Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .Szaki.

    addikt

    válasz dabadab #2 üzenetére

    Mennyire igazad van! Lehet mégsem kellett volna ilyen későn nekilátni az írásnak. … :)

    Köszönöm! :R

    A cikkel kapcsolatban. Ahogy írtam, ez most egy véleménycikk, illetve bejegyzés, így komolyabb utánajárás nem történt. Ha egy komolyabb cikknek szántam volna, akkor ebbe azért jóval több időt toltam volna bele, így most az eladási adatokon kívül csak az alapján írtam, amit sok autózásban jártas újságírótól összeszedtem. Ezek természetesen szerintem is minimum megkérdőjelezhetők.

    A Tesla Model 3 remek példa, erre egyébként gondoltam is, hogy leírom, végül erre nem került már sor.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz dabadab #4 üzenetére

    a tesla s az kb 5 meter, szoval persze, hagyomanyos sedan, de kb a felso hatara annal, ami elfer egy europai parkoloban. ott konnyebb elosztani a battery packot, mint egy hybrid subcompactnal 4.4 meteren. foleg ugy, hogy maradjon labter, meg mondjuk legyen 45ezer euro 70 helyett (a listarol az xc40).

    ---

    cikkhez: a magyar adatok kb tukrozik, hogy olcson fenntarthato, a magyar utakat elviselo, jellemzoen 5 fos autokat keresnek.

    a Tourneot nem ertem, de az lehet haszongepjarmunek vagy haromgyerekes csaladoknal jatszik ahol a harom gyerekules subcompactba nem ferne el?

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • .Szaki.

    addikt

    válasz dabadab #2 üzenetére

    A képek javítva, immáron megtekinthető úgy is a cikk, hogy végre van némi vizuális élmény is! :)

    Dilikutya

    Ott van még a Zafira C, a Ford Galaxy, az S-MAX és a cikkben látható Grand C4 Picasso is, ezek mind remek formák szerintem, a pakolhatóság pedig abszolút mellettük szól.

    Jack Hunter

    "Legyen kompakt, hogy könnyen lehessen parkolni, ugyanakkor nagy,hogy lehessen vele cuccolni. Legyen magas,hogy könnyen lehessen beszállni, [...] "

    Ezek azok a tulajdonságok, amik bizony az SUV-k mellett szólnak, de ott sem igaz ez mindegyikre, leginkább a C-SUV szegmensre igaz ez.

    "[...] és legyen tekintélye az úton."

    Hát nem tudom, szerintem egy Camrynek, Mondeonak, Passatnak, Superbnek, C/E/S-Klassenak is van tekintélye az úton, ha valakinek ez számít.

    "Nár rég nem észérvek szerint vásárolunk autót,az egész csak a farokméregetésről szól. Azért tart most ott az autó ipar,ahol. Az a kevés épeszű ember meg tekereg kínjában, mert egyre szűkül a választék a normális autókból."

    Kicsit szakadjunk el Magyarországtól. Ezért is hoztam három másik eladási Top10-est, hogy ne csak azzal foglalkozzunk, hogy itthon mik jellemzőek, mert az egy teljesen más sztori. Voltam kint eleget, illetve külföldi oldalak fórumain is megtalálható vagyok és egyáltalán nem látom azt a fajta "farokméregetést", ami itthon megy. Persze ettől ez nem lesz hungarikum, nyilván mindenhol vannak ilyen emberek, egyedül csak az arány más. Tehát a magamutogatást, mint az SUV-k selling pointját külföldi esetben kizárnám, a magyar piac pedig egy teljes tortának még csak egy szeletének sem mondható, hanem egy szeleten található apró morzsa, így nyilván nem mi fogjuk meghatározni, hogy a gyártók milyen autókat tervezzenek.

    Ceree

    A Dacia Lodgy biztos, hogy a nagycsaládos kedvezmény miatt került be a magyar Top10-be, hiszen ez volt a legelérhetőbb árú új hétszemélyes a piacon. Gondolom szépen lassan át fogja venni a helyét a Jogger.

    proci985

    "a magyar adatok kb tukrozik, hogy olcson fenntarthato, a magyar utakat elviselo, jellemzoen 5 fos autokat keresnek."

    Egyetértek, a magyar top10 egy elég józan lista, az itteni utak minősége egyszerűen katasztrofális, egy utcában két azonos méretű fekvőrendőr nincs, nagyon könnyen le tudnak érni a hagyományos kialakítású autók, arról pedig ne is álmodj, hogy szabályos 30-cal átmész rajta, sok esetben még egy SUV esetében is fennáll annak a veszélye, hogy az autó leérjen, így szükség van a hasmagasságra. Nem csodálom, hogy itthon jelen van a Vitara, az S-Cross és a Duster. Más kérdés, hogy mondjuk tapasztalataim alapján a Vitara nagyon tud rázni.

    A Tourneo számomra is meglepetés volt.

Új hozzászólás Aktív témák