Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • Ghoosty

    őstag

    Az általános tanulság, hogy akár egy órás út alatt is el lehet aludni. A másik, hogy ismerd magad és ne akard átverni. Tényleg semmiből nem tart megállni egy pár percre egy pihenőben és járni egyet, friss levegőt szívni stb.

  • Spet

    őstag

    LOGOUT blog

    M7-es összesen Balatonig 3 helyen lehet szabályosan megállni (leállósáv csak műszaki hiba miatt használható, hivatalosan). Ebből 2-t már elhagytunk a 3. meg a célállomás előtt van 2 km-re

    Az esetek 99%-ban kipihenve indulok el bárhova (legyen az város, vagy vidék). Nos ez volt az 1%.

  • Viszlát

    addikt

    Tárnok után Lukoil kút, Váli-völgynél OMV kút, Velencénél MOL kút, Pákozdnál sima pihenő, Fehérvár déli lehajtó Shell kút, Fehérvár nyugati lehajtó Auchan/KFC, Tácnál sima pihenő, aztán van ott még egy MOL és még egy OMV is mielőtt a Balatonhoz érsz. És akkor még nem említettük az összes egyéb lehajtót, bármelyiknél el lehet hagyni a pályát és félreállni az út szélén, vagy a mivel baromi közel vannak a lakott területek, behúzódni egy parkolóba vagy bármi. Durván 5 de max 10 kilométerenként van lehetőséged megállni egy kevesebb mint 100 km-es autópályaszakaszon... Szóval na, a lényeg, hogy megúsztátok ti is és mást sem öltél meg, de magadnak ártasz a legtöbbet az ilyen kidumálom hozzáállással.

    [ Szerkesztve ]

    "How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

  • Spet

    őstag

    LOGOUT blog

    A célállomásunk utolsó elötti benzinkútját amit említesz elhagytuk (ekkor nem éreztem még semmit) előtt meg van még egy ilyen kellemes táblacsoport.

    Én tudom hol történt velem/velünk a baleset. Te/ti nem. De ha nagyon tudni akarjátok 7x. km. A lehajtók meg csak úgy teremnek akkor amikor az ember úgy érzi, hogy kell ezt :U

    ...magadnak ártasz a legtöbbet az ilyen kidumálom hozzáállással. Nem tudom, nem vagyok nyugdíjas, hogy másba belekössem a pulóvert.

    [ Szerkesztve ]

  • mephi666

    veterán

    ablakot le, hűvös levegőt a pofába? általában az éjszakai vezetés annyira fel szokott pörgetni, hogy nem alszok el, ha pedig úgy érzem kezdek kómás lenni, próbálom valamivel felpörgetni magam (dobolok a kormányon, stb) ...legrosszabb fényes nappal volt, amikor unalmas volt az út, a rossz rádió meg csak valami altató nosztalgiarádiót tudott fogni... megálltam tankolni, szívtam kis levegőt és kúton megláttam a legutóbbi leander albumot :D céges kocsi volt, szerencsére a lejátszó jól működött és ez utána ébren tartott (cd-t már vagy 10 éve nem fogtam a kezemben akkor)

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • Spet

    őstag

    LOGOUT blog

    Persze vannak a kis trükkök.

    Ablak le volt engedve minimálisan, de a fejemet nem dugtam ki rajta :DDD

    A legjobb vezetési esti vezetési élményem a Kossuth rádiós adás volt: esti mese felolvasás :DDD Igaz a régi 70-esen mentünk, ahol van annyi kátyú, hogy a kerülgetéssel toppon tartja az embert.

    [ Szerkesztve ]

  • Ghoosty

    őstag

    Nem akarlak cseszegetni, látszik az írásodból, hogy alkalmi hibáról van szó, nem életvitelszerű veszélyesen élésről.
    Nekem ebben csak az a fura, hogy 15 perc alatt elér az ember a 'nem érzem, hogy kéne' stádiumtól a 'már el is aludtam' stádiumig.
    (Legalábbis a tábla alapján 23km-re van a következő benzinkút, ami csak 100-as tempóvál számolva is kevesebb mint 15 perc.)

  • Spet

    őstag

    LOGOUT blog

    Nem tudok erre mi mást mondani, hogy ilyen a bioritmusom: este is pár perc alatt elalszom, ha "kiadom a parancsot".

