossz ezeket a diákokat legalább a gimi befejezéséig benntartani az iskolarendszerben, bár hadd tegyem hozzá, hogy az érettségi se ér sokat piacképesség terén.
néha ezeket a kommenteket elolvasva már csak azon lepődöm meg hogy Taigetoszról esetlegesen még nem akarjátok ezeket lelökni pluszban
[ Szerkesztve ]
Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!
-
Ringman
nagyúr
topikhoz kapcsolódó elemzés:
a magyar diákok az OECD-átlaghoz képest gyenge problémamegoldó képességei mellett van még lesújtó tanulsága a felmérésnek: a vizsgált országok közül Magyarországon befolyásolja leginkább az iskolai teljesítményt a tanulók társadalmi-gazdasági státusza. -
Corleone33
aktív tag
sajnos ez már egy jó ideje így van, szegénysorban felnövő diákok, szorgalmuktól és tudásoktól teljesen független az esetek jórészében sajnos sose képesek kitörni a társadalmi helyzetükből és feljebb jutni, és a jelenlegi politikai rendszernek szemmel láthatóan nem is áll érdekében hogy ezen egyenlőségeket megszüntessék.
[ Szerkesztve ]
Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!
-
Ringman
nagyúr
válasz Corleone33 #243 üzenetére
forráskivonás esetén elég nehéz lenne az eredményeken javítani
-
bkercso
nagyúr
Magyarországon befolyásolja leginkább az iskolai teljesítményt a tanulók társadalmi-gazdasági státusza.
A területi megoszlásra is kíváncsi lennék ezzel összefüggésben.Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
Corleone33
aktív tag
Ez így van, és hozzáteszem ez csak egy kis tényező a nagyobb dologban
Ha beleszámolunk olyan költségeket mint pl tankönyvek ára (főleg egyetem esetén), BKV/utazás, kaja, stb, vagy ha pl a csemete csak önköltségesre jut be, nem nehéz látni hogy a nehezebb anyagi helyzetben levők miért csúsznak le. Ha pedig fel kell venni diákhitelt, azzal pluszbónuszként még több évre el is adósodnak
A központi forráselvonás ugyanúgy probléma, de nem az egyedüli és önmagában csak tűzoltás lenne.
[ Szerkesztve ]
Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!
-
#56573440
törölt tag
válasz Corleone33 #239 üzenetére
"Nem ment a matek illetve fizika, de még se húztam vissza az egész osztályt "
Akkor ez hogy jön ide? Nem azt mondtam, hogy bárki aki bármilyen minimális orvosilag is igazolható problémával küzd az húzzon a kisegítőbe, hanem az, aki visszahúzza az osztályt, aki miatt nem lehet rendesen oktatni, akinek jól láthatóan helye nincs ott, annak biztosítsunk már egy megfelelőbb platformot, ahol kiteljesedhet. Nem kell orvosnak lenni, vagy egyetemre járni, normális szakmát is lehet szerzeni, ami fizet is. Ebbne pedig nincs szégyen.Leírod hogy te nem az említett kategória vagy de magadra vetted. De miért?
"ahol a diákoknak nincs meg a szocializálási képességük és még inkább le fognak csúszni."
És az iskolában kell a szocializálást elkezdeni.... Sőt egyetemen lehetne külön szak erre. Persze alanyi jogon.
"azt pedig már no komment amikor pl egyes diákok pl csak a bőrszínűk miatt kerülnek kisegítő osztályba és nem a képességeik miatt."
Az pedig, hogy ilyet nem is írtam, nos no komment.
"Amúgy te alapvetően ki is vagy hogy effektíve gyerekeket leszardarabozol? mert picit bicskanyitogató ez a fajta stílus."
Ha visszanézel láthatod, hogy nem ezt a stílust képviselem. Csak felvettem a megfelelő hangnemet a megfelelő topikhoz. Itt nem lehet úgy mondani semmit, hogy ne minősíts valakit. Akkor?
dabadab
"Mondjuk azért, hogy ez az egész problémahalmaz ne termelődjön újra?..."
Mint látod, sokat nem tehetsz. Mert ha az óra közepén letolja a gatyáját a lurkó, random időközönként percekig kukorékol, vagy kidobja 5 percenként valakinek a munkafüzetét az ablakon, azzal nem teheted meg, hogy egy megfelelő osztályban megfelelő keretek között oktasd. Mert valaki fel fog hördülni, hogy hol itt az egyenlőség. Termelődni fog újra és újra. Sajnos. De nagyon érdekelne, hogy hogy lehetne felzárkóztatni ilyeneket.
"Miért, te inkább annak a költségeit szeretnéd fizetni, amikor ezek a gyerekek aztán a társadalom szélére vagy azon kívül kerülve teljesen nyilvánvaló pálya mentén bűnözővé válnak?"
Nem. Csak rengeteg olyan munka van, amit el lehetne szakképzéssel is végezni. Nem azt mondom hogy zárjuk őket az alföldön karanténba, hanem azt, hogy esetleg lehetne olyan szakképzést indítani, ami testhezállóbb, a jövőben használhatóbb, bevételt is biztosító lenne. Egy ilyen problémás gyereknél az érettségi megszerzése nem az.
Figyelj. Több olyan emberrel is összehozott az élet, akik nem a kitűnő érettségire, meg a diplomára mentek, mert gyerekként -is- problémásak voltak, nem szerettek és nem is akartak tanulni. Pl a klímaszerelőm speciel pont jó családból a telibeszarom kategóriát súrolva élt annak ellenére, hogy megfelelő nevelést és hátteret kapott.... Elküldték szakközépbe, klímás lett, télen keres annyit mint én, nyáron nagyságrenddel többet. Ezzel szerintem semmi baj nincs. Ahogy víz-gáz-hűtő-mosógép etc szerelő is mindig kell, és már most többet keresnek emberek egy rendes szakmával, mint bármelyik bölcsész.
[ Szerkesztve ]
-
bkercso
nagyúr
válasz #56573440 #248 üzenetére
(OFF)Csak felvettem a megfelelő hangnemet a megfelelő topikhoz. Itt nem lehet úgy mondani semmit, hogy ne minősíts valakit.(/OFF)
Ma is tanultam egy új kommunikációs fogást!De nagyon érdekelne, hogy hogy lehetne felzárkóztatni ilyeneket.
Csoda által. Egyéb megoldás engem is érdekelne! Sokaknál nincs is otthon íróasztal, és a tanulásnak semmilyen kultúrája nincs a széles családban...már most többet keresnek emberek egy rendes szakmával, mint bármelyik bölcsész.
Ez mikor nem volt így?
De abban maximálisan egyetértek, hogy meg lehetne és kellene tanítani őket dolgozni.
Volt kollégám "szabadalma", hogy a segélyt ahhoz kötné, hogy reggel 8-ra jelenjen meg a segélyezett felnőtt valahol, ahol akár még dolgozni sem kellene, de du. 4-ig ott tartanák, hogy a gyerek lássa, hogy a szülő reggel elmegy és du. ér haza. Munkahely igazolásával ez alól lehetne mentesülni.[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
#56573440
törölt tag
Nincs ebben csoda. Sokszor csak akkor jut el az üzenet megfelelő helyre, ha a befogadó oldal ingerküszöbét is sikerül átlépni. Ha ez kell tőlem nem függ.
"Sokaknál nincs is otthon íróasztal, és a tanulásnak semmilyen kultúrája nincs a széles családban."
Nem a gyereknél kéne kezdeni a motiválást, hanem a szülőnek kéne megértenie, hogy ez az ő érdeke is. Mármint hogy a gyerek tanuljon, és jó jegyeket szerezzen. Csak ugye a hosszú ideje mély szegénységben élő réteg eleve terhelt jellemzően olyan problémákkal, mint az alkohol, a drog, a családon belüli -valós- erőszak, nem az a himihumi atyai pofon ami itt előjött, és ezen a "telepen" lévő kortársak se segítenek. Ugye nem egyszer foglalkoztak a herbál és egyéb gyorsan ölő szerek terjedésével az ilyen helyeken... Nem kicsit űberpara...
Én simán mondanám azt, hogy egy felvételi, és kiemelni a családból ha ezt választják ők, kvázi bentlakásos iskola címen. Ahol kicsit több hangsúlyt lehetne fektetni a viselkedésproblémákra pl, szakemberekkel akár. Mert a tanár lehet penge matek fizika szakos, nem pszichológus. Nem kötelezően, nem alanyi jogon, és nem következmények nélkül. Ha nem tud beilleszkedni, azt tolja mint amit otthon látott, nincs igény másra, nos akkor eltanácsolás aztán go. Ha meg penge, akkor szépen kiemelni.
Tudom, ez így gecin hangzik. Azt is értem, hogy a célcsoport egy jelentős része egy rasszhoz tartozik, és ennek megfelelően akár rasszista is lehetek, csak épp nem vagyok. Van egy valós probléma, amire nem az a megoldás, hogy ugyan úgy kezeljük őket mint mindenki mást, mert ott valaki szívni fog miatta, és az igazságtalanságot szül.
Szerintem biztosítani kéne annak aki akar, hogy tudjon, és ne a család, ne az osztálytársak, és ne a környezete úgy alapvetően legyen a szűk keresztmetszet.
Szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, Apple garancia, doboz, kék
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, nanoSIM, Apple garancia, doboz, szürke
- Macbook Pro 16" - i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke