Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • erix31

    csendes tag

    válasz #79335424 #2457 üzenetére

    Annak ellenére, hogy valamikor én is motoroztam (Babetta, Romet, Verhovina), a nevek elárúlják mikor, autóim is voltak, szereltem is őket, most is van egy 16-éves Suzukim, nyomom a Szimulátort (egy Notebook-on billentyűvel), a dupla kuplungon túl csak lesek a váltásokról.
    Másik. Te mint "igazi" kaminyomós, hogy látod ezt a szimulátort? Ne teszt szemmel, csak úgy lazán. Hol van aránylag eltalálva és hol van nagyon elferdítve a valósághoz képest.
    Ami nagyon érdekelne, az a motor. Én a játékban is igyekszem 1000-1500 között tartani a fordulatot. Ami furcsa nekem, hogy akár 600-as fordulaton is van turbónyomás. Ez igaz? Pl egy hétköznapi tubódizel autónál van egy alsó tartomány (mondjuk 1800-alatt), amikor halott a motor, nincs feltöltés. Kamionmotornál nincs ilyen? Értsd: megyek fel egy dombon, 8.-ban. Esik a sebesség, fordulat. Már vissza kellene váltani (szerintem az életben), de megy még 600-as fordulaton is. Én ezt úgy képzelném el, esik a fordulat, nem váltasz vissza, és mondjuk 1000-es fordulatnál rohamosan lecsökken töltőnyomás és az erő is.
    Egyszer vezettem (de kár csak egyszer) egy Iveco Daily kistehert, Pest, Balaton, Pécs, Pest. 2.5-ös turbódízel volt, hidegen sem kellett izzítani. Nos azon nem lehetett 1300-alá engedni a fordulatot, mert meghalt. Ezt hiányolom a szimulátorból. Vagy tényleg ilyen egy kamionmotor, hogy szinte alapjáraton lehet nyüstölni? Elnézést hogy ilyen hosszó voltam, de én vagyok talán az egyetlen aki (főleg) a régi nem pörgős dízelmotorokba szerelmes.

Új hozzászólás Aktív témák