Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • atis78

    tag

    válasz Bog #37 üzenetére

    A vele hasonlokkal felesleges vitatkozni mert:
    - "nemetben" el es nem szamit neki hogy mennyibe kerul a benzin es mennyit fogyaszt az auto (amugy a nemetek nagy reszenek igenis szamit mert eleg sporolos nepseg)
    - mert "nemetben" mindig-mindenhol 200-250-el veret, attol fuggetlenul hogy az utak 60%-an sebessegkorlatozas van. Arrol nem beszelve hogy a kozlekedok 80-90%- is 130-150-el kozlekedik meg a nem korlatozott szakaszokon is es emiatt ritkan lehet gyorsan menni. (tudom en is ott elek)
    - Az o belso egesuje meg 200-250-es temponal is hozza a gyari WLTP katalogus ertekeket, ergo az az alapjan szamitott hatotav semmilyen korulmenyek kozott nem valtozik.
    - mert nemetben nincs minden masodik hazon napelem hogy "ingyen" tudjanak otthon tankolni
    - a belso egesuekkel soha nincs semmi problema, bezzeg az elektronyost kethetente kell szervizbe vinni
    - neki 30000 euroert adnak a nemet szalonok X5 M -et es fedezik minden autoval kapcsolatos kiadasat 5 evre (az mar nem baj hogy egy full fapad VW Polo 80LE-vel meg lemezfelnikkel is kb. 20000 eurorol indul es nem kell sokat klikkelni hogy boven 25 fole szaladjon)

    Egyebkent nyilvan Draga de azert itt is erdemes sok szempontot figyelembe venni:
    -hasonlo meretu es hasonloan extrazott belso egesu sem kerul fele annyiba. Hosszu tavon pedig az uzemeltetsi koltsegeken sokat lehet fogni.
    - draga mert szinte 0-rol kellett az MEB paltformot kifejleszteni amit nyilvan kifizettetnek a vevovel, plane hogy sok helyen az allami tamogatas elfogadhato arra lovi be.
    - draga mert sietni kellett az MEB palatformmal ami sok esetben nem a legolcsobb megoldasokat jelenti, egy facelift, es a beszallitoi lancok rendezodese sokat fog meg vinni az arakon lefele.

Új hozzászólás Aktív témák