    Itt végül a testem/agyam adta meg a jelet. (ülő pozíció, kevés külső inger)

    [ Szerkesztve ]

  • Jhonny06

    addikt

    Teljesen felesleges. Visszaszálsz az autóba és 3 perc múlva keződik elölről. Ha kimerült vagy, akkor az alváson kívül nem használ semmi. Ihatsz te kávét, enerigaitalt, kávét energiaitallal.. tapasztalat.

    Niche parfümök szórófejes üvegben, különbözo kiszerelésekben! Tom Ford, Creed, stb. https://bit.ly/2Tz8UbE

  • D1Rect

    félisten

    Nagyon sokat tud segíteni, nyilván nem akkor amikor 50 órája nyomod a pedált, hanem csak simán fáradt vagy.
    Kis séta, mozgás és jobb egy fél órára.

    Ami nagyon rosszat tud tenni ilyenkor az, ha meleg van az autóban.
    Hidegben nehezebb elaludni, érdemes letekerni a klímát már kellemetlenre.

    "Sok hűhó semmiért, lehetne mondani, de egy tetszett pecséttel azért értékelem a mérnökök igyekezetét. Még akkor is, ha a Galaxy Note-tal nem sikerült kategóriát teremteniük. " - 2011

  • Ghoosty

    őstag

    Szerintem meg kell különböztetni kimerültséget és a sima napi fáradtságot. Kimerültség esetén valóban sokat nem segít, de olyankor elindulni se kéne. Én is szegtem már meg félig kényszerből. De akkor nappal volt, nem autópálya tehát nem volt olyan monoton, de végig éreztem, hogy kéne valami. Szerencsére a feleségem sem aludt végig mellettem.
    Viszont vezettem már sima napi fáradtság után is éjszaka, ott sokat számított, ha alkalmanként letekertem az ablakot, kicsit átmozgattam magam.

    A leírásból ez az eset csak a napi fáradtság volt, de szerintem a nagyobb gond az volt, hogy ő könnyen elalvó. 10-15 perc alatt elaludni úgy, hogy előtte nem is érzi magát különösebben fáradtnak, az távol áll tőlem. Bár nem új, mert volt egy haverom, az képest volt a diszkó közepén is elaludni és csak pár sört ittunk tehát nem kiütötte magát.

  • Viszlát

    addikt

    Nem volt célom pálcát törni feletted, csak cáfoltam azt az állítást, hogy Budaörs és a Balaton között 3 helyen lehet megállni, mert ez szimplán nem igaz. Még a Fehérvár pihenő után is van több lehetőség a 70-es km-ekig, például a táci pihenő: link. Minél hamarabb elfogadod, hogy nem a lehetőségek hiánya miatt nem álltál meg, hanem azért, mert rosszul mérted fel az állapotod, annál jobb lesz neked, meg azoknak akik autóba ülnek melléd, illetve a környezetedben autóznak.

    "How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

  • Jhonny06

    addikt

    Vitatkozhatunk erről egész nap, nekem nem ez a tapasztalatom.. :)

    Niche parfümök szórófejes üvegben, különbözo kiszerelésekben! Tom Ford, Creed, stb. https://bit.ly/2Tz8UbE

  • Viszlát

    addikt

    Ha még be is zabál a fáradtság és meleg mellé, akkor nagyjából minden-mindegy, pár perces séta nem fog segíteni. (Bepakoltunk, Budaörsön megtankoltunk, illetve vettünk egy kis kaját estebédnek/vacsorának. Majd folytattuk az utat. --» Beszédtéma gyorsan kifúlt (történt-e valami a munkahelyen stb. stb), gyorskaja is elfogyott... ) Minden szavából érződik a rutin hiánya, de remélhetőleg tanult az esetből.

    "How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

  • Spet

    őstag

    LOGOUT blog

    Vegul is 13 eve vezetek. Vezettem mind itthon mind kulfoldon (jobb kormanyos orszagban is), automatat kiseb-nagyobb gepjarmuvet (teher sosem vonzott), megrakott utanfutoval is. Az-az nem egy gepjarmuhoz vagyok szokva. Egyik kedvenc idoszakom pedig az esoben vezetes.

    Bar az elozo hozzaszolasodban azt irtad nem torsz folottem palcat, ez meg is annak tunik, ugy hogy egy valos tortenetet irtam le. :R :C

    Szerk:.: Linkeltem is milyen ut melletti pihenot hagytam el, az ha lehajtok az autopalyarol es megyek meg x km-t szamomra nem azt jelenti, hogy az autopalyanal talalhato uzemanyag kutnal, vagy kiepitett pihenonel allok meg.

