Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    Szerintem a cikkben keveritek a billion és a billió kifejezést, holott nagyságrendi különbség van köztük.

    UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

  • Rick4

    félisten

    válasz bear_ #33 üzenetére

    A dízel akkor éri meg venni ha újonnan veszed

    Meg akkor is, ha nem újonnan, csak nem lekotlottat kell venni. Ha mégis azt sikerült, akkor a szokásos 5 l gázolaj vs 7 liter benzin arányokkal számolva manapság van 100 km-en 1000ft-ot, 1000km-en 10 ezred, 10 ezer km alatt meg 100 ezred. Abból elég jól rendben lehet tartani egy dízelt, és akkor még csak a fogyasztáskülönbséget költötted rá, miközben a benzinesen is kell ezt- azt cserélni, szóval bizonyos dízeleket bármikor jó venni.

    UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

  • Rick4

    félisten

    válasz forumpista #37 üzenetére

    Biztos sok használt dízellel jártál az elmúlt 20 évben, nekem csak azok voltak, mindenféle, egyikkel se volt baj, se a 12 éves 280 ezret futottal, se a 4 éves 140 ezret futottal, sőt, az összes motorra nem költöttem 500-at, de még kettőstömegűre, turbóra se kellett ennyi. Ciki, de injektor bajom sose volt, nagynyomású bajom sose volt, se egr, se más, pedig megyek ezekkel eleget, évi 45-50 ezret biztosan, és most is 4 autóm van, amiből kettő dízel. Most volt egy 2015-ös transit connecten kettőstömegű csere, 79 ezerért vettem az alkatrészt hivatalos számlás áron, 80 volt a kuplungszett, 60 volt a szerelés, vissza lehet számolni, ha csak a felét írnám a dízel oldlaára, mert szerinted a benzinesen még a kuplung se megy tönkre, akkor is visszajön üzemanyagban pár hónap alatt... Utoljára 5 éve volt turbócsere 300 ezer km-nél egy másik autómon, 46 ezer volt az új középrész, 8 a tömítésszett, otthon kicseréltük, mentem +100 ezret, utána adtam el. Ja, hogy a boltban 250 egy komplett turbó, és te ilyenekből számolsz? :D Miért cseréltem volna ki a komplett turbót, ha csak a középrész ment tönkre? :D

    És mint írtam, ugyanazon autók benzines változataihoz képest a 350-es üzemanyagárnál is megvolt a 700ft/100 km, vagyis egy 15 ezres szervizintervallum alatt 100 ezret nem tankoltam a dízelbe, miközben a benzinesbe megtettem volna.
    Ja, csak halkan mondom, autóalkatrészekkel foglalkozom 205 óta, gondolom te meg autószerelő lehetsz 25 éve, hogy ennyi komoly érvet soroltál fel..

    Hagyjuk, azt se tudod, miről beszélsz... :D

    [ Szerkesztve ]

    UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

  • Rick4

    félisten

    válasz forumpista #42 üzenetére

    Mivel én amerikai autók alkatrészeit importálom, és nem foglalkozok európai autók alkatrészeivel, csak a rálátásról van szó, kedvezményes árról nincs, de ezt megint csak leírtam, full kisker ár, ebből neked annyi csapódik le, hogy olcsón tudom szervizeltetni.
    Igen, olcsón, mert nem sok mindent kell cserélni az olajon kívül, de ezt már megbeszéltük, leírtam elsőre is, full hivatalos, számlás kisker ár volt, másnak is, neked is ennyi lett volna. Még csak a könyvelésbe se lett betéve, áfa se lett visszaigényelve...
    De ettől semmi tény se változott, elég nehéz dízelmotorra 500-at rákölteni, pláne egymilliót. Persze ha v6 merci dízelt vesz az ember, ilyen olyan csappantyúcsere, injektorcsere elvihet akár 1 millát is, de az más kérdés, aki ilyet vesz, annak vagy halvány lila fogalma sincs, mit vett, és azért fizet, vagy van pénze, és nem érdekli, azért fizet.. A nagy átlag pár extrém példától eltekintve olajat cserél a dízeljében, és megy tovább vele.

    [ Szerkesztve ]

    UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

Új hozzászólás Aktív témák