Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
konikan
aktív tag
"A tervek szerint a virtuális valóság sisak októberben lesz kapható 399 dollárért/399 euróért"
Mostani nagy VR bejelentésekhez képest nem annyira drága, de Ps4-hez viszonyítva baromi drága, főleg, hogy aprón pl. 90 körül dobálják már a gépeket.
Az igazán nagy kérdés, hogy mit tud kihajtani a Ps-ből.
"-De engem szeretnek!" ..."-Az nem feltétel"
-
Segal
veterán
Még így is drága mert műszaki szinten kb a Rift DK2-es verziójánál tart az meg 350 dollár volt...
Persze ezen vannak külső ledek az tény
Remélem a következő változatba már RGB-t is fog tudni mert azért ez így elég ciki"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Sirandrish
legenda
Engem maga a cucc nem érdekel, de arra viszont kíváncsi leszek hogy mit tudnak majd kihozni belőle/vele
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
Sirandrish
legenda
Ha vagy 60K lenne (tudom ez lehetetlen) még érdekelne, már csak kíváncsiságból is.
De így hogy drágább mint maga a konzol, nálam felejtős.Biztos jön majd róla ezer meg ezer részletesebbnél részletesebb teszt, aztán majd megelégszem azokkal amíg le nem megy az ára meg míg kinövi a gyerekbetegségeit
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz Sirandrish #5 üzenetére
Igen, leginkább ez a gond hogy egy konzol ára, és ugye csak PS4-hez csatlakoztatható. Mert ha mondjuk PC-n is menne, best buy lenne ennyiért sokaknak. Így viszont...
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
erahurka
félisten
Én arra számítottam hogy bejelentenek egy új PS4-et is, amibe már beépítik a VR-hoz szükséges külső dobozt. Fura hogy nem lépték meg, bár így talán olcsóbb ha megbukik a platform.
Egyébként ha sikerül korrekt grafikát kipréselni a PS4-ből hozzá, akkor ez lesz a legsikeresebb VR eszköz. Géppel, Move fagyikkal, VR dobozzal együtt is olcsóbb, mint PC-hez csak a szemüveg. És akkor ahhoz még egy alsó hangon 2-300,000 forintos PC-re is szükség van.
[ Szerkesztve ]
-
tDr1v3r
veterán
Grafikától függetlenül is ez lesz a legsikeresebb szerintem. Vinni fogják rendesen, sokkal jobban fog fogyni mint egy Oculus vagy Vive, ebben biztos vagyok.
Remélem bundle-ben olcsóbb lesz... nekem is kell egy, ha csomagolnának össze egy alapgépet a VR-el és a kamerával (és ezutóbbinak az árát elengednék) vevő lennék rá. PC-t nem fogok összerakni csak a VR miatt (modding miatt inkább, de arra túl sok időm amúgy sincs), PS4-et meg amúgy is akarok az XO mellé... ez pont nekem találták ki így. Csak az a kérdéses hogy mennyire lesz elsőgenerációs feelingje...
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3
-
tothl
addikt
Gear VR -ből kiindulva a felbontással biztosan komoly bajok lesznek.
-
Mister_X
nagyúr
Nyakamat rá, hogy lesz majd egy bundle, amiben benne lesz a konzol, a PSVR, az Eye és legalább egy Move és egy alapanb játék mondjuk 800$-ért. Ez közvetve is jót tenne, mert biztos lesznek, akik beneveznének a VR élménybe.
A PSVR előnye, hogy rengeteg fejlesztő állhat mögé és tagadhatatlanul a legolcsóbb platform összességében (szoftverek árazásától tekintsünk el egy kicsit), mert egy HTC Vive árából megvan a teljes szett és utóbbi mellé még kell építeni egy PC-t is. A hátránya pedig egyértelműen az, hogy a PS4 nem erre lett tervezve, a PSVR felbontása alacsony, még a nagyobb felbontású Gear VR, Rift és Vive esetén is ott van a screendoor effect és sokakat eltántoríthat majd a pixelesség, ami az előbbi hármas esetén is sokszor észrevehető.
Ellenben a VR egy nagyon jó irányvonal és az ilyen kezdetleges dolgok is kellenek az egész ökoszisztémának, hogy fejlődhessenek.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
tuki2200
senior tag
válasz Sirandrish #3 üzenetére
http://youtu.be/1CqS6bgiY2s
Ha mar ez első nem indie játékok így néznek ki, jo lesz ez
http://blog.us.playstation.com/2015/10/27/robinson-the-journey-announced-for-playstation-vr-from-crytek/
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Olyan szex-sisak kellene a depressziós jónépnek, mint a Stalone-Bulloc páros nyomott a Pusztítóban.
Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
-
Spirit
őstag
Komolyan elhiszi bárki is, hogy stabil, vsync-elt 90hz-en, fullHD-ben, 3D képszámítással(-20-50% teljesítményvesztés motortól függően) a PS4 képes lesz az első generációs Wii szintje fölé menni grafikában? Ez nemhogy segítené a VR terjedését, hanem el fogja venni a kedvét az embereknek hosszútávon. Persze, 1-1 családi estét ökörködéshez jó lesz ez, de ennyi.
Egy komolyabb grafikájú Back to Dinosaur Island techdemóhoz ajánlott a 4 mag, GTX970 és 16GB RAM a stabil 75fps-hez fullHD-ben a Rift alá. Mondjuk ott csinálod magad össze a T.Rex előtt, annyira valósághű.
Szerk.: Amit az alsó videón látunk..na az a szint kihozható belőle, nem több.
[ Szerkesztve ]
-
ViZion
félisten
Csak legyen már, hátha kicsit a PC cuccok ára is szerényebb lesz utána.
hagel: +1 nem is értem miért nem ezzel demózzák...
Spirit: PC-nél más a helyzet, pl. nV odaad egy lavór pénzt a fejlesztésre (játéknál), akkor nem írhatják, h 750-en fut... ott folyamatosan dúrva HW igényt generálnak.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
Spirit
őstag
Ez nem egészen így van, de ne bonyolódjunk bele. A lényeg,hogy a PS4-en nem lesz komoly VR, inkább csak megismerkedni lehet a technológiával és lehet pár szórakoztató órád. Amúgy a Sony is ezt nyilatkozza gyakorlatilag:
"If you just talk about the high-end quality, yes, I would admit that Oculus may have better VR," says Ito. "However, it requires a very expensive and very fast PC. The biggest advantage for Sony is our headset works with PS4. It’s more for everyday use, so it has to be easy to use and it has to be affordable. This is not for the person who uses a high-end PC. It’s for the mass market."
https://www.youtube.com/watch?v=Qwim52Xui0c
Éljenek a 90-es évek![ Szerkesztve ]
-
Spirit
őstag
válasz flashpointer #21 üzenetére
Félreértesz. Igazat adok neked, csak minden hasonló cikknél olyan csillogó szemű kispajtások írnak, akik valami világmegváltó dolgot várnak a PSVR-tól. Arra próbálnék csak rávilágítani, hogy nem, nem fognak a mostani játékok grafikai szintjén játszani, de még annak felén se, a negyede is necces.
Tapasztalatom alapján VR-ban hatványozottan igaz, hogy erősen esik az immerzió a grafikai színvonal esésével. Amíg a cikkben szereplő "jópofaság" maximum pár mosolyt csal az ember arcára az új technika miatt, addig az Alien:Isolation Riftben gyakorlatilag igazi halálfélelmet generál 200-as pulzussal akkor is, ha épp nem történik semmi. Pár perc után tényleg úgy érzed,hogy ott vagy. Nincs az az isten, hogy végigvigyem.
Nem kell mindenkinek Lexussal járnia, de itt nem az a kérdés, hogy milyen autó. Itt biciklit hasonlítunk autóhoz így az árát sem lehet összevetni a Rift/Vive-al még ha technikailag maga a HMD hasonló kontrukció.
-
tDr1v3r
veterán
Te amúgy tisztában vagy hogy egy első generációs Wii milyen grafikai szinten áll? Alig jobb, mint egy PS2-es látvány... azt a szintet már egy okostelefon is röhögve kitolja 2-3 éve Full HD-n, nehogy már egy PS4 kevés legyen hozzá.
Bár gondolom ez is is masterrace megállapítás akart lenni, objektivitás nélkül...
[ Szerkesztve ]
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3
-
Zanik
addikt
Azt nem veszik észre sokan hogy a PS VR legnagyobb előnye pont a PS4 fix hardvere, hisz:
- Eladtak több mint 35 millió PS4-et, tehát ekkora a potenciális felhasználóbázis
- Csak a fix hardverre (legyen az bármilyen erős/gyenge is) kell optimalizálni a VR játékokat
- A VR headset (+camera, +move) beszerzésén túl minimális befektetési igénye van a PS4-el rendelkező felhasználók számára (nem kell új VGA-t venni csak emiatt )A fenti dolgok iszonyat vonzóvá teszik a PS VR-t a játékfejlesztők számára, hisz a fejlesztésbe befektetett pénz itt térül(het) meg a legjobban!
Ami meg a PS4 teljesítményét + a játékokat felbontását/minőségét illeti.
Sokan biztos elfelejtik, hogy akkor is voltak jó játékok, amikor még nem a FullHD felbontás volt a standard. Nem volt magas poligonszám, sem nagyfelbontású texturák, aztán mégis készültek igazán izgalmas és szórakoztató játékok. Mert a grafika nem minden, 4K és 120fps alatt is van élet...[ Szerkesztve ]
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
dezz
nagyúr
Cikk: "a betekintési szög 100 fok"
Itt minden bizonnyal nem a panel betekintési szögéről van szó (az OLED-nél eleve 180 fok közeli), hanem a látószögről, illetve látótérlefedésről. Nos, itt a 100 fok óriási. Lényegében olyan lesz a látvány (belső lencserendszer által), mintha 3,5m-ről néznénk egy 10m-es képet! Így már eléggé bele lehet feledkezni a látványba és a 3D is nagyon durván érvényesül.
"a csomag része lesz egy külső egység is, amely három HDMI", "Cinematic mód"
3 HDMI, Cinematic mode? Szerintem tuti, hogy nem csak PS4-et lehet majd rákötni, hanem 3D Blu-ray playereket is. Így máris több értelmet nyer, más szintre emelve az otthoni 3D filmezést is -- tekintve, hogy a 3D mozifilmeket nagy vászonra szántak (ehhez igazították az un. parallaxist), tévén a tér is annyival kisebb (bár ezen lehet segíteni, de jobb, ha maga a megjelenítő (fizikailag vagy látványban) rendelkezik megfelelő méretekkel.
(Nem ártana megemlíteni a cikkben, ha erről van szó, vagy legalábbis, hogy benne van a pakliban.)
[ Szerkesztve ]
-
cskamacska
addikt
válasz flashpointer #21 üzenetére
Vagy nem vesz, mert előbb bedőlnek. Azért az marhára nem elhanyagolható ám, hogy a Morpheus-PS4 kombó meg lesz egy Rift árából bundlizva, azokhoz meg kell még egy 1500 dolláros PC is.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
dezz
nagyúr
Pontosabban, a 100 fok alapján akár olyan is lehet. Jó lenne. De persze az is lehet, hogy arányaiban kisebb lesz, pl. 5m-es kép 1,75m-ről, esetleg 2,5m-es 87cm-ről, vagy neadjisten 1,25m-es 44centiről. (Bár 3D-ben kevésbé feltűnő a megjelenítő közelsége, de a szemnek jobb az optikailag távolabbi fókusztávolság.)
Remélhetőleg nem úgy számolnak, hogy simán összeadják a szemenkénti 50 fokot, ami látványban persze ugyanúgy 50 fok.
Az is igaz viszont, hogy a 30+ fok már elég az SMPTE moziajánláshoz, illetve az ajánlott THX látótérlefedés 36 fok -- 2D-ben.
[ Szerkesztve ]
-
Zanik
addikt
Látom érted a játékfejlesztők gondolkodásmódját.
Amúgy meg sokan elfelejtik, hogy a játékipar sem a jótékonyságból él, költség/haszon elemzésekkel simán ki lehet mutatni, mibe érdemes belefektetni és mibe nem. Szerintem a PS VR-be érdemes!
Az már más kérdés, hogy felhasználó szemmel egyesek lehúzásnak, vagy átverésnek érzik. De ez már egyéni szinten dől el. Akinek úgy érzi, hogy a PS VR specifikációt figyelembe véve nem éri meg neki 399€ invesztálni egy virtuális szemüvegbe, az egész egyszerűen ne vegyen PS VR-t!
Aki meg úgy érzi, hogy ennyit minden hibája ellenére is megér, meg mert jó mókának tűnik, annak hajrá.
Én pl. venni fogok, mert érdekel, meg mert van rá pénzem. Más meg ugyanígy a kocsiját tuningolja, vagy RC helikopterezik, vagy évente cseréli a videókártyáját, mert őket meg az érdekli. Nincs ezzel semmi baj.Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
Spirit
őstag
Igen, tisztában vagyok vele, van még a házban Wii, és Riftet is nap mint nap használok.
"azt a szintet már egy okostelefon is röhögve kitolja 2-3 éve Full HD-n" - stabil 90+ fps-el vsyncben, 3D-ben? Ha nem, hányás lesz belőle, vagy minimum rosszullét perceken belül. Mindegy, ne menjünk bele, mert csak veszekedés lesz belőle.
-
erahurka
félisten
Sok fog múlni az exkluzív címeken. Mert amit nem vesz meg a Sony, az ezzel a grafikával simán kiadható okostelefonokra, ahol kb. 20,000 forintból meg van a VR szemcsi (plusz ugye a felső kategóriás telefon). Szerintem ez az egy jelenthet a PS VR-ra veszélyt.
Én amúgy még nem tudom hogy viszonyuljak ehhez, moziban sem szeretem a 3D-t, sőt, legszívesebben a digitális vetítések helyett is filmszalagosat választanék, ha lenne rá lehetőség. Ugyanígy nem feltétlen érzem, hogy képes annyival többet nyújtani egy játék VR-ban mint simán a monitoron. Persze ennek is meg lesznek a maga must have címei, ahogy az Avatar is olyat tudott mutatni, ami miatt azért én is elmegyek olykor 3D vetítésre.
-
isti215
tag
Arra kíváncsi lennék hogy milyen procit kap az a külső doboz mert hogy tartsa a min 90fps-et full hd-ban ezeknél az új játékoknál gyenge a ps4 hardvere szval biztos nem egy szar procit kap.
Asztalos István Telefon számom:06301743895
-
Hokoyumi
tag
Elnézést, nem értek hozzá, de....
100 fokos látószög sztem meg kevés, kb180 fokban lát az ember (horizontálisan), perifériában ugye csak mozgásra érzékeny, ott nincs fókusz, meg igazából színlátás se nagyon
vertikálisan elég lenne a 100fok
ha megnézitek a képet a sisak zsinórján van 2hdmi, a külső dobozból 2hdmi kimenet (a sisaknak), az tuti, 1hdmi + az aux bemenet lesz,
vagy a 3. hdmi is kimenet a "külső" megjelenítőnek, és akkor csak az aux-on kap befelé videójelet a doboznekem az is fura hogy 1 kijelző van a sisakban nem 2.
ha 2 lenne én akkor olyan 140fokban raknám egymás mellé a kettőt, akkor lenne periféria látás is, vagy ha 1db akkor legyen ívelt, sisakban talán volna is értelme
alapesetben ha oldalra néz az ember először a szemével fordul majd utána rángatja a fejétsose volt a fejemen ilyen vacak, de én tuti 2 képet látnék benne összecsúszva, mikroszkópban meg távcsőben is úgy van nálam
Amit nem tudsz nem fájl, ilyen a szájber tér. | "Jó lenne még a homokozóba ríni a dömperé"
-
Zanik
addikt
Érdemes elolvasni ezt a cikket a PlayStation VR fejlesztéséről: [link]
Nagyon tanulságos. A cikk alapján a kezdeti kísérletezgetések után nagyon is tudatosan alakították olyanná a VR-t, amilyen végül is lett.
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
Peat;)
veterán
Ez azért meredeken elfogult következtetés, akár 100 millió ps4 is lehetne a piacon, az lesz az érdemleges info mennyien vesznek ilyen vr-t és ebből a szempontból a sony nagyon örülhet annak hogy a pc vonalon is megy a hype generátor erre az irányra mert ez ingyen marketing. Az tényleg drága ez meg elérhető de kérdéses hogy mennyire az elit vagy kommersz réteg az aki ilyen eszközt szeretne vásárolni, az eddigi adatokból ez még nem látszódik.
De ha visszaemlékszel a move és kinect is úgy indult hogy na majd megmutatják mennyire jók, majd mindkettő szépen meglapult egy ilyen kiegészítő is van kategóriában, a helyett hogy masszívan ráépítenének, pedig one-nál még plusz szerencsétlenkedés is volt..
A fix hardware akkor előny ha ki is használják, a mai fejlesztőknek ez nem annyira megy, illetve pl. uncharted fejlesztői szerint ez a fix hardware azért eléggé korlátolt és nekik én inkább hiszek mint a marketingnek.
Szerintem nem a komoly grafikát, játékokat kell várni a ps fronton elsődlegesen, hanem az ötletességet, egyediséget. Bevallom én ezt a konzolgyártók közül egyedül a Nintendohoz tudom kötni, de örülök neki ha a Sonynak ebbe az irányba kell nyitnia. A nem vr játékokra is pozitív hatással lehet ha nem csak a grafikára akarják a hangsúlyt helyezni.
-
#57638400
törölt tag
Confession bear:
Leginkább a Minecraftot nézném meg VR-ral, ezt a PSVR meg a PS4 "olcsósága" lehetővé is tenné! Részemről tetszetős a dolog. -
Zanik
addikt
Lehet, hogy elfogult, de az én feltételezésem szerint sokkal több PS4 van napi használatban, mint VR kompatibilis (Rift/Vive) high-end game PC. A PC piac egyszerűen sokkal heterogénebb, iszonyat sokféle konfigurációval, és szvsz világviszonylatban nagyon kevés olyan felhasználó van jelenleg, akinek a PC-je bármiféle fejlesztés nélkül alkalmas lenne a VR-ra.
Ami a Move-ot illeti, tényleg érdemes lenne elolvasnod az általam linkelt cikket, és tudnád, hogy tulajdonképpen a Move volt a PS VR egyik kiindulási pontja. Ahogy a DS4-ben is ott van a motion tracking-ra alkalmas fényforrás az elején.
És a cikkben az is benne van, hogy a Sony egyenesen javasolta a játékfejlesztőknek, hogy a VR esetében ne hosszú fejlesztési idejű, látványos és drága játékokban gondolkodjanak elsősorban, hanem inkább azt keressék, milyen újszerű lehetőségek vannak a VR-ban, illetve milyen újfajta interakciókba lehet a játékosokat bevonni. És ez szerintem jó dolog. Sokszor érzem azt, hogy az utóbbi időben a játékipar annyira el volt foglalva a játékok kinézetével, hogy elfelejtette, hogy az élethű grafika nem elengedhetetlen feltétele egy jó játéknak, és önmagában nem tesz jóvá egy játékot, ha az amúgy sablonos és unalmas.
Én amúgy pont emiatt várom a VR-t, hogy olyan újfajta játékokat hozzanak általa létre, ahol nem az elmúlt 10 év elcsépelt zsánerei ismétlődnek meg valami új köntösben, hanem adnak valami újszerű élményt, amit eddig még egyetlen játék sem.