    [ Szerkesztve ]

  • Viszlát

    addikt

    Nézd, lehetek én a rossz ember, nem bánom, ha ez az ára annak, hogy legközelebb másként állj a történethez. Ami aggasztó, hogy önigazolás módban nyomod már a bejegyzésben is, aztán rögtön az első hsz-re írsz egy mérföldes baromságot, mentségként.

    Pár pontban a lényeg:

    - esti vezetés előtt ha fáradt vagy, ne zabálj be gyorskajából (másmilyenből sem), hatványozottan jelentkezik fáradtan a kajakóma hatása
    - Első körben jött a nehéz pislogás, melyet próbáltam egy kis fejmozgatással, szemtornával ellensúlyozni. Ennél a pontnál kellett volna a barátnőt felébreszteni, az első adandó alkalommal félrehúzódni, pár km-en belüli pihenőnél, benzinkútnál, lehajtónál vagy bárminél megállni... Akármelyik megoldás jobb lett volna annál amit választottál. Igen, még a leállósávban pár percre megállni is jobb döntés mint elnehezedő szemekkel továbbmenni.
    - Apámmal (később lejött ő is vonattal utánunk, megnézve az alkotást), testvéreimmel is beszéltem, és végül azt mondta mindenki, előfordul az ilyesmi de a lényeg, hogy nekünk nem lett bajunk. Igen, ez a lényeg, de nem, az ilyesmi nem fordul elő. Persze a család jót akar, de ennyivel elintézni ultragáz.

    A leállósávban mellény nélkül kárt felmérni sem volt egy rózsás ötlet, máskor legyen rá 5 másodperced, hogy legalább a láthatóságit magadra rángatod. A 13 év önmagában semmit nem jelent, ha ilyen alapvető hibákat vétesz. Összességében tessék sokkal de sokkal komolyabban venni az egész közlekedés dolgot, a saját és a szeretteid, no meg a többi közlekedő érdekében is, őket is várják haza.

    [ Szerkesztve ]

    "How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

  • Spet

    őstag

    LOGOUT blog

    Koszonom. Esetleg adjam a rendszamot is meg, hogy megtehesd a vagyontargyban elkovetett gondatlan karokozasa feljelentes?

    Vagy te vagy a tokeletes ember aki meg sosem hibazott? Mert a kb vagina monologbol (bocs ebbol csak azt tudom leszurni, foleg, hogy elismertem hogy hibaztam), ez jon le.

    Itt nem kell a jo zsaru rossz zsaru szerepet eljatszani.... Ja bocs neked igen :R

  • aero.

    veterán

    Teljesen igaza van Viszlát-nak, annyi van a dologban, hogy megtörtént és ezen már nem tudsz változtatni. Okulni megsértődés helyett viszont igen. Lehet mondani, hogy ja, te jobban tudod, de ez így van. Teljesen lényegtelen hány éve vezetsz. Ez korral rosszabb lesz, nem jobb.

    A múltkor mikor vezettem haza kicsit megcsúsztunk és 31 óra lett belőle, inkább sokszor megálltam 15-20 percekre a végén és pihentem, azzal 150-200km-re felfrissültem megint, pedig előtte már kezdtek összefolyni a dolgok. Ha úgy érzed, hogy k*rvára lecsuknád a szemed, de még megyek, mert mindjárt ott vagyok, akkor NE.

    [ Szerkesztve ]

  • galoslac

    csendes tag

    Olyan 15 éve ismerősöm is megcsúszott egy külföldi tárgyalással, és úgy gondolta, hogy álmosan is hazaér az ezerszer megjárt úton.

    Nem így történt, ketten égtek bent az autóban.

    Eladó Bosch IXO nyomatékadapter 1500/db egy-több-sok mint a kínainál

  • szakatsa

    csendes tag

    A KRESZ úgy kezdődik, hogy ha balesetet tudsz megelőzni, úgy bármilyen szabályt kukába dobhatsz. Ha nagyon fáradt vagy, leállósáv, és ott járj egyet... hidd el, rendőr is meg fogja érteni. Ha egyáltalán felkelti az érdeklődését.

    Egyébként velem is történt hasonló (a fenti tapasztalat, nem okoskodás), én hál' Istennek a zöld területen a szalagkorlát előtt vissza tudtam rántani (fényes nappal), úgyhogy gyakorlatilag semmi sem történt, azon kívül, hogy baromira megijedtem. Azóta ha érzem, hogy olyan módon fáradok, simán megállok akár aludni is. Inkább érjünk haza.

  • Spet

    őstag

    LOGOUT blog

    Srácok, egy ez egy névtelen fórum, így vagy elhiszitek a dolgot amit leír/megoszt az ember vagy nem, de elég sok minden megtörtént már a családban közlekedéssel kapcsolatosan:
    - majdnem két unokatestvérem maradt ott T kereszteződésben, mert oldalról telibe vágták őket a rallybajnok. Egyikük maradt csak életben, és szerencséjére nem maradt maradandó sérülése. Így a másik unokatestvéremet csak fényképen ismerem hiszen, amikor az eset történt, még pelenkában ismerkedtem a világgal. Hogy akkor ki volt a hibás azt már nem mondja meg senki.
    - régi 4-es főút (amikor még tényleg halálútnak nevezték a 90-es években), haladtunk lefele rokonokhoz. Lovas kocsi full sötétben úgy gondolta kivilágítás vagy bármi nemű dolog nélkül megfordul, mert eltévesztette az utat. Nem csak mi TC-tük le magunkat, hanem még egy szerencsétlen. Szerencsére zúzódásokkal üvegszilánk vágásokkal megúszta a család.
    - 3-4 éve jövünk fel Üllő előtt szintén 4-es fóúton, szemből előzés mondom biztos befér van elég hely neki, hát hogy ne kelljen út szélén maradni, szépen becsomagolva én tapostam a fékbe és húztam le magunkat az útról.

    És amikor szintén névtelen avatatok mögé búvó emberek kijelentenek olyanokat, úgy, hogy nem ismerik az embert (és abban az emberben felmegy a pumpa):

    Igen, még a leállósávban pár percre megállni is jobb döntés... - Testvérem jött hazafele, defektet kapott, kiállt a leálló sávba, nekiállt keresni a háromszöget etc. Ekkor kiállt mellé két motoros rendőr, kérdezték mit akar, mondták neki hagyja a háromszöget fenébe, úgy is ledönti a menetszél, szart sem ér. Kiálltak mögé, ameddig elvégezte a cserét, megköszönte nekik, és mindenki ment tovább.

    - Apámmal (később lejött ő is vonattal utánunk, megnézve az alkotást), testvéreimmel is beszéltem, és végül azt mondta mindenki, előfordul az ilyesmi de a lényeg, hogy nekünk nem lett bajunk. Igen, ez a lényeg, de nem, az ilyesmi nem fordul elő. Persze a család jót akar, de ennyivel elintézni ultragáz. Végül is akár súlyos sérülés is lehetett volna, vagy legrosszabb esetben halál.

    A leállósávban mellény nélkül kárt felmérni sem volt egy rózsás ötlet, máskor legyen rá 5 másodperced, hogy legalább a láthatóságit magadra rángatod. Emberek 99%-a, ha van a gépkocsiban, akkor a csomagtartóban tartja (kivétel ez alól a tehergépkocsis). Nekem meg meg kellet győződni, hogy a gépkocsi menetképes maradt-e vagy sem.

    önigazolás módban nyomod Utána néztem mit jelent az önigazolás.

    Az önigazolásnak két fő módszere van. Először is, amikor megpróbáljuk meggyőzni magunkat, érveket keresünk, illetve kreálunk amellett, hogy a dolgok tulajdonképpen rendben vannak. Például, ha bántottunk valakit, akkor előhúzzuk, hogy ő is bántott már másokat, így amit tettünk, az voltaképpen igazságszolgáltatás, igazából tehát indokolt volt, amit tettünk. Ez az úgynevezett külső igazolás.

    Másfelől, az ember arra is hajlamos, hogy megváltoztassa a hozzáállását, az ítéletét, az attitűdjét a szóban forgó dologgal kapcsolatban. Például elkezdhetünk pozitívabban viszonyulni az erőszakhoz, mondván, igaz, hogy fáj, de jót is tesz, megedzi azt, aki kapja, vagyis nem is olyan rossz az, amit tettünk. Ez a belső igazolás. A kétféle igazolást részletesen tárgyalom alább.

    Nem tudom többször leírtam, hogy elismertem hibáztam (hogy nem pihentem). Nem azt írtam le, hogy mindig ezt fogom megtenni, és milyen happy hypo dolog másokat veszélyeztetni, mert az rendben van.

