Hirdetés
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szépek, szépek, de én jobban szeretem az újabb modelleket mint a régieket. (nőkben is)
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat
-
-
Somatom
veterán
válasz Luck Dragon #2 üzenetére
Csak csemegéztem. Nyilván nem csak ennyit fotóztam.
pusszycat:
Olyan nő a tuti, akinek ha azt mondod, hogy sirályszárnyas Merci, akkor visszakérdez, hogy a régire, vagy az újra gondolsz. Jó, maradjunk a realitásoknál! Ha ezt nem tudja, az még bocsánatos bűn, de egy FXD Harley -t semmiképpen sem téveszthet össze egy FXR -rel![ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
A baszélgetős fajtának mindegy, hogy a régibe, vagy az újba száll be. A lényeg, hogy drága legyen. Egy újhoz elég, ha pénzed van. Megveszed a bótban és ennyi. De, a réginél nem ilyen egyszerű a szitu. Pl. anno felárért lehetett rendelni könnyített verziót, aminek több eleme alumíniumból van. Ebből összesen 21 darabot adtak el. Egy a sinsheimi múzeumban van. Persze, még mindíg könnyebb egy ilyet megszerezni, mint egy eredet, 67 -es Shelby Super Snake -et, mert abból csak egy példány létezik.
Hagyd lécci ezt a halványítást! Az én blogjaimban nincs off. Csak dumcsizunk.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
válasz Luck Dragon #6 üzenetére
Egy nő értékének a mércéje. Ha nem tudja, akkor megméretett és könnyűnek találtatott.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Milyen érdekes dolog ez, engem sosem zavart, ha nem ért az autóhoz, igy beadhatod neki, h elromlott és kénytelenek vagytok együtt éjszakázni a hideg országúton, és pusztán illemből nem hagyom megfázni.
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat
-
-
válasz Luck Dragon #10 üzenetére
Ja, elismerem, tiszta hülye lettem.
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat
-
veterán
Ezek a képek a jó példák arra, hogy nem csak csillió megapixeles kamerával lehet ütős képeket készíteni
A Note9-ben "csak" 12 megapixeles a kamera, de kiváló képeket készít.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
válasz Donki Hóte #12 üzenetére
Felvetődik a kérdés , hogy a kedves szerző Note 9 készüléke , Samsung vagy Redmi Note melyikét képviseli ?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Luck Dragon #13 üzenetére
Természetesen Samsung egy 512 GB modell. Lassan kiismerjük itt egymást ki mit szeret mire gerjed, hányszor stb.
[ Szerkesztve ]
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat
-
-
veterán
válasz Luck Dragon #13 üzenetére
Letöltöd a képeket, megnézed a bennük lévő EXIF információt és máris választ kaptál a kérdésedre
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
válasz Donki Hóte #16 üzenetére
Vagy megnézi az aláírását Somatom kollégának.
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat
-
Somatom
veterán
válasz Luck Dragon #13 üzenetére
Sanszos a Samsung, ha már ott van az aláírásomban.
#10:
Igen, tudom, hogy mostanában csoda3,14na befolyásolja a gondolatvilágát.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
válasz Donki Hóte #16 üzenetére
Ez nekem nagyon macera
Somatom
Logout mobil nézetében nincs aláírás senkinek . Így ezt nem láthattam .[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
veterán
válasz Luck Dragon #19 üzenetére
Ha nem akarod egy kép teljes EXIF állományát böngészgetni, akkor van egyszerűbb módszer is.
Az internet böngészőkhöz vannak EXIF-et mutató bővítmények, a Chrome-hoz az EXIF Viewer Pro. Ezt letöltöd, hozzáadod a böngésződ bővítményeihez. A bővítmény beépülése után az adott képre rákattintasz, majd a megjelenő képen a jobb egérgomb megnyomása után felugró menűben kiválasztod a Show EXIF Data sort.
Ekkor megjelenik a kép oldalán az EXIF tartalma ahol látható a telefon (vagy a fényképezőgép) gyártója és típusa
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
válasz Donki Hóte #21 üzenetére
iPhone/iPad párost használok az esetek nagy százalékában . De azért köszönöm a kimerítő válaszod és segítségedet.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
veterán
válasz Luck Dragon #22 üzenetére
Sajnos abban a dimenzióban nincsenek ismereteim a lehetőségekről
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
válasz Donki Hóte #23 üzenetére
De még lehet
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
veterán
válasz Luck Dragon #24 üzenetére
Igen, soha ne mond, hogy soha
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Oldman2
veterán
Mindezt hol örökítetted meg az utókornak és a jövőbeli barátnőknek?
-
Somatom
veterán
Remseck -ben hétvégéztem a kamionnal. Rájöttem, hogy csak 14Km -re vagyok Stuttgart -tól. Úgyhogy vasárnap elrollereztem a Mercedes múzeumba. Sajnos, a képen csak a roller az enyém, a kamion ott állt a múzeum előtt.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
-
veterán
válasz cinemazealot #31 üzenetére
Nem tudom, hogy paktikus-e egy ilyen vontató.
A közúti járműveknek össztömeg és hosszkorlátozása van, ha a vontató elviszi a megengedett össztömeg és a hossz 35-40 %-át, akkor alig marad hely a szállítandó árunak
Nem véletlenül olyan töpszli orrúak a nálunk használatos nyergesvontatók.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Somatom
veterán
válasz cinemazealot #31 üzenetére
Az enyém nem ilyen szűkös. Csak a zuhanytálcám több, mint 30nm.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
válasz Donki Hóte #32 üzenetére
Ez nem európai méret. Ez itt csak látványkamion, illetve speciális pótkocsikhoz lehet használni. Tavaly engedélyeztek az EU -ban húsz centi hossznövelést, de csak abban az esetben, ha a fülkét hosszabbítják. Kíváncsi leszek, hogy hány cég fog rendelni hosszabb kamiont azért, hogy a sofőrjeinek kényelmesebb legyen. Arról nem is szólva, hogy a hosszabb kamion több helyet igényel ott, ahol a parkolás a legneccesebb.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
cinemazealot
addikt
válasz Donki Hóte #32 üzenetére
Persze, hogy nem praktikus. Az egész közúti teherfuvarozást át kéne cuccolni sínekre (ha lenne hatékonyan kialakított vasúti hálózatunk és jó áron betervezett pályahasználati díjaink). Viszont ezzel a véleményemmel meg Somatomot haragítom magamra, úgyhogy inkább csak gyönyörködöm a MAC-ben, mint gépészeti műremekben.
-
veterán
válasz cinemazealot #36 üzenetére
Az egész közúti teherfuvarozást át kéne cuccolni sínekre
Azt meg hogyan? Magyarországon jó, ha a települések 15 %-ára megy sín
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
-
Somatom
veterán
válasz cinemazealot #36 üzenetére
Engem nem haragítasz ezzel magadra. Ezt már párszor kiveséztük a kamionos topikban. Logisztikai katasztrófa lenne, képtelenség megcsinálni. A német A8 -on napközben cirka 10 kamion halad el percenként. Egy pótkocsi 13,5m hosszú. Tehát egy müncheni pályaudvarról 10 percenként kellene megrakni és elindítani másfél Km hosszú szerelvényeket. És akkor még nem említettük a fogadó oldalt.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Luck Dragon #38 üzenetére
Símán. Csak a hülye irányítóm állandóan áruval akarja telerakatni a zuhanytálcámat.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
cinemazealot
addikt
válasz Donki Hóte #37 üzenetére
Erről beszéltem, hogy amíg nincs megfelelő sínhálózat, addig ez kivitelezhetetlen. Csak ugye amíg minden talpalatnyi földet inkább leaszfaltozunk, nem is fog változni semmi. De nem akarom szétoffolni a témát. Csak kibuggyant belőlem a közúti közlekedés erőltetése, a hazai közutak katasztrofális állapota és a benzinárban és útdíjakban felszámolt közterhek meg nem térülése közti ellentmondás fájdalma.
#39 Somatom
Pontosan. És nyilván egy hipermarket raktárába sem olcsóbb egy tehervonatot (vagy annak csak néhány szerelvényét) beterelni.#42 Somatom
Igenis, értettem.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz cinemazealot #41 üzenetére
Még egyszer! Nálam nincs off, nem ragaszkodom a témához. Megyünk, amerre visz a beszélgetés.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
veterán
válasz cinemazealot #41 üzenetére
Ha minden településre sínt akarnának vezetni, akkor az ország nem aszfalttal, hanem zúzottkővel lenne borítva
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
-
cinemazealot
addikt
válasz Donki Hóte #43 üzenetére
És melyik a jobb? A 10 méter széles gázolajos-kátrányos, karbantartás híján folyton kátyúsodó, ezáltal idővel porosodó és minden jármű futóművét tönkre tevő, hőtároló aszfaltcsíkok, vagy a 2-3 méter széles zúzottkő ágy a beton talpfákkal és rozsdásodó acélpárral?
Nyilván minden településre kivitelezhetetlen a vasúti hálózat kialakítása. Nem is erről beszélek. Az ideális szerintem az lenne, ha a kamionok nem kényszerülnének az autópályákon kívül pl. a kisebb településeken áthaladó főutakra. Ez nyilván akkor kivitelezhető, ha a nagyobb mennyiségű teher szállítása nagyobb csomópontok között hatékonyabban lenne megoldható, és elkerülhető lenne, ha az eredetileg kis teherbírásra tervezett és ritkán karbantartott aszfaltot járhatatlanná roncsolnák a gépszörnyek. Legyen elég kisebb teherautókkal róni ezeket az utakat! Ez itthon nyilván egészen addig nem opció, amíg itthon a vasúti teherfuvarozás akadályoztatva (vagy épp leépítve) van és kizárólag a közúti közlekedés lelkesítésében érdekelt minden infrastruktúra fejlesztő.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz cinemazealot #45 üzenetére
Ezeket az elmaradott megoldásokat sürgősen el kell felejteni. Az Amazon már teherszállító drónokkal szállítja ki a rendeléseket
(Azért gondolom, hogy Somatom még nem aggódik a munkája feleslegessé válása miatt )
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Somatom
veterán
válasz cinemazealot #41 üzenetére
Nem csak hazai, hanem EU szinten is mélyről indul a vasút.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Donki Hóte #46 üzenetére
Áhhh... Nekem ez még elketyeg nyugdíjig. Folyamatosan tolják a fizunkat és nekem még a Forint zuhanás is egyfajta fizetésemelés, mivel német cégnél dolgozok, de Magyarországon lakok. A munkabeosztásom is tetszik, mert havonta csak két hetet kell melóznom, a másik kettő szabad. Ha több pénz kell, akkor csak szólok és boldogok, hogy ráhúzok pár napot. De, akár itthon is fusizhatok, zsebbe. Szeretem ezt csinálni, jól is keresek, nem is cseszegetnek, a kinti hétvégéken pedig kirándulgatok. Szóval elvagyok, mint a befőtt, nincs okom panaszra.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz cinemazealot #49 üzenetére
Onnan nézve sem rózsásabb a jövőkép.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
cinemazealot
addikt
Ja-ja, ezt már olvastam nemrég.
De akkor mixeljük a témaindító témát (autók) és a környezetvédelmet. Egy ideje azon gondolkozom, hogy hogyan lehetne hatékonyan összegyűjteni a járművek (jellemzően szgk) fékezésekor fékbetétek által hővé és porrá dörzsölt mozgási energiát. Az aksi nehéz (ráadásul utastérben vagy tetőn tárolása körülményes, ezenkívül drága és önmagában is környezetszennyező), így a gyárilag nem hibrid (és nem is elektromos) autóhoz DIY (ki tudja hogyan) hozzábarkácsolt generátorral termelt energiát esetleg super kondenzátorba lehetne gyűjteni? Vagy egy abszolút súrlódásmentes lendkerékbe (ami szintén nagyon nehéz)? Hogy aztán a következő indulásra rásegítsen? Vagy hazavihessem és arról üzemeltethessek valamit?
-
veterán
válasz cinemazealot #51 üzenetére
Jól látod, egy (kvázi bármilyen) akku nem tud mit kezdeni egy nagyon magas, de csak rövid ideig tartó áramimpulzussal, tehát egy fékezés 3 másodperce alatt keletkező 150 amperes áramtüske csak melegíti a töltőelektronikát.
Egy szuperkondenzátorban már talán tud hasznosulni a fékezéskor megtermelt energia harmada.
A lendkereket meg felejtsük el, a Forma1-ben sem vált be, már továbbléptek róla.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Somatom
veterán
válasz cinemazealot #51 üzenetére
Ha olvastad, akkor környezetvédelem címén miért ilyen piti dolgon gondolkozol? Ez annyit érne, mint halottnak a beöntés. Nézd meg, hogy a bolygó mely területein jön el leghamarabb a túlfogyasztás napja! A faj túlélésének érdekében azon kéne gondolkodni, hogy miként lehetne gyorsan és nyom nélkül kiírtani ezen területek népességét.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
veterán
-
cinemazealot
addikt
Nézd, én a Föld emberi populációjának ~1/8000000000-ad részét képezem, ami szerintem kellően piti érték ahhoz, hogy ilyen piti dolgokon gondolkozzak. Ugyanakkor kb. 2 milliárd belsőégésű motoros autó pöfékeli körbe a bolygónk légkörét, így ha egy ilyen piti problémát sikerül megoldanom (ami könnyen és olcsón kivitelezhető, és nem teszi próbára az ember híresen súlyos lustaságát), akkor szerintem az elég komoly (pozitív) hatással lehet a környezetünkre... és úgy globálisan a jövőnkre nézve. Személy szerint valahogy sokkal inkább agyalok ilyen és ehhez hasonló piti dolgokon, mint azon, hogy hol érdemes népirtásba kezdeni.
A túlfogyasztás napjáról is pont nemrég olvastam: itthon kb. egy hónapja értük el. Szóval megyek is, keresek egy kellően magas kilátót, ahonnan a mélybe vethetem magam.
#54 Donki Hóte
Így-Így! Az a fránya emberi kényelem és büszkeség. Mert milyen snassz már Zoomon klímakonferenciát tartani... megáll az ész.Egyébként a téma érdeklődőinek: van Környezetvédelem topic. Ott is van, hogy egymás torkának esünk.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz cinemazealot #55 üzenetére
Gondolod, hogy ha a fékportól nem fulladunk meg, akkor éhen, vagy szomjan sem veszünk?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
cinemazealot
addikt
Mondtam én olyat, hogy a fenti pitiáner probléma esetleges megoldása után elégedetten nyugdíjba vonulok? Vagy hogy rajtam kívül a másik ~7999999999 pitiáner humanoidnak nem szabad hasonlóan pitiáner problémákon gondolkoznia?
Egyébként nemcsak a fékpor lesz kevesebb, de a fékezést követő újra elindulás is kevesebb energia befektetését igényelheti majd (vagy bármi, amire fel tudjuk használni a fékezéskor "betakarított" mozgási energiát). Ha ez nem lenne igény, köthetnénk ellenállásokat is a fékezéshez használt generátorokra, mint amilyenek anno a szovjet metrókon voltak (és amitől olyan komfortosan meleg volt a metróban még télvíz idején is). Csak ugye ki akar állandóan fűteni, ha lehet az elektromos energiát másra is használni...?
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz cinemazealot #57 üzenetére
Hááát... Először 1970 -ben használtunk többet a Föld erőforrásaiból, mint amennyi újra tud termelődni. Azóta 50 év telt el és a nagy gondolkodásban eljutottunk oda, hogy már fél évvel korábban van a túlfogyasztás napja. De, bízzunk benne, hogy majd most kipattan az isteni szikra! Vagy, ez már megtörtént és a villanyautók fogják jelenteni a nagy áttörést?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
cinemazealot
addikt
Nem, a villanyautóknál nyilvánvalóan sokkal több mindenre lesz szükség. Csak rohadt kényelmes dolog nem gondolni arra, hogy ideje lenne radikális lépéseket tenni az ügy érdekében. Ami most van az a struccpolitika vegyítve a Pató Pál uras attitűddel, amit a kényelmünk és az emberi méltóságunk fűt.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz cinemazealot #59 üzenetére
Akkkor miért baj az, hogy én radikálisabb lépéseket emlíítek?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
válasz Luck Dragon #62 üzenetére
Miért ne lehetne? Pl. úgy csökkenteni a népességet, hogy halálfalakat hozunk létre. Az emberek halálra falják magukat fincsi sütikkel!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Jobb lenne inkább halálraszexelni magunkat...
Nem megmondták neked, h itt nincs halvány mód.
[ Szerkesztve ]
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat
-
-
Igen, arra már én is rájöttem, h a helyes csajsziknak mindent lehet, mert nem lehet rájuk haragudni, olyan aranyosak.
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat
-
veterán
válasz cinemazealot #57 üzenetére
Nem közismert (mert nyilván az érintettek mélyen hallgatnak erről), de a közlekedés által kibocsátott szennyezőanyagok között a harmadik-negyedik helyen van mennyiségben a sínen közlekedő járművek (igen, a városi villamos is idetartozik) által a sínre kiszórt homok.
A homok azért kell, hogy ha vizes a sín, akkor induláskor, illetve fékezéskor ne csússzon meg a vaskerék a vasból készült sínen.
Az, hogy nyáron locsolják a villamossíneket, az csak részben van azért, hogy hűtsék a sínt, részben azért is van, hogy a nyári hőségben egy szél ne vigye a homokot szerte szét a sínek környékén, mert nagyon gáz látvány a sínek felett látható homokvihar
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Nem csak a síneket locsolják hanem az utakat is, mindegy a meleget én bírom, csak hideg ne legyen.
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat
-
-
-
-
Somatom
veterán
válasz Luck Dragon #72 üzenetére
Attól nem voltam elájulva. Oda biztosan nem költöznék. Az Oceanográfiai múzeum és a Hercegi autómúzeum király, de egyébként nem nagy kunszt. Egy rendes strandja sincs. Sztem pl. Nizza sokkal szebb.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
válasz Luck Dragon #74 üzenetére
Ha egymás tökébe érő turistafeelinget szeretnél, akkor ajánlom Benidormot. Annak legalább van homokos tengerpartja. Bár, úgysem férsz oda. Ötvenezres kisváros, egymillió turistával.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
válasz Luck Dragon #76 üzenetére
Az annyira elérhetetlen? Én motorral voltam ott, haverokkal. Kicsit arrébb, Mentonban, egy erdő széli kempingben szálltunk meg. Nem volt horror drága. Onnan jártunk be Monacoba. 2-3 napot töltöttünk ott, elég is volt. Sztem a Cote d Azur -ön sokkal szebb helyek is vannak. Ha csak ritkán tudsz ilyen helyekre menni, akkor sztem kár egy hetet Monacora pazarolni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
válasz Luck Dragon #78 üzenetére
Azért csak mentek kirándulni valahova, nem? Nehogy már kihagyd a nyarat.
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat
-
-
válasz Luck Dragon #80 üzenetére
Nem ártana. De tudod nincs helyettesem. Mondjuk hétvége belefér. A strandot nem szeretem, egymás seggébe lógni fújj. Képzeld én még nem láttam tengert.
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat
-
-
válasz Luck Dragon #82 üzenetére
Nem olyan egyszerű, olyan fehér vagyok mint egy albinó. 1 napig se bírnám ki.
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat
-
cinemazealot
addikt
válasz pusszycat #83 üzenetére
Eleinte bírtam a napot, az utóbbi években viszont egyre kényesebb vagyok. 40 fölött már jobban öregszik a bőröm és ki tudja, mi lesz az anyajegyeimből. Szóval manapság már én is inkább ilyenekbe rejtem bundás habtestem. Csak előtte be kell húzni a pocit...
A strand tömege egyébként engem sem vonz. De egyszer gondoltam egyet, vettem egy kajakot (oké, kettőt, de "utángyártott" jóárasított turista kajakot), oszt asszonnyal lemegyünk a Balcsira, és a vízen evezve máris kevésbé zavar a tumultus.
Ja, a turista kajaknak van még óriási előnye: alacsony a merülése. Így amikor tavaly a Balcsi elég sekély volt, még a SUP-osoknál is zavartalanabbul siklottunk (a SUP-nak van az a... minek hívják azt a taréjt, ami nem engedi oldalra sodródni, svert?).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz pusszycat #83 üzenetére
Ne is menj tengerpartra.
Ismerősömék egy hosszú hétvégét töltöttek Horvátországban a tengerparton, azt mondták, hogy mellbevágó a drágaság.
Eleve egy kuna több mint 53 ft-ba kerül, kártyával nagyon kevés helyen lehet fizetni, automatából minimum 100 kunát lehet csak felvenni (azután is csak 100 kunával osztható mértékben), ráadásul valami jutalékot számolnak fel, tehát 100 kuna készpénz felvételéért 102,9 kunára való öszeget vontak le a kártyáról (hiba nyitottak a Revolut kártyájukon kuna zsebet, a kp. felvételért már az automata többet vont le).
Hiába lesz 2023 január 1-től az euró a hivatalos fizetőeszköz, most sehol sem fogadták el az eurót, mindenhol kunát követeltek.
Egy sör lent a tengerparton 23-25 kuna, egy 3 decis üdítő 16-18 kuna, egy kis szelet pizza 12-15 kuna.
A boltokban is drágaság van, egy nagy üveg ásványvíz 6-10 kuna, a nagy üdítő meg 6-15 kuna.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Ezen a terén már egészen jól állok. Szereztem egy kis színt . De amilyen idő van ma
Is, szerintem simán pirított hógolyó lennék .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.