Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz KillerKollar #31 üzenetére

    A TPU nem ugyanazokkal a játékokkal mért. Nálunk már nincs DX11-es játék, mert ahogy látod a TPU-nál, egymás alá sorakoznak benne a processzorok. Emiatt úgy döntöttünk, hogy olyan játékokat veszünk be, amelyek egészen jól skálázódnak, hogy ezt a sorakozást meg tudjuk előzni. Így se nagyon lehet, de 8-12-magos prociknál, gondolom nem egymás alá sorakozást szeretnének látni a felhasználók. Meg ugye gondolom egy 8-12-magos procit azért vesznek meg, hogy ne egy olyan játékot futtassanak, amely pár szálnál nem is skálázódik tovább. Oda jó a Core i3 és a Ryzen 3.

    Ami kiugró eredmény az az F1 2019. Ez többszöri mérésre is ezt tudta, annak ellenére is, hogy egy Intel által támogatott cím. Ezt azért választottuk, mert azon kevés játékok egyike (mondom úgy a kevés játékot, mert egy kézen meg lehet számolni), amelyik AVX2-t is használ. A többi három címünk AVX-ig vagy SSE4.2-ig megy csak. Ezzel kapcsolatban érdeklődtünk a fejlesztőknél, akik szerint a Ryzent elsődlegesen az segíti, hogy háromszor-négyszer annyi L3 és kétszer annyi L2 cache van benne, mint a Core-ban, illetve a motor működése miatt az MDS javításokra érzékeny a teljesítmény, ami az Intelt érinti, de az AMD-t nem, hiszen nem sérülékeny erre a processzor, így a Windows 10 frissítése Zenre be se kapcsolja a fixeket.

    Plusz mostantól már a Ryzenhez alakított Windows 10 ütemezővel tesztelünk, ami pont a játékokban segít nekik. [link] - ugye ez visszafelé javít minden Zenen, tehát hiába voltak régen mások az eredmények, ma már nem úgy van ütemezve a processzor.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák