Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ddekany

    veterán

    "Ennél több időt csak akkor vesz igénybe a javítás, ha a szervizes munkatárs jelszavak hiányában nem tud hozzáférni az operációs rendszerhez, és a felhasználó a közvetlen telefonos megkeresés ellenére sem érhető el napokig."

    Egyes fogós kérdések kimaradtak... Nem igazán Samsung-specifikus kérdések amúgy... csak ha már elértétek az illetékeseket... Szóval mi van, ha nem akarja az ügyfél felfedni a HDD tartamát a szervizeseknek? Mert elvileg akkor is járna a garancia. Mivel ismerik a típust, egyszerűen ki vehetnék a HDD-t, és belenyomnának egy sajátot amire rá van klónozva az OS meg a teszt alkalmazások. Azaz, mi van, ha leadáskor kijelentem, hogy nem adom ki a jelszót? Vagy mi van, ha nincs ugyan jelszóval védve a HDD, de megkérem a szervizet, hogy adják szépen a kezembe a HDD-met, aztán majd visszatehetik mikor kész a gép és jövök érte? És annál, aki nem ennyire elővigyázatos (a többség), miféle auditálás stb biztosítja, hogy a dolgozók nem nyúlják le a kliens jelszavait, egyéb adatait?

    "egy állandó páratartalmú szobában – a hőmérsékletet és páratartalmat regisztrálni és jegyzőkönyvezni kell!"

    Na, ezt ugye ki kellet emelni... Eleve ez elég felesleges bürokrata fontoskodás, mert amíg nincs extrém hideg vagy meleg, vagy extrém száraz vagy párás levegő, ez kb annyira fontos, mint szállítás és tárolás közben lett volna. Azért meg a dolgozók is beszólnak, ha 5 fokban kell dolgozni, stb. Antistatikus karkötő meg van rajtuk (már a kép szerint... :U és basszus rájuk török, és nem lesz minden fehér köpeny, balhé lesz).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák