Hirdetés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- Plazma TV topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kr/\toS
senior tag
Igazán lökhetnének SBS támogatást is. 50 Dzsordzsért beleférne.
-
Pikari
addikt
úgy vélem, fejlesztőként nem éri meg erre a technológiára fejleszteni. időpazarlás. legalábbis számomra az volt, gyakorlatilag 0 haszonnal.
-
H.Ezredes
őstag
Nekem nagyon bejön
Egyedül a 27" a "csak" FULL HD felbontással nem jön be. Ugye a nagy képátmérő miatt kicsit "szétesik" a kép :S magasabb felbontással még élvezetesebb lehetne
-
petibusz
csendes tag
Nekem van 3D-s tv-m.ez helyettesítheti a 120mhz-s monitort?a gépem:asus p5 Q pro,core 2 duo 3200,4gb,radeon4870, mit kell vennem hozzá hogy a lehető legjobban élvezhessem a 3d hatást?
ha valaki tudja légyszii írja meg.üdv.Peti -
petibusz
csendes tag
tudja valaki?a 3D-s tévével helyettesíthető a 120hZ es minitor?és ugyanúgy megkel venni hozzá a 3d vission csomagot?HELP
[ Szerkesztve ]
-
Rebourne
aktív tag
A parányi, alacsony felbontású 3DS annyi mint a prizmás vonalzó volt a suliban: szemfényvesztő gyerekjáték. A 3D kijelzőnek a látótér nagy részét le kell, hogy fedje az immerzió eléréséhez.
Amíg nincs elég hétköznapos 3D tartalom a szappanoperától a ZS liga rangadójáig, addig nem lesz tömegtermék az S3D semmilyen inkarnációja sem. Szerintem az nem fog megvalósulni, de amíg készül 3D mozi, addig lesz tartalom azoknak, akik már bevásároltak az elektronikából. Valamint a gémerek még feljebb is vihetik a szekeret, de egyelőre csak a PS3-ra vannak igazán jó, S3D-re optimalizált játékok, tehát még a játékok terén sem elég a kínálat. Ez a reális közeljövő.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem teljesen. A 3DTV play fizetős. Ha nem fizeti ki a licencet a TV gyártója, akkor az sem mehet. Ez gondolom be van építve az árba.
(#39) Márton: Mindkét megoldás gyenge egyelőre. Ennyi pénzért hátrányt adni eléggé gáz. Ami viszont vicces az a 3DS. Az már szemüveg nélküli, és semmi átütő ereje. Egyszerűen nem kattan rá a nép a 3D-re. Bár az aktuális megvalósításokat látva nem csodálkozom. Drágák, és sok hátránnyal küzdenek.
[ Szerkesztve ]
-
Márton
nagyúr
Hogyne lenne áthallás? Cirkuláris polárszűrő sem 100%-os ám, csak
egy jó kis kontrasztos téma kell, hidd el, nem egyet teszteltem már.
Villódzás tényleg nincs, cserébe vannak szép vizszintes csíkok, az apró betük olvashatatlanok lesznek, és a hintázós székemen ha picit hátrébb dőlök, már szétesik a kép, mert olyan pici a függőleges látószög. Ezt is próbáltam..
Szóval mindkét megoldásnak van előnye és kátránya. -
Rebourne
aktív tag
Jól beállított, szabályosan működő aktív monitor+szemüveg párosnál nincs* villódzás és áthallás se. A polárszűrő-szemüveges mozik, amiket én néztem, az mint inferior volt áthallás terén attól, amit én otthon kapok a 3D visionnel. Az IMAX filmeket beleértve (persze a nagy vászon+3D az mindent überel, de áthallás az a pesti IMAX-ban is van, ami duál projektoros polárszűrős megoldást alkalmaz). Otthoni polárszűrős megoldásokat nem volt alkalmam kipróbálni. Az én szempontom a (kép) minőség és a szabadság, ezt egyelőre csak az aktív megoldás tudja nyújtani (ill. van a dolby 3D, de hasonló RGB-színspektrum alapú otthoni megoldásról még nem tudok, az csak moziban van). A polárszűrős megoldás nem biztosítja a szabadságot a fej pozícionálásában, és ha elfordulok, akkor bomlik az illúzió addig, amíg nem kerítem újra párhuzamba a szemüveget a képernyővel. Ez nekem rettentő zavaró, mert nyilván mozgatja az ember a fejét, pár percet is nehéz kibírni fejmozdítás nélkül, nemhogy órákat. Az aktív szemüveg töltése meg kisebb gond, mint aminek tűnik, mert hosszú az üzemidő (20+óra) és ha használat közben lemerülne, rá lehet dugni az USB-re, hosszú a kábel. Nyilván nem halott koncepció az aktív szemüveg, mások is lehetnek ezen a véleményen mint én, mert pl. a Sony is ezt nyomja a Playstationnel.
*nincs = bőven az érzékelhetőség alatt van
Oliverda: jogos, hogy az ember nehezebben lát mást sötétített szemüveggel, de ez engem nem érint, észre sem veszem tbh. Van úgy, hogy a 3D kikapcsolása után is rajtam marad a szemüveg, úgy böngészek, gépelek, stb. tovább, nincs szükségem látni az egért és a billentyűzetet.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
"hanem pl. arról, hogy látod-e a billentyűzetet, ha lenézel magad elé."
Na de ez miért szükséges?
Egyedül az 52 éves apámat láttam játék közben lenézni a billentyűzetre, mert szegénynek annyira új volt a dolog, hogy nem tudta egyből megszokni a wasd-t TDU-ban.
De komolyan, aki egy kicsit is gyakorlottabb a sz.gépes játékok terén annak vagy nincs szüksége nézni a bill-t játék közben, vagy nagyon gyorsan beletanul.
Én még Soul Reaver közben se nézem a billentyűzetet, pedig az egy keyboard only játék, amiben cirka 14 féle gombot lehet és kell is használni. Abszolút 10 ujjas. Bal kéz wasd+e+q+space, jobb kéz j+k+l+o, és bizonyos helyzetekben ezeken kívül még a numpad 4+5+6 gombját is kell használni...Ehhez képest egy Crysis-t MW-t vagy hasonlót gyerekjáték irányítani.
Filmezés közben meg az ember leginkább a filmet nézi. Ha valamit állítani kell, arra ott az egér, amit szintén nem kell nézni. De ha mégis szükség van a bill-re, akkor arra a pár másodpercre simán fel lehet hajtani a szemüveget
Szóval tényleg nem értem miért ekkora probléma ez...
[ Szerkesztve ]
-
Rebourne
aktív tag
A szemüveges megoldások közül még mindig az aktív adja a legjobb minőséget, és a Nvidia 3D Vision különösen jól működik. A képernyő fényének gyengeségét nagyon egyszerű túlhidalni. Az én LG-m pl. felkapcsol erősebb háttérvilágításra 3D módban.
De különben is csak estefele tudok ezzel szórakozni, akkor meg el lehet sötétíteni a szobát
-
lujó55
addikt
Visszafelé kompatibilis!
pozitív hozzáállás -
Oliverda
félisten
Benne van:
"Az NVIDIA a fényerőt érintő problémákon a 3D LightBoost technológiával próbál segíteni. Maga a jelenség nem tüntethető el, hiszen a lencséknek el kell sötétülniük a 3D-s hatáshoz, de az élmény egyértelműen javítható."
Erre azért volt szükség, mert a felhasználók panaszkodtak, hogy sokszor a szemüvegben nem látják a perifériákat.
-
emre33
addikt
3D LightBoost mi is pontosan?
Mert cikkből ezt kihagyták. -
Oliverda
félisten
Volt lehetőségem a saját szememmel megtekinteni, és valóban előrelépés az új verzió. Érdemes megnézni, ha valakinek van rá lehetősége.
-
kisspinyoo
tag
Jó-jó... De nekem valahogy már a 3D mozi se nyújtott akkora élményt! Bittos sokaknak jó!
-
Srodney
senior tag
jól látom hogy most ez a második bőr amit az nv lehúz a témával kapcsolatban...?!...aztán már annyira fejlett lesz hogy az már a sokadik bőr lesz...
-
total90
veterán
Kipróbálnám otthoni viszonylatban
-
arty
veterán
aktiv 3D = nem menő!
-
Zoz
őstag
Ezt a 3D LightBoost-ot a mozikba is bevezethetnék.
-
zolyee
tag
Jók ezek a 3d-s szemüvegek!
Régebben volt alkalmam kipróbálni az első generációt, és nagyon bejött. -
KINKY_007
aktív tag
Igen, de 60 Hz egy CRT-n az rövid időn belül elég kényelmetlen lesz. Érdemes komolyabb frissítést (160+) használni.
-
kpal
nagyúr
nagyon ott van az nv
-
moonguru
őstag
DE már miért kéne hozzá 3D-s monitor?
Fogadjunk hogy az én több mint 10 éves CRT-mel is működne!
-
Entryy
aktív tag
minden elismeresem! Ez az igazi fanatizmus!
Új hozzászólás Aktív témák
ph Az új generációs koncepció az első verzió feljavítása lesz.