Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #22 üzenetére

    A Turf egy rendkívül egyszerű megoldása ennek a komplex problémának. Sok játék már ennél alapból komplexebbet használ, például az Uncharted 4, vagy a Grid 2 óta a Codemasters versenyjátékok. Nyilván ilyet be lehet rakni egy játékba, csak ennél már alapból jobbat csinál sok stúdió. Emiatt is állt le a Turf fejlesztése, 2015 elejei volt az utolsó implementáció. Ráadásul a Turfot eléggé szarul építették be a Wildlandsbe, mert meghagyták a normál szimulációt, és szimplán rámásoltak egy másik modellel egy alternatívát. Így gyakorlatilag kétféle fűobjektum jelenik meg a játékban, amelyek eltérően vannak szimulálva (arról nem is beszélve, hogy nagyon eltérőek a főhöz használt modellek, ami erős dizájnhiba). Ez olyan hatást kelt, mintha két eltérő szél fújna, és mindkettő csak az egyik fajta főobjektumra van hatással. [link] - az Ubi csak kevés helyen törekedett a jó eredményre sajnos. Ez az Ubi játékoknál tipikusan jellemző, hogy le se szarják, hogy a middleware-en keresztül berakott effekt jól lesz-e megvalósítva. Más cég ezt sokkal jobban megcsinálta volna.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák