H​irdetés​

2017. november 23., csütörtök

Hozzászólások

(#1) Aweriot


Aweriot
(PH! addikt)
LOGOUT blog (1)

Ha át akarták volna verni egy fillért se kapott volna vissza, gyerekesen viselkedik.

"War doesn't determine who's right - only who's left." Bertrand Russell

(#2) dobragab válasza Aweriot (#1) üzenetére


dobragab
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Utánvét, posta, utalás, futár nem jut eszébe. Előre nem egyeztet az útiköltségről, magától elautózik, és csodálkozik, hogy nincs útiköltség. :W

[ Szerkesztve ]

December 9-ig szabadságon vagyok...

(#3) Polllen


Polllen
(PH! nagyúr)

Tetszik ez az új blog vagy mi...:D

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#4) bepken


bepken
(PH! addikt)

munkámból adódóan sajnos rendszeresen találkozok hasonló IQ bajnok emberekkel. és most nem arról van szó, hogy lehülyézem ezeket az embereket, ingerültségből én is mondok vagy csinálok idióta dolgokat...lehet, nekem is felcseszte volna az agyam első pillanatban, hogy egy jó drága papírnehezéket vettem.

a gond azzal van, hogy - míg én a következő pillanatban képes vagyok belátni, mekkora egy barom vagyok és higgadtabban szemlélem a dolgot, a megoldást keresve - ezek az emberek egyszerűen bekattannak, vérbe borul a szemük és fullba nyomják a kretént, nekimennek bárkinek, aki nem ugrik első szóra...az ilyen embert pedig nem - vagy csak nagyon nehezen lehet kezelni.

╔═══ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ══╗ ╚═════════════════════ Xiaomi Mi A1 ════════════════════╝

(#5) bitpork


bitpork
(PH! kedvence)
LOGOUT blog (1)

Ha ez ugyanaz az ember aki múltkor volt akarnok, akkor legyen már kitiltva , könyörgöm! Én fizetek érte!

#eci ~~~ secundarium verecundiam

(#6) Tamás88


Tamás88
(őstag)
LOGOUT blog

Szerintem a vevőt kellene kitiltani, mert úgy viselkedik, mint egy óvodás.

(#7) bullseye


bullseye
(PH! addikt)

Hol van ebben az átverés? Remélem most az eladó is elkezd hisztizni, hitelrontás miatt! ;]

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#8) janeszgol


janeszgol
(PH! kedvence)

Én a vevőt megértem. Kihúztak a zsebéből valamennyi pénzt (legyen 11k, ami szerepelt a bejegyzésben) feleslegesen. Feleslegesen, ugyanis ha az eladó korrekt lett volna, akkor nem hallgatja el a beázást. Nagyon jól tudhatta, hiszen rögtön visszaadta a pénzt.
Meg kellett volna térítenie az eladónak a vevő útiköltségét is.

A női nemnél csak a női igent szeretem jobban.

(#9) Polllen válasza janeszgol (#8) üzenetére


Polllen
(PH! nagyúr)

Igen, és étkezési hozzájárulást is kellene fizetnie, meg fájdalom díjat. :U

Annyi biztos az ügyben, h visszaadta a pénzt. A többi találhatás.

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#10) janeszgol válasza Polllen (#9) üzenetére


janeszgol
(PH! kedvence)

Kíváncsi vagyok, ha veled történne, akkor is ilyen "humoros" lennél-e. Meg amikor a bolt kiküld valami vacakot (tudják, hogy nem jó, visszavitt stb) és te visszaküldöd és nem térítik meg a postát. Felesleges körök, felesleges kiadások.
Vagy neked ez megfelel?

[ Szerkesztve ]

A női nemnél csak a női igent szeretem jobban.

(#11) bepken válasza janeszgol (#8) üzenetére


bepken
(PH! addikt)

lehet, hogy akkor valamilyen netes piacolós jogosítványt kellene bevezetni és csak ennek megszerzése után engedni egyeket apróhirdetések közelébe. bár a hirdetés szövegét ugye nem ismerjük, a cikk alapján ordított róla, hogy valami nem okés. ilyenkor a minimum az, hogy bizalmatlan az ember és kérdezősködik. én pl tuti, hogy egy ekkora összegű tételnél adásvételit írtam volna, amibe akár még azt is bele lehetett volna fogalmazni, hogy a vevő x napon belül a készülék vételárának visszatérítését, valamint visszajuttatásának teljes költségét vállalja.

persze utólag könnyű okosnak lenni, ergo okoskodni, tudom én. ez a vevő viszont saját magát szívatta meg, amit nyilvánvalóan nehezére esik beismerni, elfogadni. helyette inkább begőzölt aggyal elkezd arcoskodni.

(#10) janeszgol! "Meg amikor a bolt kiküld valami vacakot (tudják, hogy nem jó, visszavitt stb) és te visszaküldöd és nem térítik meg a postát."

egy normális bolt az ÁSZF-ben szokta megfogalmazni az ezzel kapcsolatos feltételeket. biztosan van, ahol vállalják a visszatérítést, de a legtöbb esetben épp hogy a vevőre terhelik ezt a költséget. ezt vagy elfogadod vagy nem...vagy vásárolsz ott vagy nem. ha meg valahol erre nem térnek ki, de esélyes, hogy gondok lesznek. akkor le kell írni és kész.

[ Szerkesztve ]

╔═══ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ══╗ ╚═════════════════════ Xiaomi Mi A1 ════════════════════╝

(#12) janeszgol válasza bepken (#11) üzenetére


janeszgol
(PH! kedvence)

Az első részre +1.
A másodikra. Miért szívatta meg saját magát? Nem tudhatta, hogy beázott a készülék. Gondolom azért ment el, hogy megbizonyosodjon róla, ekkora összegért valóban telefont kap, valóban azt, amire jelentkezett és valóban olyan állapotban (pláne, mivel kis hibásként volt hirdetve.). A beázást nehéz észre venni. Az eladó tudhatta, legalábbis én úgy gondolom tudta, hiszen rögtön vissza adta a pénzt. Aztán lehet tévedek, hiszen mint említettem, nehéz ezt észre venni. (Pláne a párásodást.)
Viszont kíváncsi vagyok arra a kis hibára. Mi lehetett az? (Gondolom költői marad a kérdés.)

A női nemnél csak a női igent szeretem jobban.

(#13) Lauda


Lauda
(PH! félisten)
LOGOUT blog (1)

Az eladónak kutya kötelessége lett volna megtéríteni az utazási költségeket is. Ez lett volna a minimum.

(#14) Kalandor válasza Lauda (#13) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog (1)

Meg a sportszeletet is a benzinkútnál.

Ne utálj előre.

(#15) sh4d0w válasza janeszgol (#12) üzenetére


sh4d0w
(PH! nagyúr)

Eleve ott kezdődik, hogy használt terméket vett, ami mindig lutri. Az meg, hogy az eladó elsőre visszaadta a pénzt, semmit nem jelent - azt sem, hogy tudott volna a beázásról, azt sem, hogy nem, felesleges ilyen előfeltételezéseket megszellőztetni.

Ha marhasagot irok, vallalom a pofonokat erte a forumon, nem sirok a modiknak.

(#16) bbdzyx válasza janeszgol (#12) üzenetére


bbdzyx
(senior tag)

Azért érdemes hozzátenni, hogy akár még az is a pakliban van, hogy az égvilágon semmi beázás nem volt, de sok szerviz könnyedén ráfogja erre a garancia elutasítását.

Az útiköltséget/RMA postaköltségét meg soha a büdös életben egy eladót/áruházat nem láttam, hogy térítené. Ez a rész itt kb. zárható is.

#17 +1

[ Szerkesztve ]

“Going outside is highly overrated.” ― Ernest Cline, Ready Player One

(#17) Krugszvele válasza janeszgol (#8) üzenetére


Krugszvele
(fanatikus tag)

Télen hagyd kicsit lehűlni a telefont kint, aztán fogadj/indíts róla hívást. Utána ki-be sétálj egy fűtött helyiségbe-ből.
Nem kell túl sokszor megcsinálni, hogy a beázást jelző indikátorok közül legalább egy piros legyen!

A gyártók jolly jokere ez a beázást jelző indikátor, nagyon sokszor mutat hamis eredményt.

Ezzel azt akarom mondani, hogy nagyon valószínű, hogy az eladónak fogalma sem volt róla, hogy ez egy "beázott" készülék.

De még ha tudta is, akkor is visszafizette a vételárat... nem jár az útiköltség.

(#18) Balika911


Balika911
(PH! nagyúr)

"Ha valami pici hiba van, akkor megcsináltatom, mert úgy többet ér"

Te lehet, én viszont jellemzően nem csináltatom meg, mert nem fog annyival többet érni, mint mennyi energiát a javíttatásba/garanciális ügyintézésbe tennék. Főleg, hogy a használt piacon pici hibával sem feltétlenül ér kevesebbet egy termék, mint egy javított (amit én szintúgy feltüntetek, ha volt javítva).

Leírom, mi a baja, aztán úgyis lesz olyan akit ez hozzám hasonlóan nem zavar, és elviszi.

[ Szerkesztve ]

(#19) bepken válasza janeszgol (#12) üzenetére


bepken
(PH! addikt)

az említett adásvételi elhagyásával szívatta meg magát. én 160ezret tuti nem adtam volna ki csak úgy puszira. aki ilyet megtesz, annak tényleg jobb volna, ha messze elkerülné az apróhirdetéseket. - vagy nyelje le a békát, fogadja el a hülyeségét és ne kezdjen el pattogni.

╔═══ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ══╗ ╚═════════════════════ Xiaomi Mi A1 ════════════════════╝

(#20) Lauda válasza janeszgol (#12) üzenetére


Lauda
(PH! félisten)
LOGOUT blog (1)

Nem tudjuk ki mit tudott. És mivel szart adott el, függetlenül hogy nem tudott róla, az eladót kár érte. Ha nem is anyagi, erkölcsi mindenképpen. Én a vételár mellett az össze költségét megtérítettem volna, mert ez így lett volna korrekt.

(#21) Dilikutya válasza bepken (#19) üzenetére


Dilikutya
(PH! nagyúr)

Ennyiért eleve nem veszünk telefont pár hónap garival. Ennyire nem akarhat valaki prémium kategóriás felhasználónak tűnni. Ja de, pont az ilyen vevők. Gyanítom, iPhone 7 volt. 32 GB-os modellt már meg is lehet kapni 160 körül, számlával, garanciával boltban.

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#22) bepken válasza Lauda (#20) üzenetére


bepken
(PH! addikt)

erkölcsi kár? mi a fenéről is beszélünk itt már most komolyan? nemár...

én egy percig nem álltam az eladó mellé, de szerintem Neked is felesleges a vevőt védened. hülyeséget csinált, szerencsésen jött ki belőle. ami ezután történt, az már csak pattogás, arcoskodás, sírás.

╔═══ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ══╗ ╚═════════════════════ Xiaomi Mi A1 ════════════════════╝

(#23) Kalandor válasza Lauda (#20) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog (1)

A washingtoni repülőjegyemet is megtérítetted volna? Ha nekem onnan kell visszajönni, akkor onnan.

Ne utálj előre.

(#24) bullseye válasza Lauda (#20) üzenetére


bullseye
(PH! addikt)

Beleértve a lelki sérülését, amire általában 2 millió dollárral szokás indítani a menőbb perekben? :P

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#25) Sanyi.mTs válasza Lauda (#20) üzenetére


Sanyi.mTs
(őstag)
LOGOUT blog (1)

szerintem, ha valaki "hibás" terméket vesz olcsóbban, akkor kockáztat. ebben a "szerencsés" esetben az útiköltség volt a kockázat, amit viseljen a vevő.

|| PSN: geneMTS || Lenovo X200 || Moto X play || ASUS MeMo Pad 7 (ME572C) ||

(#26) Jhonny06


Jhonny06
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Feltételezem, hogy az eladó tudta, hogy beázott a készülék, azaz el akarta sunnyogni a dolgot, innentől kezdve szerintem nem azzal kellene foglalkozni, hogy megtéríti-e az útiköltséget, hanem szankcionálni.

De hát ugye a Hardverapró, meg a prioritások.

Niche parfümök szórófejes üvegben, különböző kiszerelésekben! Tom Ford, Creed, stb. http://bit.ly/2yk76Wa

(#27) Dilikutya válasza Jhonny06 (#26) üzenetére


Dilikutya
(PH! nagyúr)

Ez csak feltételezés. Ami tény, hogy visszakapta a vevő a pénzt maradéktalanul.

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#28) Jhonny06 válasza Dilikutya (#27) üzenetére


Jhonny06
(PH! addikt)
LOGOUT blog

A beázott készüléknek egyből ugrik a garija, szóval nyilván nem mondta el, ha garisként hirdette, hiszen a kettő üti egymást. ;)

[ Szerkesztve ]

Niche parfümök szórófejes üvegben, különböző kiszerelésekben! Tom Ford, Creed, stb. http://bit.ly/2yk76Wa

(#29) janeszgol válasza Jhonny06 (#28) üzenetére


janeszgol
(PH! kedvence)

Mondjuk az igaz, hogy nem tudjuk pontosan, mi hogy történt. Nem sok értelme van így a bejegyzésnek. A vevő tegyen panaszt/feljelentést és meglátja mi lesz. Lehet csak tanulópénz marad az útiköltség.

A női nemnél csak a női igent szeretem jobban.

(#30) Kalandor válasza Jhonny06 (#26) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog (1)

Na, hadd tudjam már meg én is mik a hardverapro prioritásai, mert mások mindig jobban tudják.

Ne utálj előre.

(#31) bepken válasza janeszgol (#29) üzenetére


bepken
(PH! addikt)

max a békéltetőhöz volna valami értelme fordulni. bár igazából ilyen igénye továbbra sem értem, milyen alapon lenne....

╔═══ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ══╗ ╚═════════════════════ Xiaomi Mi A1 ════════════════════╝

(#32) Polllen válasza janeszgol (#10) üzenetére


Polllen
(PH! nagyúr)

Ahogyan más is írta, egy boltnál fix feltételek vannak. Ez elég egyértelmű szokott lenni, még ha meg is akarnának vezetni. Ne is keverjük ide.

Használt cikknél pedig ez benne van. Soha semmiben sem lehetsz biztos. Akkor sem, ha körültekintően vásárolsz.

De ha már belement, beszélni kellett volna az eladóval előre, h mi lesz a posta/útiköltséggel. Ennyi.

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#33) Egon válasza Jhonny06 (#26) üzenetére


Egon
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Egyetértek.
A témaindító hozzászólás offtopic része is pont azt az érzetet erősíti, hogy ha egy picit "ügyeskedik" az eladó, azt ha a láma vevő benyalja, úgy járt. Fordítsuk meg az esetet! Eladó vagyok, van egy hibás termékem, amit megpróbálok hibátlanként eladni. Ezzel a hardveraprós hozzáállással, ha bizonyos kereteket betartok, semmi veszítenivalóm nincs, ha ilyennel bepróbálkozok. Mi történhet? Ha a vevő átsiklik a hibán, jól jártam. Ha reklamál, visszafizetem a vételárat. Nulla kockázattal megpróbáltam eladni egy hibás terméket.
Nyilván nem minden esetben lehet egzaktul eldönteni, hogy az eladó tudatában volt-e annak, hogy hibás terméket árul. De valami limit kellene: pl. ha már másodszor fordul elő adott eladóval hasonló, meg kellene vonni a hirdetési jogát egy időre. Egyébként még az is előfordulhat, hogy nem is egyedi eset volt a történetben szereplő vevő esete, csak más nem reklamált az útiköltségért...

Master of Magic forever!

(#34) Lauda válasza bepken (#22) üzenetére


Lauda
(PH! félisten)
LOGOUT blog (1)

Igen. Át lett verve, be lett csapva. Itt most az teljesen lényegtelen, hogy az eladó miről tudott és miről nem. Az a minimum, hogy anyagilag maximálisan kártalanítja. A becsapottság miatti sérelmet úgy sem lehet meg nem történtté tenni.

[ Szerkesztve ]

(#35) koxx válasza Lauda (#34) üzenetére


koxx
(MODERÁTOR)

Én sem fizettem volna ki az útiköltségét. Senki nem kérte meg, hogy szálljon autóba és menjen vele 180km-t. Aztán benyög vmi 30ezres benzinköltséget, napersze.

Eladó Led Lenser T2 és H3.2

(#36) Lauda válasza koxx (#35) üzenetére


Lauda
(PH! félisten)
LOGOUT blog (1)

Részleteket nem ismerek, így erre nem tudok mit mondani. Nekem amúgy a becsületem többet ér, mint akár az a 30 ezer forint.

[ Szerkesztve ]

(#37) Aweriot válasza Lauda (#34) üzenetére


Aweriot
(PH! addikt)
LOGOUT blog (1)

Ha lett volna a vevőnek annyi esze, hogy megbeszélje az eladóval, hogy hogyan lehet a terméket a legolcsóbban és a pénzt a leggyorsabban az eredeti tulajához visszajuttatni nem lenne most 11K mínuszban. Forrófejű volt, hebrencs módon cselekedett (teljesen feleslegesen), ennek 11K JMF volt az ára. A saját hülyeségéért mindenki maga felelős.

"War doesn't determine who's right - only who's left." Bertrand Russell

(#38) Kalandor válasza Lauda (#36) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog (1)

#23

Ne utálj előre.

(#39) Egon válasza Kalandor (#38) üzenetére


Egon
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

#33? :U

Master of Magic forever!

(#40) Kalandor válasza Egon (#39) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog (1)

Nem nekem cimezted és nincs benne kérdés. :U

Ne utálj előre.

(#41) Egon válasza Kalandor (#40) üzenetére


Egon
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Így lehet politikus módon megkerülni egy választ... :U
Kérdés nincs, de javaslat van. Illetve érdekelt volna egy házigazdai vélemény a felvetéssel kapcsolatban, de ha nem, hát nem... :U

[ Szerkesztve ]

Master of Magic forever!

(#42) Met


Met
(PH! kedvence)

Én úgy gondolom hogy korrekten járt el az eladó. Korábban írták hogy nem feltétlenül kell vízbe dobni a készüléket ahhoz hogy "beázást" produkáljon és mivel a működésében nem okozott problémát nem kizárt hogy tényleg nem ázott be és/vagy az eladó nem tudott róla.
Indíthatott volna azzal hogy a vevőnél ázott be és nem adja vissza a pénzt.

Az útiköltség megfizetése meg kicsit nevetséges, valaki vesz valamit online és visszaküldi az eladónak nem fizetik vissza a postaköltséget a vevőnek. Akkor is ha hibás a termék és javítani kell vagy csak eláll a vásárlástól indok nélkül.
Ha én lennék a vevő helyében örülnék hogy a 160k-t vissza kaptam. Igen, tényleg örülnék annak nem csak azért mondom mert nem velem esett meg...

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#43) davenport


davenport
(fanatikus tag)

Nehogy már azért diadalmenetet tartsunk, mert az eladó hibásan teljesít és hajlandó visszaadni a termék árát. Inkább szomorú az, hogy ennek már örülni kell.

A másik oldalon meg érdekelne, hogy miből jött ki a 11.000 forint, mert elég húzósnak tűnik.

No money, no honey.

(#44) Polllen válasza davenport (#43) üzenetére


Polllen
(PH! nagyúr)

Szerintem itt nincs diadal menet. Annyi történt, hogy a vevő visszakapta a vételárat és mellé még támasztott egy követelést, amivel többen nem értenek egyet.

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#45) Lauda válasza davenport (#43) üzenetére


Lauda
(PH! félisten)
LOGOUT blog (1)

Igy van!

Ha autóval mész simán kijön a 11 ezer ft.

(#46) Kalandor válasza Egon (#41) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog (1)

Választ kérdésre lehet adni, kérdés pedig még mindig nem volt, ez a gyerekes szemforgatás pedig nem érdekel. Kérdezz.

[ Szerkesztve ]

Ne utálj előre.

(#47) Kalandor válasza Lauda (#45) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog (1)

A 23-as hsz-ben levő kérdésemre válaszolj, kérlek.

Mivel most voltam Washingtonban és pont előtte vettem telefont, ami pont meg is hibásodott indulás előtt pár nappal, így érdekelne, hogy ha nem a Media Marktban vettem volna, hanem tőled, és az indulás után hibásodott volna meg (az is megtörtént 2 hónap után), akkor álltad volna-e a repjegyemet és minden költségemet, hiszen telefon nélkül külföldön semmit se tudok csinálni, ez tényleg óriási érdeksérelem.

Ne utálj előre.

(#48) Lauda válasza Kalandor (#47) üzenetére


Lauda
(PH! félisten)
LOGOUT blog (1)

Te nem válaszolsz az én kérdésemre, én meg válaszoljak a tiédre? Kérlek ne nézz bohócnak, mert nem vagyok az. Bár hogy őszinte legyek magasról szarok rá minek nézel.

[ Szerkesztve ]

(#49) Dr. Romano


Dr. Romano
(PH! kedvence)

"Vevő vásárolt egy 160.000 forintos telefont... "

Én 40k-nál többet egy új telefonért sem adok ki, nemhogy egy használtért.

Persze a sztory szempontjából ez lényegtelen :D

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#50) Kalandor válasza Lauda (#48) üzenetére


Kalandor
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog (1)

Te nem válaszolsz az én kérdésemre, én meg válaszoljak a tiédre?
Hol kérdeztél te tőlem? Sehol sincs itt egy kérdésed, még csak nem is írtál nekem.

Ne utálj előre.

Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.