    De semmi gond, valahogy mindenkiben benne van egy olyan dolog, hogy kiemel részleteket az elhangzottakból, és csak ahhoz ragaszkodik, így megváltoztatva/meggörbítve a hozzá tartozó témát.

    Emellett, csak ezzel jön, mint egy papagáj: rutin-rutin-rutin. Úgy látszik neki nem mondták soha, hogy a vezetést ne rutinból űzd, mert bármi megtörténhet (akár Pataki Attilát dobják ki az ufók a gépből eléd)

    Így visszatérve a dologra, illetve a bejegyzésben elhangzó mondatra: más kárából nem tanul az ember, akkor majd a sajátjából fog. Odafigyelek mi történik a környezetemben (legfőképpen a családdal), próbálok tanulságot levonni, hogy esetleg, ha valami hasonló történne, mit kellene/lehet tenni. Nem véletlenül mondja apám is, hogy T kereszteződésnél a legóvatosabban. Szar érzés vérrokon temetésén részt venni.

    [szerkazmus on] De, hogy megszerezzem a kellő rutint, így ezentúl kipróbálom az összes baleseti lehetőséget, és végül megnézem milyen a fekete zsák belülről [szarkazmus off]

    [ Szerkesztve ]

  • Falovas

    tag

    Hasonlóan jártam mint Te kb. 10 évvel ezelőtt. Feleségemmel jöttünk haza Debrecenből,fényes nappal a déli órákban, még nem értünk haza a településünkre, még előtte 5km-re voltunk amikor rám támadt az álmosság. Nem árultam el a páromnak, hogy baj van, hanem elkezdtem birkózni a szemlecsukással. Rendesen küzdöttem. Már 2km-re voltunk amikor még mindig sikerült úrrá lenni a "fáradtságon". Gondoltam, mindjárt otthon vagyunk már csak kibírom ezt a kis utat, még 3 perc és vége. Volt két "filmszakadásom" de még mindig " vissza tudtam jönni".
    Beértünk a településünkre, na fellélegeztem, hogy oké, minden rendben van , mindjárt vége.
    A településünk közepén van egy éles kanyar, ráadásul magas árokparttal. Na ezt a kanyart már nem tudtam bevenni, lenn ébredtem fel amikor lesodródtunk az árokba. Végül is szerencsénk volt nekünk is. Személyi sérülés nem történt, a 4 ütemű trabantunk jobb első sárvédőjét kellett cserélni. Ami érdekes volt a storyban még, hogy elkezdett esni az eső. Egy rendőrautó kanyarodott ki egy mellék utcából. Odaszólt az egyik rendőr, hogy - Van valami gond? Vissza szóltam, hogy nincs, minden rendben van, és elmentek.(!?) Esőben nem volt kedvük jegyzőkönyvezni. Láthatták, hogy egy autó benne van az árokban, tehát igen is van egy kis gond. De eszük ágában sem volt odajönni és bármit kérdezni, esetleg megszondáztatni, érdeklődni, hogy mégis mi történt, ki a felelős, voltam e alkoholos befolyás alatt, van e esetleg jogosítványom, egyáltalán kié az autó, nem e lopott e. Szóval az ég világon semmire nem voltak kíváncsiak. Mondjuk nekem nem is hiányoztak különös képen. Végül egy autómentő húzta ki az autónkat. És a saját lábán ment haza az autó.
    Azóta én is próbálom kipihenni magam vezetés előtt. És a párom már nem olyan nyugodt az anyósülésen mint előtte, és mindig azt nézi, hogy nem vagyok e fáradt...
    Egy régi kollégám mondta mindig éjszakás műszakban , hogy ő addig bírja a "nem alvást" amíg nem jön a " kalapácsos ember". Vagyis lehet küzdeni, birkózni az álmossággal egy darabig. Végül úgyis a " kalapácsos ember" fog győzni és akkor mindenki már csak a szerencséjében bízhat... :Y

    A munkahelyemen persze nem vallottam be az igazságot. A fedő story az volt, hogy a kanyarban elrántottam a kormányt mert át jött a sávunkba egy sötét autó.... :O

    [ Szerkesztve ]

    " Tudtam, tudtam... csak nem sejtettem!" "Értem én, csak fel nem foghatom! " https://www.juzaphoto.com/me.php?p=109773&pg=allphotos&srt=data&l=en

  • finest

    őstag

    Szerencséd volt, h nem máshol történt, nem lett frontális karambol egy főúton, vagy kicsúszás az árokba, vagy egy fának. Lottót vegyél!

