Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FLATRONW

    őstag

    Észre kellene venni, hogy ezek a hibák csak néhány felhasználót érintenek, nem igazán tekinthetőek általánosnak. Az érintett felhasználó bejelenti a hibát, a rendszer létrehoz egy ticket-et, az nvidia megoldja a problémát (ha tudja), és elérhetővé teszi a felhasználóknak a javítást. Ezért nem a hivatalos driver csatornán jelenik meg. Egyszerű terméktámogatás, ennek így kell működnie.

    Csak azért írom ezt le, mert úgy van beállítva az egész, mintha valami rossz dolog lenne.

    Az AMD nem ad ki felhasználói bejelentésekre javítást?
    Ha igen, akkor miért nincs róla cikk?
    Ha csak a havi egyszer megjelenő driverekben adja ki ezeket a javításokat, akkor az miért jó?
    Miért jó, hogy mindenki egyszerre kapja meg a javításokat?
    Pedig az lenne a lényeg, hogy az érintettek a lehető leghamarabb megkapják.

Új hozzászólás Aktív témák