Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lomposfarkas

    tag

    Érdekes történet, egy részét értettem is.

    "Pedig voltam HI-FI Show-n is. Megdöbbentett, hogy a hatalmas összegekbe kerülő készülékek mennyire nem nyújtottak semmit."
    A hifi-sók a pénztárgépek csilingeléséről szólnak, semmi másról. Érdemi hallgatózás úgysem érhető el, az egész idő és benzinpocséklás. Bónuszként találkozhatunk néhány pökhendi, a betérőket leplezetlenül hülyének tartó kereskedővel.

    Darvas László már régen megírta a Hifi Magazinban, hogy a berendezésünket úgy tudjuk a legolcsóbban felújítani, hogy nem vesszük meg az újabb eszközöket :) (sajnos velük együtt a független hifi-újságírás is eltűnt)

    Azt megkérdezném (hátha végre kapok választ) miért jó a nyilvánvalóan sérülékeny csöveket nem védeni? Amióta felpörgött a high-end csöves világ, szinte csak ezeket a sérülékeny jószágokat gyártják. Oké, ott mutogatják a parasztnak, hogy mekkora csodát vásárol, de saját építésnél miért?

    És abban teljesen biztos vagyok, hogy mennyivel szerencsésebbek, akik egy gyári berendezésen örömmel hallgatnak zenét :)

    De a hangerőszabályzás mint ördögi gonosz dolog...? Egy forgókapcsoló fix ellenállásokkal operál.

  • lomposfarkas

    tag

    válasz pechman8 #52 üzenetére

    Igazából azon kezdek most csodálkozni, ha 1 ellenállás ennyire hallható zavarokat termel, akkor hogyan lehetséges, hogy bármely erősító/rádió/magnó egyáltalán még felismerhető zenét képes előllítani :)
    Másrészt az egész szubjektív minőség-érzékelés egy fantom hajkurászása, ha rosszabb kedvvel megyek haza, gyökeresen már hangérzetet eredményez. De ház ezt mindenki ismeri.

Új hozzászólás Aktív témák