Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Robitrix

    senior tag

    válasz nemlehet #18 üzenetére

    tökéletesen egyetértünk. Ha majd kikerül a gyerek az életbe és dolgozni kéne akkor a munkáltató nem az fogja érdekelni, hogy tudja mikor volt a mohácsi vész, mert bebiflázta a dátumát. Mondjuk én tudom, de eddig közel 39 éves munkaviszonyom során soha nem volt rá szükségem, hogy 1526.... Mint ahogy arra se volt szükségem, hogy elemezzem a Himnusz és a Szózat különbségeit. (ez volt a szóbeli érettségi tételem magyarból) De még azt se kérdezte meg tőlem senki hogy hogy is volt a nemzetközi munkásmozgalom az első internacionáléig. :)
    Szóval egy munkáltatót majd inkább az fogja érdekelni, hogy ha ad egy megoldandó feladatot, akkor az érintett képes legyen önállóan vagy másokkal együtt működve megoldani. Amihez képes legyen felkutatni, értelmezni és felhasználni az adatokat. Ehhez meg kéne tanulni értelmezve és okosan keresni és feladatot megoldani hasonlóan az angolszász oktatási rendszerhez, ahol feladatokat kapnak a gyerekek egyénileg vagy csoportosan, hogy oldják meg. Szóval rossz útnak látom a az elektronikus eszközök korlátozását, ha önálló és csoportos problémákat megoldani képes felnőtteket akarunk nevelni. Az persze OK, hogy egy gyerek ne napi 12 órát nyomogassa a telefonját, de a mesterséges korlátozás baromság. Tényleg értelmesebb lenne valami féle okos felhasználásra tanítani és nevelni a gyerekeket. A járvány azért remekül megmutatta az oktatásban, hogy mennyire nem vagyunk felkészülve az elektronikus oktatásra. Mikor át kellett állni a jelenléti oktatás helyett valami újra. Azért igen csak kevés helyen sikerül megvalósítani. Szóval én valami féle vegyes rendszert képzelnék el, ami ötvözi a hagyományos oktatást és teret enged bizonyos részeken az elektronikus eszközökkel való információ szerzésnek és feladat megoldásoknak.

Új hozzászólás Aktív témák