- 2,5 gigabites hálózati switch jött a QNAP gondozásában
- 360 Hz-et ígérő QD-OLED monitorral rukkolt elő a ViewSonic
- Nem a vámokra fogná, de felemelné az iPhone-ok árait az Apple
- Egymásra licitálnak a kiadók, hogy kihasználják a GTA VI késését
- A GEEEK új házainak nem lesz gondja a szellőzéssel, és az áruk sem vészes
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
Akarod mondani....
Ha megengeded eldöntöm mit akarok mondani
Szerintem mindkét csoportban vannak buta emberek. Nyilván ezek a hangos kissebbség. De ez az élet más területén is így van legyen szó bármitől.
Véleményed természetesen lehet. Ellenben a villanyautópártiak zöme tisztában van a tényekkel és nem utálja a belsőégésű autókat. A benzin és dízelautópártiak zömében nem látják a valóságot és utálják a villanyautókat. Ebből érthető miért is utóbbiak generálják a feszültséget.Azért az ritka hogy csak az egyik oldal mondandójában legyen igazság. Az hogy van aki képtelen elfogadni hogy más ember mást lát jónak az más kérdés.
Ne haragudj de abban nincs igazság ha valaki hülyeségeket beszél. A hsz egészét kell nézni, nem kielemezni minden egyes szót hogy hátha találunk valami értelmeset is benne. Ez nem így működik.
De olykor azért az az érzése az embernek hogy a sötétzöldek már holnaptól kitiltanák a bolygóról a belsőégésűeket. Aztán aki villanyautós az felsőbbrendűen autózhat akinek nem telik rá az tömegközlekedjen. Csakhát sok embernek az nem alternatíva.
Ez baromság. Nincs ilyen. Csak a dízelmajmok találják ki, illetve forgatják ki a szavakat. Ugyanis arról van szó ha majd x év múlva kitiltják a belső égésű autókat akkor ha nem akarsz villannyal járni akkor járjál tömegközlekedéssel. De ez nem holnap lesz hanem évtizedek múlva. Azért vicces ez a sötétzöld baromság amit kitaláltak mert a magyar villanyautó tulajok jelentős része használ belső égésű autót is. Ezért kéne utánanézni a dolgoknak nem mindent elhinni amit egyes emberek írnak.
Persze hogy sok esetben jó alternatíva. Annak aki meg tudja fizetni. De az jogos hogy aki megteheti az váltson. Azon hogy a legtöbben nem tudják még megvenni azon nem tudom mit nem érteni.
Én sem tudom mit nem lehet azon érteni hogy aki nem tudja megvenni az nem veszi meg, ennyi. Az majd megveszi 10-20 év múlva használtan vagy majd akkor ha csak azt lehet használni. Vagy majd akkor sem. Ettől nem lesz sz@r a villanyautó, sem itthon objektíven drága. Sok pénz, ahogy az összes új autó is az.
Ráadásul nincs is eladatlan villanyautó mennyiség hogy ez gond legyen. Miért hisztiznek azok a benzin/dízelfanok akik amúgy sem vennének villanyautót hogy drága? Értelmes ember aki 1millióért vesz használtautót az látja hogy nincs elég pénze villanyautóra és így nem azt vesz. Ennyi. Nem terjeszt baromságokat…
Én sem járok ferraris csoportokba hogy sz@r drága a Ferrari mert csóró vagyok hozzá. Érdekes, mi?Igen így van. Mégvpár év és teljesen kompromisszummentes lesz bár már most is sok esetben elfogadható.
Nem tudom nálad mit jelent a sok esetben elfogadható. Egy új villanyautó a magyar emberek 90%-nak tökéletes lenne ha kilenne építve az infrastruktúra. Nyilván akkor kilenne, 14000 villanyautóban még kicsi az üzlet.
Kompromisszummentes? Mit jelen ez? Szerintem sosem lesz ilyen autó, legyen az villany benzin dízel. Problémák mindig lesznek, ezért lenne jó hogy ne a baromságok legyen előtérbe helyezve.
De azért lássuk be nem csak azért veszik. És a legutolsó szempont a környezetvédelem.Nem a legutolsó, általában 2.-3.
Addig engem nem érdekel míg ezzel kevésbé szennyezi a környezetet és városban nem szennyez.
Kíváncsiság, kivagyiság, én indítom a jövőt, ingyenbparkolás, olcsóbb fenntartás, menő ahogy megy ,nem büdös elég széles a paletta.Ezt nem teljesen értem.
Magad írod hogy fejlődik a hálózat. Akkor mégsincs még megoldva. De mire kell meglesz szóval ez rendben van.
Hirtelen nem lesz folyamatában keletkezik majd. De ez viszont már megoldott ha jól tudom újrahasznosítással.
Mert ez nem így működik, folyamatosan fogják fejleszteni. Akkor kéne megoldódnia, ha nem lenne kiépítve hálózat. Pl. 2015-ben nem lehetett átjárni az országot, nézd meg most mi a helyzet.
Ugye senki nem gondolja komolyan hogy 4 millió autóhoz elegendő töltőt lefognak pakolni 14e autóhoz?
És ismétlem, nincs mennyiségű villanyautó ami tudna jönni az országba csak nem veszik meg. Nincs. Majd ha lesz akkor természetesen javulni fog a töltőhálózat is.De én nem vitázom csak leírtam amit gondolok. Nem állok egyik pártján sem. Szeretem a dieselemet, vidéken középtávra járok bele tökéletes így. De ha majd meg tudok venni egy jó villanyautót akkor megteszem.
Ezzel semmi gond nincs. Miért is lenne?
Azzal van a baj mikor sokan eszetlenül terjesztik a hülyeséget, én meg nem győzöm takarítani utánuk a sz@rt. És nem nem az a gond hogy nem lehet leírni a negatív dolgokat, mert továbbra is elmondható hogy itthon a társasházban lakóknak akik nem tudnak tölteni azoknak elég nagy kompromisszum a villanyautó. (Főleg kis aksis autóval) És sorolhatnám. Csak könyörgöm baromságokat ne, vagy ha valaki kijavít akkor jegyezzük meg. Van már elég troll aki mindig bebüfögi a hülyeségét, ne álljunk be a sorba. És ez nem neked szól. -
axioma
veterán
Csak erre a reszre reagalnek:
"De azért lássuk be nem csak azért veszik. És a legutolsó szempont a környezetvédelem.
Kíváncsiság, kivagyiság, én indítom a jövőt, ingyenbparkolás, olcsóbb fenntartás, menő ahogy megy ,nem büdös elég széles a paletta."
Egyreszt a kivagyisag/en inditom a jovot csak az uj e-autoknal lehetseges, de szerintem egyelore tobb a tamogatasi kvota ellenere a nem uj hanem hasznaltan behozott.
Masreszt a nem budos az pont kornyezetvedelem
Harmadreszt olyan elkepzelhetetlen, hogy dugozni nem akarok pofekelve? Igen, draga is hogy az allo auto eszi a benzint, de az bele volt kalkulalva, engem tenyleg zavart amikor olyan munkahelyem lett hogy napi szinten kellett sokat dugoban menni, hogy kipufogok.
Az ingyenparkolas meg az olcsobb fenntartas az mar csak a "kene egy e-auto" utani lepes volt, hogy "van mar ertelme az e-autonak". Korabban, mikor nem parkolosbol nem parkolosba jartam es napi 2x5km-t, en akkor is vettem volna kicsi elektromost, de nagyon draga mulatsag lett volna. Igy most mar racionalis is.
A "meno ahogy megy" biztos van akit izgat, en inkabb azt emelnem ki, hogy - amig a tobbseg belsoegesu - a relativ dinamikussagaval az en vezetesi stilusom mellett ugyanaz a manover biztonsagosabb, igy osszessegeben biztos kicsivel rovidebb is az ut, de sokkal inkabb szamit a kevesebb stressz a manoverezesek soran.
Új hozzászólás Aktív témák
ma Érdekes felmérést tett közzé a Jövő Mobilitása Szövetség, aminek mintájára most mi is olvasóinkat kérdezzük!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Politika
- Óvodások homokozója
- Nem a vámokra fogná, de felemelné az iPhone-ok árait az Apple
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Diablo IV
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nem állnak jól az Apple Watch számai
- Nyaralás topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Csere-Beszámítás! RGB Számítógép PC játékra! R5 5600X / RTX 3060Ti 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest