- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen egeret válasszak?
- OLED TV topic
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Azonnali informatikai kérdések órája
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Projektor topic
- Hobby elektronika
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
Hirdetés
-
Stellar Blade - Befutottak az első tesztek
gp A beszámolók alapján talán elmondható, hogy a stílus kedvelőinek érdeme lehet beszerezni a teljes kiadást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #9 üzenetére
A GPU mindig GPU marad, tehát maximum SIMD ISA-kat kaphat. De inkább azt sem, mert ezek is eléggé igazodnak ahhoz az ISA-hoz, amit kiterjesztenek. Emiatt a memóriamodellel nem lennének kompatibilisek.
A CPU-s tudás azért cél GPU-ból, mert a programozó nézőpontjából jóval egyszerűbb a SIMT modell, mint a CPU-s SIMD. A késleltetés a CPU-nál azért probléma, mert az évekkel vagy évtizedekkel korábban kidolgozott memóriamodellt nem lehet lecserélni. Ez okozza a skálázási limiteket. A GPU-k ettől csak azért mentesek, mert 4-8 évente memóriamodellt váltanak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #17 üzenetére
Dehogynem. Rengeteg szoftver használ OpenCL-t és GPGPU-t. A HSA pedig egy alap ezeknek. Például az AMD stackje több nyelvnél is HSAIL alapú. Nem fogod észrevenni, hogy a program milyen IL-en fut. Pont ez a lényege.
Az alapítók között ott maradnak, mert az fix, de már nem fizetik a Founders tagdíjat, így most nem szólnak bele a fejlesztésekbe. Igazából nekik mindegy, hogy a HSA 1.1-be mit raknak a többiek. Azt támogatni lehet tagdíj nélkül is.- Nem kell nyafogni. Aki használni akarja már most is használja. Az egész csak egy fordítás.
- Ez ugyanaz, mint az előző bekezdés.
- A hardver ilyet sosem fog tudni. Minden másra ott az OpenCL, compute shader, SYCL, ilyen-olyan API-k.(#18) daa-raa: Nem hiszem, hogy cél. Az Xbox One-t sem közelítik meg a legújabb devcsomagok. Egyértelműen más a koncepció. Arról viszont nincs megbízható forrás, hogy ki szállítja a lapkát.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.