Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz Sweet Lou 6 #1 üzenetére

    Hivatalosan 10Mbit-es kapcsolat szükséges hozzá. Azért ennyi, mert ennyit eszik a streaming. Én egy One X-en használom, és a Router-be épített mérő szerint ekkor (tehát amikor éppen használom a Cloud Gaming-et) az Xbox pont ~10Mbit-et fogyaszt. Ugye a Streaming 1080p/60fps-ben érkezik.

    Viszont amikre nagyon érzékeny a rendszer az a késleltetés (Ping), a packet loss és a jitter. Leginkább ha az utolsó kettő magas akkor fordul elő az, hogy szétesik a kapott stream.

    Én egy jelenleg még egy, hivatalosan 40/4-es kapcsolatot használok (de épül már ki a Digi FTTH). Az estek nagy részében konzolon kiválóan működik a rendszer (még az input lagg is minimális). Viszont az utóbbi időben nagyon sokszor előfordult, hogy akár 20-30%-os is a csomagveszteségem. Ekkor ráadásul (de lehet ez az oka) még a 4 Mbit-es feltöltésem is 0.04 lesz (pontosabban a 0 és között ugrál). Ekkor sok más mellett a Cloud Gaming is használhatatlanná válik. Vagyis igazából a stabil net fontosabb mint, hogy mennyivel jön.

    Van még kettő másik befolyásoló tényező is, de ez inkább az input lagg miatt számít. Az egyik, hogy nem igazán szereti a NAT-olt netet. A másik meg, hogy lehetőleg kerüljük az alternatív DNS szolgáltatások (Google/Cloudflare DNS) használatát.

    Csatlakozás esetében tényleg jobb a vezetékes/5Ghz-es kapcsolat, de igazából nincs nagy hátrány abból, hogy ha csak 2.4Ghz-es a WiFi.

    Illetve még annyit, hogy tapasztalatom szerint jelenleg a natív Xbox-os/PC-s/Androidos app-ban (és ebben a sorrendben) működnek a legjobban. A böngészős megoldások estén sokkal jobban érezni azt, hogy egy távoli szerveren futnak a játékok.

    #andamovie

Hozzászólok Aktív témák