Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz #16820480 #26 üzenetére

    Igy hirtelen, ez alapjan a teszt alapjan: Hangszigeteles, kenyelem, bor minosege (meg alig fingott bele valaki, aztan mar ugy nez ki az elso meg a hatso ules, mintha veletlenul osszegyurtek volna a gyarban - borzalmas), merevseg/epitesi minoseg (30k km utan nyoszorog... Egy 20 milla feletti auto... Ne mar...), dizajn (ez a tesco gazdasagos bmw muszerfal valami ocsmany), szolgaltatas (az appal kapcsolatos problemak), rendesen mukodo vezetestamogato rendszerek, amikrol nem derul ki egy par napos teszt alatt, hogy tobbet artanak, mint hasznalnak.

    Szoval, gyakorlatilag a v6 hangot kiveve pont ugyan az lesz a kulonbseg, mint most. :D

    Mas:
    Magarol az autorol, nem neked, csak ugy altalanosan: Regen olvastam tesztet olyan autorol, ami annyira taszitott volna, mint ez, valami borzalmas egy fostalicska. Elnezest mindenkitol, akinek tetszik, de szerintem ez egy ipari hulladek, plane annyiert, amennyiert adni akarjak. 15M-ert fullosan meg so-so elmenne (a nyoszorges ott sem, ne vicceljunk mar), de ennel 10M-val dragabb. Az, hogy 20 millanal meg felarat kell fizetni a motoros-memorias ulesekert meg az ulesfutesert ugy, hogy uleshutes meg opcio szinten sincs, az meg aztan egy kulon vicc.

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák