- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- Modding és elektronikai kérdések
Hirdetés
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Redneck
veterán
Nagyon jó cikk lett, és a verda is frankó!
Sok régi Opelért lelkesedtem, kár hogy egy sem volt közülük. Első autónak majdnem lett egy 86 ezret futott 1.8-as automatás Asconám, de a biznisz előtt két nappal felcsavarták egy oszlopra. Sajnáltam mert nagyon megkímélt, garázsban tartott második autó volt, egy ismerősöm nagyapjáé.
Családi autónak a 90-es években, volt 115 lóerős E Kadettünk, nagyon szerettük, strapabíró volt. Utána Astra Caravan lett, de azért már nem voltunk annyira oda. 1.4-es volt, fapados, sok csomagot elbírt, de nem volt egy rakéta.
Mostanában eljátszottam egy újabb Astra gondolatával, de nem nagyon vagyok képben az elmúlt 10 év Opeleit illetően.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Mostanában vettem autót és darabig gondolkodtam egy E Kadett GSi-n, Porsche 924-en, meg egyéb vadabb 80-as évekbeli autókon, de aztán elvették a kedvemet az egésztől, a hahun talált szétbarbárkodott darabok, de még a németeknél is alig találni olyat, ami nem lett kicsit riceresítve. Pedig volt a csládban sokáig Dévu Rácser, bár emlékeim szerint abban csak 73 ló volt, amivel azért a neve ellenére nem lehetett volna komolyan versenyezni, de némi szerelési tapasztalat összejött az évek során, ráadásul kényelmes megbízható autó volt. Aztán inkább vettem egy sokkal kevésbbé izgalmas, de legalább normális állapotú H Astrát. Egyébként a Lotus dzsekis emberkék nem voltak ritkák akkoriban az Opelnél, mert azt is olvastam, hogy a B Corsa faceliftjánél, kicsit segítettek a futóműhangolásban. Saját tapasztalatom alapján merem állítani, hogy legalább olyan jól sikerült ráhangolódniuk a kátyús pesti utakra, mint az Elise-el a technikás versenypályákra. Viszont azt a morcosított hűtőrácsot én egyből cserélném vissza egy gyárira, ha nálam lenne a kocsi. Felénk áll egy szép ezüstszín példány, teljesen gyári külsővel, szerintem azon a formán csak rontani lehet bármilyen változtatással.
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Aliexpress tapasztalatok
- Honor 90 - modellalkat
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- PlayStation 5
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Microsoft Office és Office 365 topic
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care