- OLED TV topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Ez a Sony idei legnagyobb tudású tévéje
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Holnap mutatkozik be a HMD Pulse Pro
ma Egy finn forgalmazó viszont véletlenül már ma kilőtte a termékoldalt árakkal, specifikációval.
-
Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
it A DSA keretében a Pornhubot, a Stripchatet és az XVideost is szigorú szabályokkal állítja szembe az EU.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Depyangel
tag
Érdekesen hangzik, remélem nem megy a játék rovására.
-
senior tag
Ordas nagy kamu ez a magyarázat szerintem.
Ennek akkor volna értelme, ha a simcity valóban online multi játék lenne és a különböző felhasználók által épített városok összeköttetésben lennének. Kereskedhetnének, hatással lennének egymásra az árak, hangulat, szaporulat, képzettség, munkaerő, munkahelyek, stb...
-
HyP3b0y
senior tag
Jó duma, csodálom hogy valaki elhiszi. Majd pont az EA fog egy simcity-ért értékes szerverkapacitásokat feláldozni, hogy teljes legyen a játékélmény.
"ez a 3d olyan mint az űrverseny volt a hidegháborúban: sokba kerül, problémás, de muszáj csinálni, mert a versenytársak is csinálják" by JoeYi :)
-
Tikakukac
titán
Nagyon várom ezt a játékot, de érzek egy leheletnyi kamuzást.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
UnSkilleD
senior tag
Ezeknek az onine cuccoknak az a nagy hátránya hogy ha 5 év múlva az EA úgy dönt hogy már nem támogatja tovább a gamet és lekapcsolja a szervereket akkor hogy fogok játszani? Én még néha 10 éves játékokat is előveszek, de ezzel a sok online baromsággal ez nem fog működni a jövőben.
"Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince
-
Glenda
addikt
Nem baromság, a sok ingyenélő miatt kell. Ha zárják a szervereket, kiadnak egy patchet és kész.
Nekem semmi bajom mondjuk a Blizzard féle védelemmel, ha ezzel tudják garantálni a minőséget (több pénz folyik be -> többet tudnak a játékra költeni), akkor hajrá.from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r
-
Glenda
addikt
válasz TESCO-Zsömle #7 üzenetére
De az eladások alapján a minőséggel sincs baj...
#8: és honnan tudod hogy nem fognak? Vagy csak feltételezed?
[ Szerkesztve ]
from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r
-
HyP3b0y
senior tag
Eladások alapján...csak hogy az eladásokat nem a minőségnek, hanem a hype-nak és a régen minőséggel felépített nevének köszönhetik.
"ez a 3d olyan mint az űrverseny volt a hidegháborúban: sokba kerül, problémás, de muszáj csinálni, mert a versenytársak is csinálják" by JoeYi :)
-
Glenda
addikt
Nem hiszem. Van pár fociőrült ismerősöm, aki minden évben megveszi a FIFA legújabb részét, mert csak. Szerintem így vannak a CoD gamerek is.
Mondom, amíg engem nem akadályoz a DRM, addig hajrá. Bár ettől egy fokkal még jobb lenne, ha streamelnék a tartalmat, mint a Diabloban.
#10: Igen, határozottan szimpatikus a Limited Edition (preorder) akciójuk. Mondjuk főleg Need for Speedezek az EA játékok közül, de azzal semmi bajom amióta visszatértek a régi útra. Meg ugye van egy csomó play4free játékuk is, ami nem sok kiadóra jellemző...
Harmadrészt meg vállalkozásról beszélünk, nem segélyszervezetről.[ Szerkesztve ]
from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r
-
Tikakukac
titán
Pedig de. A cod klónok az nfs klónok és minden más kurvulás gyönyörűen mutatja, hogy bármilyen fost el lehet adni az embereknek, mert régen volt egy brand és az emberek akarják azt a régi feelinget. Csak nem kapnak semmit, max délibábot.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Glenda
addikt
válasz Tikakukac #13 üzenetére
Nem kell mindet megvenni :p
NFS téren tudok nyilatkozni, a HP és a MW remakek nagyot ütöttek, a HP2 óta az új HP az egyetlen ami jó lett, a Runban az autóváltás lett nagyon elszúrva, illetve rövid. MW megint korrekt lett.Én nem vagyok FPS fan, baráti körben többen is próbálták a CoD, BF MoH hármast, szerintük a CoD messze a legjobb. Biztos vannak akik nem így látják, de ez is vélemény. Aztán ha a "rókabőr" CoD jobb, mint az überhypeolt BF3, akkor mégis van minőség...
from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r
-
HyP3b0y
senior tag
Érdekes, kíváncsi lennék mégis mióta NFS-ezel, ismered-e a Burnout sorozatot és tudod-e mi a közös a két név között?
De hogy témánál maradjunk, EA vajon képes lesz megcsinálni és nem elbukni ahogy Ubi barátunk minden alkalommal?
"Aztán ha a "rókabőr" CoD jobb, mint az überhypeolt BF3, akkor mégis van minőség..."
Uhh, ez kicsit erős volt. Ami itt überhypeolt, az még mindig a cod. Gyakorlatilag a cod az mw2 óta teljesen ugyanaz, csak írtak a változatlan motorra pár újabb fullstatikus mapot telescriptelve és néha változtatgattak a fegyvereken. A BF nem tudom ez idő alatt hányadik motorját tapossa nem csak grafikailag fejlődött a játék. De félre ne érts, nem a BF-t akarom a cod fölé emelni, mert a kettő csak annyiban hasonlít, hogy FPS és kész és ez manapság elég tág fogalom. Csupán a te állításod nem helytálló.[ Szerkesztve ]
"ez a 3d olyan mint az űrverseny volt a hidegháborúban: sokba kerül, problémás, de muszáj csinálni, mert a versenytársak is csinálják" by JoeYi :)
-
Ruuwa
tag
Inkább mondanák azt, hogy a játék igazi élményét a multi adja, és ahhoz biza állandó internetkapcsolatra van szükség. Fel lehet építeni egy olyan szolgáltatásokkal tűzdelt játékot, ahol a netkapcsolat szerves részét képezi az élménynek, csak hát ez persze nem kis munka.
Valami tréfás, humoros, mégis mélyenszántó gondolatokat magában hordozó, rövid, velős mondat, mely egyéniségem rendkívüli sokszínűségéről tesz tanúbizonyságot.
-
Tikakukac
titán
Én NFS-en nőttem fel, nyarakat játszottam osztott képernyőn a Hot Pursuit-al, meg nagyjából az egész sorozattal. Szóval tudom mi ad élményt és mi nem.
COD UO és 2-ben félprofi szinten toltam bő 2-3 évet, ezen kívül lan volt minden héten, mai napig összeröffenünk ha van idő egyetem mellett.
Az újak egy kalap lófitymát sem érnek, ezt osztja kb. egész társaság. Valamiért a nagy veteránok hasonló véleményen vannak, ennek oka az, hogy az újabbak részről-részre nem feltűnően ölik meg az élményt, csak egy picit mások. Nézd meg mekkora bughalmaz konzolport codokat sikerült néha kiadni, azt is vették tonnaszám. Meg az az NFS úristen, régi játékokból összelegózott pályákkal...
Ha valaki szerint ez mind okés, akkor legyen. Ettől függetlenül ezek hulladékok maradnak.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
TESCO-Zsömle
félisten
EA dióhéjban. Szerintem* helytálló.
* - És még sok más ember szerint...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Glenda
addikt
NFS 2 óta. Csak a fesztenfjuriusz részeket játszottam érintőlegesen, a többit mind végig. Az első kimaradt valamiért. Emlékszem, amikor kijött a NFS 3, nem volt 3d gyorsítóm még, egy régi S3 GPU volt a gépemben, aztán vettem egy ATI Mach64-et
Az Ubival sincs semmi bajom, Tom Clancy's széria, AC, Rocksmith, mind jó játékok.A BF annyiból túlhájpolt, hogy minden nap volt egy kodkillör videó, amiben részletezték, hogy 3000 porszem így száll, másik 3000 két fokkal odébb, a tankon látszódnak a csavarok.
Részemről az az undorító, hogy a grafika ennyire fontos lett. (Ezért játszom főleg Blizzard játékokkal)
from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r
-
Ipszilon
csendes tag
Elég naív dolog azt feltételezni, hogy majd 7-8-9 év múlva, amikor már semmi bevételre nem számítanak a programból, akkor jófejségből energiát és pénzt fognak fektetni egy patch kiadásába. (Ahol ráadásul nem is elég annyit csinálni, hogy kiszedik a kódból, hogy ellenőrizze a távoli szerveren, hogy legális-e a példány...)
Arra meg ugye lehet építeni, hogy az internet szolgáltatónál soha nem fog elromlani semmi, hogy otthon nem romlik el a router, nem romlik el a modem, stb.
-
Tibi86
aktív tag
Én egyedül a Gog-ban bízom, nagyon jó játékok vannak rajta drm mentesen, még az EA-től is. Talán majd felkerül oda is egyszer...
Lassan eljutunk oda, hogy tényleg csak streamelt játékok lesznek.
[ Szerkesztve ]
-
Wasp_HUN
tag
Ez az egész baromság. A DRM csak arra jó, hogy az EA teljes kontrollt gyakorolhasson a program felett. Már jó ideje ebbe az irányba tartanak. Ez az egész szerver oldali számítás dolog eleve nem is kellene, ha nem lenne kötelező a multi. Imádom mikor azzal jönnek a készítők, hogy nagyon keményen dolgoznak és profik felügyelik a szervereket, hogy mindig elérhetőek legyenek. Nyílvánvaló, hogy ezek az emberek nem értenek az egészhez, mivel olyan nincs, hogy 100%-ban működik a rendszer.
Másik meg a MOD-ok kiírtása, amik ellen az EA úgy fest keresztes hadjáratot folytat. Az egész akkor kezdődött, mikor a Sims-eknél teljességgel megszüntették a modolhatóságot majd elkezdte DLCként árulni azokat a tartalmakat amelyek korábban ingyenesek voltak.
Az is teljességgel biztos, ha nem éri meg az EAnek a szerverek futtatása, azonnal lefogja azokat állítani. Az ő történelmükkel nem értem miért van bárkinek is ezzel ellentétes illúziója. Persze előtte még raknak bele mikrotranzakciót.
Sim City 4 Deluxe meg akciós Steamen. közel 10 éves játék, de még most is ellehet vele szórakozni, mivel modok azért még készülgetnek hozzá és akkor is játszhatsz vele, ha elszáll a net. Dúrva mi?[ Szerkesztve ]
Senior Wasp - 1st Legion/HUN Reloaded [RAX]
-
Wolverine
félisten
válasz Tikakukac #24 üzenetére
Ha egy Anarchy Online vagy egy Dark Age of Camelot kihúzta kihúzta 12 évig, akkor talán egy Sim Citynek is van erre esélye.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Ruuwa
tag
A moddolhatóság egy érdekes téma, legutóbb a Skyrim kapcsán szembesültem a jelenség mélységével. És azt kell mondjam, nem értem, miért nem alapvető egy készülő játéknál a moddolhatóság biztosítása. Egyrészt a közösség rengeteg bug-ot kijavít, sőt vannak olyan elvetemültek is, akik optimalizálásokat készítenek. Másrészt meg életben tartja a játékot, mert folyamatosan készülnek újabb tartalmak. Ezt egy hivatalos támogatással és egy jól kidolgozott juttatási rendszerrel nagyon jól ki lehetne használni.
Valami tréfás, humoros, mégis mélyenszántó gondolatokat magában hordozó, rövid, velős mondat, mely egyéniségem rendkívüli sokszínűségéről tesz tanúbizonyságot.
-
HyP3b0y
senior tag
A csúnya igazság az hogy a vállalat két általad prezentált opciót lát.
1. kész a termék, moddolható bárki által, sőt a moddereket támogatjuk hogy életben tartsák a játékot és a modok ingyenesek.
(bevétel: játékból talán hajszálnival több, mintha nem lenne támogatás a későbbi vásárlásokból, kiadás: modderekre, szerverek üzemeltetése)2. kész a termék, nem moddolható bárki által, mi készítünk extra tartalmakat amiken brutális hasznunk lesz. Viszont nem lesz olyan sokáig támogatva, cserébe előbb dobjuk piacra a következő verziót, ezzel életben tartva a franchise-t és még többet szakítani.
(bevétel: játék+dlc-k ami majdnem hogy 2x haszon, kiadás: szerverek üzemeltetése)Úgy érzem a profit maximalizálás a 2. pontot igényli.
Valve: "It's not about winning..."
Valve: "It's about fun!"
EA: "What's that...?"Bár már Newell cége is kezdi feladni ezt a filozófiát...
"ez a 3d olyan mint az űrverseny volt a hidegháborúban: sokba kerül, problémás, de muszáj csinálni, mert a versenytársak is csinálják" by JoeYi :)
-
Tikakukac
titán
-
Tikakukac
titán
Wut? Tehát: régen megkaptál egy teljes játékot minden fegyverrel és pályával, max később kapott 2 kieget, komplett küldetésekkel, minimum sok óra játékkal és egyebekkel.
Most meg kapsz 10 fegyvert 12k-ért és minden további map és fegyver 2-esével 5k.
Most akkor én lennék a hülye?
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Glenda
addikt
válasz Tikakukac #36 üzenetére
Régen megvetted a játékot X pénzért, ha új fegyverek, autók, akármi kellett megvetted a következő részt.
Egyébként meg hülyék lennének nem így csinálni, ha így is megveszik az emberek. Ahol meg content patchek vannak, ott az alapjáték drágább, ami nekem megfelel, viszont sokan anyáztak a Diablo topicban, hogy méregdrága szemét. Hogy van benne 100+ óra játék, odáig már nem jutottak el
Vagy a Starcraft. Sokan csak azt látják, hogy három részre lett bontva. De az, hogy egyenként van bennük annyi játékidő, mint az utolsó négy CoD-ban, az már magas.from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r
-
Tikakukac
titán
Okés, tehát te azt mondod, hogy kell pár új pálya stb, akkor új rész vásárlás volt régen. Nade necsessz már fel, hogy egy NFS: UG és egy UG2 az most egy pár DLC-nyi tartalom...mert nem az. Marhára nem. Az 2 totál külön játék nem pár pálya meg autó. Mint ma. Ráadásul a COD-ok jönnek is rendesen, meg mellé már megjelenés előtt 3 DLC, és így lesz 20k egy olyan játék, ami régen 12k volt.
Pofa az volt és lesz is, kérdés, hogy meddig mernek elmenni.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Wasp_HUN
tag
Earth & Beyond nem ismerős? 2002ben jelent meg az EA égisze alatt és alig 2 évvel később le is kapcsolták és a fejlesztő stúdiót bezárták. A fejlesztő neve Westwood Studios volt... talán hallottál már róluk. Amúgy még csak most kezd ez a model elterjedni, szóval olyan rengeteg példa nincs, de attól tartok, hogy hamarossan sokkal több lesz.
Az EA nem jótékonysági egylet... ha nem termel pénzt, lekapcsolják, ez ilyen egyszerű. Ezzel alapvetően nincs is baj, de ha emiatt olyan játékkal nem lehet x múlva játszani amivel amúgy is egyedül szeretne az ember, akkor az már nem olyan jó.Senior Wasp - 1st Legion/HUN Reloaded [RAX]
-
Tikakukac
titán
Még mindig kevesebb példát tudunk összekaparni sima kiegekből, amik kicsik voltak, mint pofátlan szinten kiadott, kemény pénzeket bevasaló DLC-ből. És ez egyre rosszabb lesz.
Fifa spíler haverjaim szerint azért többet ad, mint új labda és 3 csapatnév, codnál simán eladnak 1-2 pályát meg 2 fegyvert az első napon is némi hókuszpókusszal. Na ott azért nyílt a bicska a zsebemben
Wasp_HUN: C&C-ben mikor megjelent a név, jahj. Sebaj, az új Red Alert eléggé bukós lett, ahhoz képest amit a régiek tudtak.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Xaels
félisten
Én látok benne némi rációt bár kicsit rosszul is érint ez. Igazából ha a felhasználó PC-je bírná akkor lehetne opció az Offline módra is, ha nem akkor besegítenének a szerverek. Viszont ott van a sok rossz tapasztalat a felhő alapú szolgáltatásokkal és egy ilyen komplex játéknál agyérgörcsöt okozna, ha többórányi precíz munka lenne az enyészeté.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Dogengar
aktív tag
Erről a "You have lost your connection to the EA servers" jutott az eszembe..
-
Ren Hoek
veterán
...viszont sokan anyáztak a Diablo topicban, hogy méregdrága szemét. Hogy van benne 100+ óra játék, odáig már nem jutottak el
Na ez pont "jó" példa... Kifizettem 14 ezret egy 'félkész' játékért, amiben máig nincs PvP, amit beígértek. A content patch-ek meg számomra közel nulla tartalommal bírtak... és az a 100+ óra, ehh, egyáltalán nem mindegy, hogy abban a 100+ órában milyen tartalom van, mert az igazi content az kb 20 óra, patchek, meg szintek ide-oda...
A héten vettem elő a DOS-os 640x480-as felbontáson futó X-COM Apocalypse-t, és az is elég hosszú játék, csak az tényleg minőségi szórakozás, nem pedig 20 óra történet után x óra szerencsejáték...Hát nekem gyerekkorom egyik kedvenc játékának, a Diablo I és II-nek a totális megalázásáról szólt az egész. Pontosan jól jellemezték, egy méregdrága szemét. 4-5000 Ft-ért talán azt mondom egy felejthető valami, de ennyiért...Főleg a botos csaláshadjárat, az online szerencsejáték jelleg, a valódi pénz romlottsága...ami pedig az online dolgokat illeti, elő-előforduló szerver lagok, állandó függés az online piactértől és a megjelenő milliárdos csalásbiznisztől, folytonos nerf-buff, valakinek kedvező valakinek nem. Patchelni meg kötelező, nincs mese, a kontroll náluk van. Ezek mind single játékra értendőek, ahol semmi szükség nincs amúgy netre.
Szóval köszönöm szépen, az ilyen állandó netkapcsolatos szarokból nem kérek többet. Szeretem ha valódi létező játék, ami ott fut a gépemen, és semmi több. Ha akarok patchelek, ha nem, visszateszem a régit stb... Mivel a modolhatóság ellenesség és kontroll legfőbb eszköze az online kapcsolat, így ilyen játékoknál ne nagyon számítsunk modokra kb... DLC úgy is 100x több hasznot hoz nekik. Sőt legyen minden online single játékban valódi pénzes kereskedelem jó nagy sáppal, plusz jöjjenek a csalók, hurrá... Gyomrom felfordul.
Összegezve, sajnálom, hogy ilyen szarkamu dumával jönnek az EA-sok, és lehet a Simcity 4 volt az utolsó amit megvettem. Mellékesen a Simcity 3000 is megvolt eredetiben, és szerintem jobb rész volt. Hangulatban...
[ Szerkesztve ]
-
Glenda
addikt
Nekem 20 óra volt a Starter Editionben...Azóta újrakezdtem Barbival, Hell közepéig 50 óra. Benézek minden sarokba, de kell is az xp farm miatt. És ez még csak Hell. És csak Barbarian...
A PvP-t úgy tudom úgy igérték, hogy majd jönni fog.from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r