Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rdt89

    addikt

    válasz mephi666 #5 üzenetére

    Megtörtént, 30 nap elbírálási időt szabtak ki rá, én nekem a legjobban most az esne, ha a fogyasztóvédelem taknyosra büntetné őket, az se zavar, ha a 3-szori postadíj nem kerülne vissza hozzám, csak kicsit egyenesbe tennék már ezt a sunyi vörös rókát.
    #6doeeg:
    Mostanában egyre több szolgáltatásnál azt veszem észre, hogy úgy tesznek, mintha az ügyfél lenne értük és nem ők az ügyfelekért. Tisztelet a kivételnek, de ezek a semmiért nem vállalják a felelősséget szolgáltatók nagyon elszaporodtak.
    #7batyuska100:
    Nekem nem az a bajom, hogy hibáztak, bárkivel előfordul, hanem amilyen stílust megengednek maguknak és hárítanak, na ez az ami miatt kiszalad a biztosíték táblából a biztosíték.
    #3totron:
    A legszomorúbb, hogy ők ezt mindenfele úgy kommunikálták, hogy ők bizony nem hibáztak, miközben csak ők voltak a ludasak.
    #9Jhonny06:
    Így látom én is, egyre inkább kezd felmenni az ár és vele egységesen lemenni a minőség

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák