Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aljasvip

    senior tag

    Nagyon jó és részletes teszt, élmény volt olvasni!

    Az autó olyan, amilyen. Nekem speciel tetszik az infotainment rendszer, a sok zongoralakk cucc már kevésbé, ahogy a kormány kezelőszerveinek zsúfoltsága sem.
    A táblafelismerésre: Megane (kombi) tulaj ismerős első lépése minden indításkor a táblás szivató rendszer és a sávtartó kikapcsolása. Szerencsére nincsenek annyira eldugva.

    Bog #32
    Kérlek ne is hagyjátok abba az ilyen jellegű cikkeket.
    Jó látni a fejlődést, hogy az eredetileg csak az infotainment rendszer bemutatása és tesztelése után már a cikk felé már magáról az autóról szól. :R

    Bog #39
    A Totalcar kiher@lése után hamarosan lesz egy jelentős űr. A minőségi autós teszteket kereső olvasókat és nézőket be lehetne vonzzani.
    Szerintem is érdemes lenne a videós vonal. Én úgy látom, hogy a videós tesztek kelendőbbek manapság, jómagam is tucat számra nézem őket munka mellett, ha épp olyan (pl. 3D modellezés, ha már nem a gondolkodós rész van, stb).
    De ez a ti döntésetek persze.

  • Aljasvip

    senior tag

    válasz k-adi #45 üzenetére

    Az összes nagy arc otthagyta őket most (Papp Tibi, Zonnbi, Asszúr), hogy a N@R média teljesen átvette a TC-t is.

    <Adamsky> #46
    A Speedzone-nak még nem sikerült rájönnie arra, hogy a legtöbb embernek nincs 40 perce egy videóra. Ők és úgy általában mások sem tudnak ilyen hosszúságban izgalmas tartalmat csinálni.
    De ez csak az én személyes véleményem.

  • Aljasvip

    senior tag

    válasz Sza_Sa #92 üzenetére

    Az áram előállítására használt fosszilis energiahordozókat is ugyanott termelik ki, szóval ez a példa kicsit félrement. A gyors reagálású erőművektől nem fogunk tudni megszabadulni, mert nem csak nappal mennek fogyasztók, vannak csúcsidők amikor 1-2 órára lignit vagy gázos erőműveket kell bekapcsolni, különben összeomlana a hálózat. Tipikus példa: UK-ben az esti híradó szünetében mindenki teavizet forral.

    A gázolajra épült logisztikai hálózat viszont jó pont.
    Sajnos az áram esetében is nagy veszteségek vannak a "szállítás" során, ami így nem direktben a fogyasztónál jelentkezik, hanem a termelő részén. Azt remélem, hogy ezt tiszta áram esetében egyszerűbb lesz megoldani, mint a gázolajnál.
    (A hidrogén üzemanyagban látok még némi realitást, de egy sokkal nagyobb falat lesz megoldani a szállítás és tárolás kihívásait, mert egy pimasz alapanyag. )

Új hozzászólás Aktív témák