Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bond41

    csendes tag

    válasz iHand #1555 üzenetére

    Sziasztok!
    Én is hasonló cipőben jártam. A T félretájékoztatja az ügyfeleket a rendeléskor,ugyanis a GLS-nek nincs ilyen szolgáltatása, hogy megadhatod a szállítási napszakot. Továbbá a megrendelést visszaigazoló e-mailben vastag betűvel hívják fel a figyelmet arra, hogy csak akkor írd alá az átvételi elismervényt ha meggyőződtél róla, hogy a csomagban minden hiánytalanul megvan. A futár viszont addig nem engedi kinyitni a csomagot míg alá nem írtál és ki nem fizetted a számlát. A T elfelejtette megrendelni ezt a szolgáltatást. Én legalább negyed órát vitatkoztam a t ügyfelesével mert nem akarta megérteni mi a gond. Leírtam a T-nek mindezt még nem kaptam választ. Amint megkapom kiteszem hátha érdekel még valakit.

Új hozzászólás Aktív témák