Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Petykemano #9 üzenetére

    A GPU mindig GPU marad, tehát maximum SIMD ISA-kat kaphat. De inkább azt sem, mert ezek is eléggé igazodnak ahhoz az ISA-hoz, amit kiterjesztenek. Emiatt a memóriamodellel nem lennének kompatibilisek.

    A CPU-s tudás azért cél GPU-ból, mert a programozó nézőpontjából jóval egyszerűbb a SIMT modell, mint a CPU-s SIMD. A késleltetés a CPU-nál azért probléma, mert az évekkel vagy évtizedekkel korábban kidolgozott memóriamodellt nem lehet lecserélni. Ez okozza a skálázási limiteket. A GPU-k ettől csak azért mentesek, mert 4-8 évente memóriamodellt váltanak.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Petykemano #17 üzenetére

    Dehogynem. Rengeteg szoftver használ OpenCL-t és GPGPU-t. A HSA pedig egy alap ezeknek. Például az AMD stackje több nyelvnél is HSAIL alapú. Nem fogod észrevenni, hogy a program milyen IL-en fut. Pont ez a lényege.
    Az alapítók között ott maradnak, mert az fix, de már nem fizetik a Founders tagdíjat, így most nem szólnak bele a fejlesztésekbe. Igazából nekik mindegy, hogy a HSA 1.1-be mit raknak a többiek. Azt támogatni lehet tagdíj nélkül is.

    - Nem kell nyafogni. Aki használni akarja már most is használja. Az egész csak egy fordítás.
    - Ez ugyanaz, mint az előző bekezdés.
    - A hardver ilyet sosem fog tudni. Minden másra ott az OpenCL, compute shader, SYCL, ilyen-olyan API-k.

    (#18) daa-raa: Nem hiszem, hogy cél. Az Xbox One-t sem közelítik meg a legújabb devcsomagok. Egyértelműen más a koncepció. Arról viszont nincs megbízható forrás, hogy ki szállítja a lapkát.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák