- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Végre prezentálta a Snapdragon X szériát a Qualcomm
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Billentyűzet gondom van
- Raspberry Pi
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
it Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért az nem elég, hogy megvan a dokumentációja. Nyilván a Valve-nak is megvan, de arra építve most kitesznek a GitHUB-ra egy saját portot, akkor az NVIDIA kicsit idegállapotba kerülne, és ha nem is perelnék be őket, akkor sem adnának többet dokumentációt a Valve-nak. Az a dokumentáció azért nem publikus, mert az NV nem akar látni rá 3rd party portokat.
Hasonló okok miatt nem támogatja a Valve a VRWorks Audiót. Írhatnának rá supportot a Steam Audio API-ba, de akkor azt a részét le kellene zárni, így inkább az AMD TAN API-ját építették be. Nagy kötöttség ám egy nyílt forráskódú fejlesztésnél, ha egy komponense nem az. Nem technikai szempontból, hanem jogi értelemben.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.