    [ Szerkesztve ]

    “Don’t shoot, I’m Globish.”

  • T_chris

    addikt

    Kollégának volt egy esete. Hosszú, családos nap, messze az otthontól, nem volt már rutintalan sofőr. Irány este haza.
    Mellette vakaki a tágabb családból, hivatásos sofőr.

    A srác elmondta úgy érezte, hogy csak kicsit hosszabbakat pislog, na akkor 1km a következő pihenő, kiállunk. Ez után volt egy harmadik kéz a kormányon amikor felnézett.
    5 percet aludt. A fazon nem akarta felkelteni, hogy ne legyen bármi hirtelenség.

    Ez nem úgy megy, hogy akkor ott a pihenő, hanem elfogysz, és ennyi.

    Aki érti a humort az mindent tud. Aki nem, az pedig mindenre képes. (LinuxOnDex alól nem fog menni minden ékezet. Bocs.)

  • Viszlát

    addikt

    Ez nem úgy megy, hogy akkor ott a pihenő, hanem elfogysz, és ennyi.

    A sztori többi része is erősen kamuszagú, de ez aztán végképp a hangzatos duma része, valójában meg hosszú kilométereken keresztül megy az erőltetés, szemtorna meg egyéb baromságok, közben meg már ezerszer meg lehetett és kellett volna állni, de neeem, majd így meg úgy.

    Ezen a videón jól látszik a folyamat, érdemes rászánni három percet: [link].

    "How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

  • T_chris

    addikt

    Pedig nem kamu.
    Ahogy én ismerem a srácot, ilyesmivel nem viccel.

    Aki érti a humort az mindent tud. Aki nem, az pedig mindenre képes. (LinuxOnDex alól nem fog menni minden ékezet. Bocs.)

  • Viszlát

    addikt

    Nem is viccelésre gondoltam, egyszerűen az 5 perc tűnik nagyon erős túlzásnak. 5 percig úgy haladni egy autóval, hogy csak a kormányhoz van korlátozott hozzáférése az utasnak, még autópályán, tempomattal is rengeteg idő és megtett távolság. Főúton vagy alsórendűn meg egész egyszerűen elképzelhetetlen.

    [ Szerkesztve ]

    "How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

  • Ghoosty

    őstag

    "Ez nem úgy megy, hogy akkor ott a pihenő, hanem elfogysz, és ennyi."

    Nekem még az is fura, hogy valaki elalszik a TV előtt. Pedig tudom, hogy sokan vannak, de velem eddig 1x történt meg életemben. Egy 3 napos házibuli után. Haverok még fordultak egyet a kocsival és segíteni kellett még bepakolni. Addig néztem TV-t. De ott se lepődtem meg annyira, hogy elaludtam, mert folyamatosan éreztem, hogy álmos vagyok, pislogtam hosszúakat. Még így is jó sokáig tartott a folyamat.
    Igazából azért beszélgetek erről, hogy tudjam, hogy mi az amire jobban oda kell figyelni, ha esetleg ilyen helyzetbe keveredek. Mert annak sincs sok értelme, hogy ha 5 perc vezetés és 5 perc rákészülés van. Persze még mindig jobb, mint kinyírni magad és/vagy valaki mást.

  • mephi666

    veterán

    én tv előtt gyakran elalszom... pl a legutóbbi godzilla filmet 1 hét alatt tudtam megnézni, mert kényelmesen elfeküdtem, elindítottam és kb 20perc múlva bealudtam... következő nap folytattam, stb... de ez azért más: maximum a villanyszámlára jelentek veszélyt azzal, hogy feleslegesen megy a tv :) kocsiban ülve nem volt még ilyen, hogy én vezetek és alváshatáron legyek... pedig volt, hogy családi hepaj volt, én maradtam egyedül józan és furikáztam a családtagokat éjszaka közepén a faluban, majd egyedül jöttem kecskemétre... kimondottan élveztem az utat: városig kb 20km-es szakaszon 1 autó nem volt, városban viszont pár hülyegyerek akadt, aki versenyzőnek hitte magát... pár taxit láttam még és annyi... ha kicsit is fáradtnak érzem magam, elkezdem hűteni a levegőt, ami felfrissít :K asszem a volvo-nak volt először elalvásfigyelő technológiája... ha nem túl drágán be lehetne ezt utólag építeni az autóba, simán kötelezővé tenném mindenkinek :K

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

Hozzászólok Aktív témák