Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz mzso #9 üzenetére

    A ray tracinggel igen (noha jellemzően itt is vannak külön eljárások az effektekre, árnyékszámításra), de a raszterizálás mellett már erős trükközés kell. Nem ugyanaz a kettő, még ha mindkettőt globális illuminációnak nevezik. Az egyes algoritmusoknak van egy alapvető tükröződési megoldása, de nagyon gyenge, márpedig jó minőségű kellene és nem mellesleg gyors. A manapság beépíthető globális illumináció algoritmusok nagyon jók arra, hogy a fényvisszaverődést szimulálják, és ezzel a fake (előre kiszámolt és textúrába égetett) megoldások mehetnek is nyugdíjba, de többre nem igazán képesek. Egyébként nyilván később képesek lehetnek, számítási teljesítmény kérdése az egész.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák