Hirdetés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen processzort vegyek?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Öszvér módszerrel veszi fel a harcot a memóriapánikkal szemben az ASRock
- E-book olvasók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Mennyibe fog kerülni a Steam Machine?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
Új hozzászólás Aktív témák
-
M@trixfan
addikt
Pár dolog eszembe jutott ezzel kapcsolatban, nem linkelném hozzászólásokhoz, általánosan kapcsolódik az érintett témákhoz.
A tekintet követése nem lenne hülyeség. Ugyanis minden eddigi 3D megoldásból hiányzik a fókusz követése. VR esetében a szemtengely távolsága egyénileg kalibrálható, egy mellékhatás ki is esett. A másik fáradást okozó dolog a filmeknél a fókusz vezetése. VR-nél nagyon kéne a realitáshoz a fókuszkövetés. Ráadásul lehetne adaptívan renderelni az éleslátás helyehének megfelelően.
Nagyon szeretem az fps játékokat, olykor online is játszom. Gyakorlatilag semmi hozzáadott értéke nincs a több monitor alkalmazásának. A látóterét az ember nagyon erősen az iranyzékhoz igazítja, egyszerűen értelmetlen dolog oldalra nézni. Eleve a fegyverrel kell körbenézni, nincs idő odafordulni a középső képernyővel. Nem is beszélve arról, hogy amíg az ember oldalra néz pont a leggyorsabban leteagálhtó irányt hagyja figyelmen kívül. Az is elég ha véletlenül az a rossz pillanatban pillantunk le a billentyűzetre, máris leszedtek.
A látószög kapcsán annyit muszáj megjegyezni, hogy nem az latszik a Riftben mint ami a monitoron van. Ez az egyik nagy húzása a cuccnak, lehet egyszerűsíteni az optikát. A monitoron látható kép az optikához igazítottan kompenzált.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


