Hirdetés
-
MG4 menetpróba
ma Mindenképpen van fantázia az MG4-ben, az alapfeladatokat olcsón kipipálja, de többet akar nyújtani, mint amire képes.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
ph Az Agon Pro szériás, kellemes felszereltségű újdonság lényegesen olcsóbb lesz a jelenleg kapható ellenlábasánál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
A málna erre a feladatra abszolút overkill. Sőt, talán még egy ARM Cortex-M is. Arduino (ATmega), MSP430 vagy hasonló cucc az ami kb erre való. Izgalmas meg az lenne, ha valaki mikrovezérlő nélkül dobná össze a rendszert.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Pötyi
őstag
Ezidáig abban a hitben voltam, hogy egy jó kirakó algoritmus a leheő legrövidebb útvonalat keresi meg ÉS aztán kezdi kirakni. Ez példál a legrövidebbet keresi - írják, hogy "shorter solution"... Évek óta nézegetem élőben, a nagyátlaga olyan 22-23 forgatás. Nagyon ritkán látok 20 alatti megoldást.
QNX is cool!
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Ha bekezdésekre tagolnád, több kedve lenne az embernek elolvasni, mint ezt az egybefüggő tömböt.
Csak friendly tipp, nem kötekedés akart lenni.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Domonkos
Ármester
Ahhoz kellene hulyenek lennem, hogy elhiggyem amit leirsz.
Majdnem az osszes allitasodban van valami csusztatas.
De akkor egyesevel - most reszletesebb indoklas nelkul:
>a dologban az újdonság, hogy végül is egy olyan kis teljesítményű eszközzel van megoldva, mint egy raspberry pi
RPi egyaltalan nem szamit kis teljesetmenyunek a feladat megoldasahoz. Ugyanugy ujnak sem. Lasd. LEGO Mindstorms.
>Amúgy elvileg matematikailag úgy 17-18 forgatással bármilyen állásból bármelyikbe el lehet jutni a kockánál. vagyis optimális esetben 17 forgatással maximum ki lehet rakni.
Nem. Itt van peldaul ez:U R2 F B R B2 R U2 L B2 R U' D' R2 F R' L B2 U2 F2
Ez QTM-ben 28, mig HTM-ben is 20 forgatas. Erre bizonyitottan nincs rovidebb es ezt mar tudni lehetett 1995-ben is. Hivatalos versenyen is 25 forgatasos a keveres.
>amúgy az emberek akik képesek kirakni pár másodperc alatt nem az optimális lépés számot használják. ők 25-35 tekerésből rakják ki.
Nagyon nem! A jelenlegi (5-os atlag) WR-ben 60, 54, 46, 52 es 48 forgatasos (HTM) megoldasok vannak.
Amugy rengetegszer egy tobb forgatasos megoldas sokkal gyorsabb tud lenni, ha jobban kezreall - a forgatasok szama ezert nem is nagyon relevans.
Bár ők nem egy elemzésből rakják ki egyetlen lépés sorozatot előre kitalálva.
Fridrich modszert hasznalva ritkan van, hogy valaki 2 XCross-nal tovabb meg tudja tervezni a kirakast.
>Hanem bizonyos pozíciók elérésére törekednek, amihez több tucat lépés sorozatot tartanak fejben, amivel el lehet jutni kívánt pozíciókba, ahonnan már begyakorolt vég forgatások véglegesíteni lehet a kockát.
Konyhanyelven, de igen.
>Szóval egy elég gyors géppel ki lehetne számolni az optimális 17-18 forgatást bárhonnan. csak kicsit sok számítás kéne hozzá...
Relativ. Anno, amikor meg jobban foglalkoztatott a tema es az i-szerias intelek meg a lathataron sem voltak, akkor is mar 1-2 perc alatt meg tudtuk talalni akarmelyik keveres optimalis megoldasat. Egy-egy kevereshez mar akkor sem kellett egy "eromu", hat meg ma...Szoval azt tudom neked javasolni, hogy a hulyesegeid posztolasa elott, legalabb par dolognak nezz utana!
[ Szerkesztve ]
Gender of electrical connectors is defined by the pins.
-
Pötyi
őstag
Nyilvánvaló, hogy 90 fok számít egy tekerésnek. Ebből következik például az a tök egyszerű és közérthető bizonyítás, ami a japán tervező gyerek memóriás kockáját tette nevetségessé.
Ha pld. három 90 fokos forgatást csináltál egy irányba, akkor azt a japán gyerek kockája visszafelé lejátszva rakta ki, holott elég lett volna egyet forgatni, hogy elérje a kiindulási állapotot - még egyszer, ugyanabba az irányba. Szóval az a kocka nem volt optimálisnak nevezhető.
Kiegészítés: Ugyanez igaz volt a további 4x-1 számú indokolatlanul nagy számú forgatásokra is, 7-re, 11-re, 15-re, stb., a robot visszafelé lejátszotta az összeset, holott elég lett volna egy, az eredeti követési iránnyal megegyező forgatás.
[ Szerkesztve ]
QNX is cool!