Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • e-newsee

    addikt

    válasz Öcsipók #1 üzenetére

    Hát nem tudom. Ez egy összességében normális ügyintézés volt az emagról hallott egy-két sztori ellenére.
    Oké a kommunikáció a vásárló felé hagyott némi kívánnivalót maga után, de az év végét is kalkulálva, amikor az ajándékvásárlások miatt jó eséllyel a garanciális ügyek mennyisége is megnő, szerintem rendben volt.
    Ellenben, ha ugyanezt próbálod elintézni mondjuk a kék alapon sárga csillagos, segítőkész "szakértőkkel" operáló üzletláncban (a sarkon), akkor kb így alakult volna a történet:
    -bemész, hogy hibás
    -megkérdőjelezik, hogy nem te tetted-e tönkre a tévé alaplapját, és "illedelmesen" felhívják a figyelmedet, hogy ha úgy ítéli meg a szerviz, hogy nem jogos a garancia, akkor a javítást neked kell állni, szóval vallj színt, vagy így jártál
    -ott hagyod a cuccot, megígérik, hogy szólnak, ha változás van
    -egy hét múlva érdeklődsz, hogy mizu, de az üzletben:
    a) Nem tudnak semmit az ügyről, az üzletvezető pedig "nincs bent"
    b) Azt mondják, hogy elküldték, de lehet, hogy még ott porosodik az üzletvezető irodájában a sarokban
    c) Azt mondják, hogy "mondtuk, hogy szólunk, ha van valami, nem kell feleslegesen érdeklődni"
    -újabb egy hét múlva már biztosra mondják, hogy elküldték, de az állapotról nem tudnak semmit, mert ők csak elküldik a szerviznek. Ha kivered a hisztit, és fenyegetsz a fogyasztóvédelemmel, akkor "telefonálnak" egyet, majd közlik, hogy igen, tényleg megérkezett, már javítják.
    -újabb egy hét után érdeklődsz (mikor még mindig semmi infó), hogy akkor adják meg a szerviz elérhetőségét, amire azt mondják, hogy a partnereikről nem adhatnak ki ilyen infót
    -egyszer csak kapsz a szerviztől egy emailt, hogy ma kapták meg a cuccost, és nekiálltak javítani
    -az üzletben azt mondják, hogy nem értik, miért csak most ért oda, ők már régen elküldték
    -újabb hét (esetleg 2-3), mire nagy nehezen utoléred a szervizt az e-mailben lévő elérhetőségek valamelyikén, ahol közlik, hogy kész a cucc, már rég visszaküldték a boltba
    -bemész a boltba, ahova nem érkezett semmi. Biztos a futár, meg csúszás, meg hát nemzeti ünnep, oké, hogy szombat, de tudod, na.
    -pár ilyen napi szintű üzletbe járás, és reklamálás/vitatkozás után egyszer csak felhívnak, hogy megérkezett, átveheted.
    -bemész, hazaviszed, működik, boldog vagy
    -megnézed a szervizlapot, és látod, hogy a telefonokban bemondott dátumokból semmi sem igaz
    És mindez országon belül zajlott le, magyar forgalmazó által magyar kereskedelmi egységen keresztül egy magyar szervizzel.
    Ehhez képest a cikk leír egy viszonylag gördülékenyen lezajlott jogos garanciális ügyintézést pozitív végeredménnyel, ami határokon átívelt, ráadásul a két fél magyar és román volt. Szerintem ez bőven jó. :)

    "Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/

Új hozzászólás Aktív témák