Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szilagyiv

    senior tag

    Szeretnék a SONY-nak köszönetet nyilvánítani azért a precizitásért, amivel lekezelték az Xperia Tablet S bizonyos sorozatánál fellépő tömítésproblémát!

    Karácsonyra vettünk egy ilyen táblát és miután megérkezett, beregisztráltam. Ekkor figyelmeztetett a rendszer, hogy az én frissen vásárolt gépem is érintett a cseppálósági problémában, ezért jelezzem nekik, mikor vihetik el és javíthatják meg. Jeleztem. Jött a futár hétfőn, elvitte (Franciaországba), péntek este pedig már újra nálunk volt a készülék.
    Kaptunk ajándékba egy képernyőtisztító kendőt, és egy levelet is, amiben elnézést kértek a kellemetlenségért.

    Ezt valahogy ÍGY KELL csinálni kedves többi gyártó.

    Ezzel megalapozták, hogy egy esetleges következő készülékvásárlásnál a SONY márka élvezze az elsőbbséget.
    És hogy ne legyek csak OFF, a cikkben szereplő termék természetesen KÉNE!

Új hozzászólás Aktív témák