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
dezz
nagyúr
Ketté osztják a vélhetően 16:9-es vagy hasonló megjelenítő képét, így horizontálisan és vertikálisan is 100 fok közeli lesz.
Igaz, az általam megadott méretek vertikális 100 fokot lefedő 16:9-es képre vonatkoztak, ami széltében többet fed le. (Az említett ajánlások is vertikálisan értendők.) A felezés miatt azonban itt széltében kisebb lesz a lefedés, talán éppen az lesz a 100 fok.
De így sem lesz kicsi. Akkor nagyjából ezeknek felelhet meg, a lencséktől függően:
- 5m-es kép 3,5m-ről
- 2,5m-es kép 1,75m-ről
- 1,25m-es kép 87cm-ről
- 62cm-es kép 44cm-rőlCsatik: szerintem csak egy HDMI megy a HMD-hez és a PS4-től is csak egy jön. A másik valami más csatlakozó lehet, amiken szenzor-jelek és más efféle mehet. Nem nagyon lenne elég hozzá a HDMI dedikált adatátviteli csatornája. Meg akkor már 4 HDMI kellene a dobozon. A 3. HDMI-re valószínű a tévét lehet kötni.
Akkor talán mégsem lehet rákötni más Blu-ray playert. De a PS4 is tud talán lejátszani 3D Blu-ray lemezeket.
------------------------
Picit utánaolvasva, 90fps alatt egy bizonyos reprojekciót alkalmaznak, ami látszólag megduplázza a képfrissítést. Valaki tudja, mi ez?
[ Szerkesztve ]
-
tag
Mindenképp felszállok a Sony vonatára, remélem októberben hazánkban is meg lehet majd venni.
Persze kérdés a nyitócímek száma. -
olbaidhun
őstag
+1
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
Nayrobi
őstag
válasz Johnny Cage #8 üzenetére
Már az első naptól kezdve támogatja a ps4 a move kontrollereket, van is pár játék ami kihasználja.
-
mattheus
őstag
Én annak idején nagyon szurkoltam, hogy legyen sikeres a Move kontroller.
Be is ruháztam gyorsan 2 kontrollerbe, ami pár óra használat után azóta is porosodik a dobozában.Remélem a PS VR több lesz, mint egy ígéret és egy lehetőség....... és akkor, ha mérséklődik az ára, akkor én is megfontolom a megvételét......
-
Hokoyumi
tag
Valóban nem 2db hdmi van a sisak zsinórján
itt azt írja hdmi és usb, akkor usb-n kapja a tápot a sisak, ill adat is folyhat rajta
viszont ezt a részt nem értem Panel resolution: 1920 x RGB x 1080 (960 x RGB x 1080 per eye)
minek oda az rgb? ha már 3D legyen 3 adat a felbontásra? okos marketinges fogás lehet
a látómezőre 100 fokot ír, de itt nem a mérettel szemben vannak kifogásaim, csak szerintem nem látom azt ami mellettem van,
ha pl ülsz a kocsiban vezetsz az utat nézed, arra figyelsz, de akkor is látod azt aki épp az anyósülésen ül
még ha hátrébb van tolva az ülése a tiédnél akkor is,
nézegettem pár videót és kb kijön a 100 fok középpontól 50-50 megvan a 2 oldalra, talán picit több isitt a képeknél az utolsó 2 oldalon jobb lent látszik a dobozkája elől és hátul nézetből
elől 1 hdmi ok, a másik az aux? akkor oda megy a kamera
a sisak meg azért világít amiért a kontroller is....
a hátsó megint ok hdmi tv, hdmi ps4,micro usb, táp[ Szerkesztve ]
Amit nem tudsz nem fájl, ilyen a szájber tér. | "Jó lenne még a homokozóba ríni a dömperé"
-
dezz
nagyúr
"ha már 3D legyen 3 adat a felbontásra?"
Úgy valahogy.
Persze, hogy nem látod, mi van melletted, ahhoz >160 fok kellene. De a 100 is sokkal több, mint amihez tévé vagy monitor előtt ülve hozzá vagyunk szokva.
(Régebben próbáltam egy ilyesféle HMD-t, persze jóval kezdetlegesebb volt, bőven 90 fok alatti látószöggel, de már az is elég jó volt.)
A csatik rendeltetése szerintem a következő. A HMD kábelén lévő két csati a hosszú vastag zsinór egyik végén lévő minidobozba megy. (Így el lehet tenni a HMD-t az útból anélkül, hogy az egész kábelt mindig össze kellene szedni.) A hosszú zsinór másik végén lévő két csati (egy HDMI és egy spéci) pedig VR box elejébe. (A hosszú vastag zsinór a kis dobozzal lényegében egy hosszabbító.) A VR box és a PS4 között két kábel van, HDMI és USB->micro-USB. A VR box a PS4 mellett lehet vagy a tetején. A kamera a PS4 AUX-ba megy (a VR box elején másféle csatlakozók látható a HDMI mellett). Máshogy nem nagyon jön ki.
[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
Most komolyan azt mondtad h a telefonok vr szintjén fog mozogni a psvr is ? Egy optimalizálatlan java-s vacak androidon, ami szegmentált mint a rohadt élet s hardverileg is kb 100x erősebb a ps4 a zárt rendszerével s alacsony programozhatóságával. na ennek fuss neki mégegyszer
Egyébként a fullhd az nem teljesen fullhd, mert ketté van osztva vízszintesen, így kb a 3d plusz számítási kapacitását itt vissza is hozták, innentől kezdve már csak a 90fpst kell elérni. Nyilván nem fogja egy uncharted 4 szintjét hozni, de egy sw bf ami 60fps-el fut, az már nincs is olyan messze ettől a szinttől. Nem lesz ez annyira szar mint egyesek beállítják, de nyilván sokkal messzebb lesz az aaa címek színvonalától, főleg a 30 fpsesekhez képest. De pl a Killzone multija is 60fps, ha ahoz közelít, akkor már nyert ügyük van.
A 100 fok meg egyébként olyasmi, mint amikor búvárszemüveg van az emberen, nyilván jobb lenne 120-130, de a 100 se rossz.
A felbontása meg nem olyan lesz mint egy gear vrnál, mert ezen a subpixeles technika miatt nem látszanak a pixelek.
[ Szerkesztve ]
-
Mister_X
nagyúr
Subpixel elég nehezen növeli meg a tényleges felbontást - pixeles lesz, de az ember kb. le se fogja szarni Gear VR is pixeles, Vive / Rift is az, de ezt nézzük el a friss technológiának... igazából mondhatnánk azt is, hogy a PC-k se állnak azon a szinten, mint amire a Vive-ot meg a Riftet szabni lehetett volna - ma is irigylésre méltó, ha egy gép 4k-ban kitol 90FPS-t mondjuk Crysis 3-ban.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Madwe
nagyúr
A 100x egy költői túlzás volt, de amit te írtál az meg komolyan vehető, ez esetben meg nonszensz, ezt te se gondolhatod komolyan ? [link] Ezek pusztán technikai szempontból voltak nézve, ahol a gpu 10x, a cpu hasonló de 4x annyi magon - androidból vannak 4 és 8 magos cpuk, de azok kb hasonló teljesítményre képesek mint az iphone 2 magja. És akkor arról ne is beszéljünk, h android egy fregmentált piac, java alapú szar nyelvvel. iOs kevésbé szegmentált és van már rá low level api, de még így is 4x10x a lemaradása (a 6snek lehet csak 2x10 mondjuk.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Erőszakos tartalomba fut a gyerek, ha internetezik
- Steam Deck
- Telekom mobilszolgáltatások
- SONY LCD és LED TV-k
- Politika
- iPhone topik
- Kifosztották a csúcs-Ryzen készleteket a bányászok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...