Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • antikomcsi

    veterán

    Belsős pletykák szerint állítólag új karakter is érkezik a játékba agent Duke Nukem személyében.

  • laceszgamer

    addikt

    2-t próbáltam de valahogy nem jött át, vagy lehet csak nem random emberekkel kellett volna menni. MOndjuk az is igaz, hogy igazából a GTA V heistjeihez hasonlatos dologra vadásztam :D

    Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!

  • Puma K

    veterán

    válasz laceszgamer #2 üzenetére

    Ez a PayDay őrület nekem sem jött át.

    Ismerős vett csomagban akciósan 4 kódot, amiből én kaptam egyet, hogy menjek velük játszani.

    Ő és még egy barátja már régóta játszottak ezzel a címmel és magas szinten voltak valamint elég sok pályát megcsináltak (bár mostanra semmire nem emlékszem belőle mi és hogy van).

    Vittek engem is minden hová meg beszéltünk mikrofonon és miegymás, de annyira semmilyen volt a játékmenet a számomra, hogy ráuntam elég hamar.

    Én is inkább a GTA Online-t és a heist-eket pörgettem. A PayDay 2-őt azóta el sem indítottam.

    "Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz laceszgamer #2 üzenetére

    Nálam pont fordítva volt. A GTA Online morzsolódott le, mert alig volt benne egy pár Heist, a PD2-be meg csak az van.

    Főleg azok voltak jók, mikor egy Contractor összes feladatát letoltuk történeti sorrendben. Az esetenként 6-8 in-game napot jelentett, napontként egy kisebb Heist-tal. Bár tény, hogy mostanra annyi meg annyi Heist került a játékba, hogy csak úgy belefogva nem könnyű. Nincs, ami fogja az ember kezét, a legtöbb DLC-kontentnek a kiadásakor mögé rittyentett kis Hype adta meg a hátterét. A PD2-re azok emlékeznek vissza igazán pozitívan, akik benne voltak ezekben az annual Hype-Event-ekben. Minden évben a játék szülinapján csaptak egy-egy ilyen eventet, amikor össze lehetett a haverokkal gyűlni és egy héten át dagonyázni az újdonságokban. Az évközi DLC-k is úgy jöttek, hogy kaptál egy mail-t/figyelmeztetést ,hogy valami jön. Egy Teaser trailerrel ,esetleg képpel, aztán hétről hétre kaptál infót, sztorit, majd jött a kontent és belemerülhettél.

    A GTA5-ben ez azért más, mert ott maga a Heist, főleg a Single részben elég erőteljesen story-driven. Maga a történetszál fogja a kezed, végig tudod miért vagy ott és mit kell csinálnod. Ez a PD2-ből a kezdetektől fogva hiányzik. Eleve nem része a játéknak. Ennek persze az az oka, hogy az eredeti játékot kb egy tucatnyian csinálták, egy össz-vissz 6 cssak hangos pályát tartalmazó első részt követően. Kvázi Indie a cucc. Aztán a második részre akkora lett a kereslet, hogy már elővételben visszahozta a teljes fejlesztési költséget. De a tényleges Hypre-ra megjelenés után még éveket kellett várni, addig szinte semmi nem volt. Aztán létrehozták a Community-t, ahova elkezdték toborozni az embereket. Az első Hype-event az 1 millió tag elérését célozta meg és azt hiszem 100.000-enként volt valami új kontent, ami kinyílt, mint valami Strech Goal. Ez talán a második vagy harmadik születésnapon volt... Aztán minden születésnap alkalmával rendeztek valami ilyesmit és kajálta a nép.

    Csak remélni merem, hogy a harmadik résznek már komolyabb sztorit kerekítenek, több, összefüggőbb melóval. Emlékszem milyen sóvárogva néztük a 3-napos munkák vázlatnézeténél a halványan látszó Day4, Day5, Day6 és Day7 feliratokat... Egy komplexebb 3-napos meló simán tartott 1-2 órán át, ha el is rontottuk akkor lehetett még több napismétléssel.

    Sub-Dungeoneer lvl -57

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz TESCO-Zsömle #4 üzenetére

    1-2 órán át? Kedvencem, amikor very hard fokozaton olyan 60-as szinttől nonstop főztük a metet, van, aki teljes páncélbán, van, aki dodge virtuózként. Azzal lőttünk, amit a legyilkolt ellen hátra hagyott. 100 zsák alatt nem álltunk meg, de volt, hogy egy pályán bő 6 órán keresztül főztünk, bő félezer zsák jött össze, mire az összes élet elfogyott. :D

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz macilaci78 #5 üzenetére

    Megjelenéskor nem voltak végtelen pályák. 7 zsákot lehetett főzni a 3 napos Rats első napján. Akkoriban a poén Firestarter volt. Nekimentünk, hogy maxloot, ami azért poén, mert első nap is lutri volt, hogy adta-e a 12 zsák fegyvert meg másodikon is, hogy milyen loot van a bizonyítékraktárban. ProJob-oknak os több értelme volt, mint most a OneDown-nak. Kicsit izgalmasabbá tette a dolgot egy 2-3 napos meló ál, ha nem lehetett újrázni a napokat.

    Sub-Dungeoneer lvl -57

Új hozzászólás Aktív témák