Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zotya1969

    csendes újonc

    Nokia 5 kijelző gyárilag hibása. Hatalmas bevilágítás jobb oldalról. Telenor üzletben lett vásárolva, visszavittem 3 napon belül. Elküldték valamilyen "szervizbe bevizsgáltatni". Visszajött a készülék az üzletbe azzal, hogy a hiba a működést nem befolyásolja, illetve hogy nem látható.
    A Nokiával is felvettem a kapcsolatot. Egy vicc hogy van magyar honlap, kommunikálni csak angolul lehet.
    Hivatalos Nokia márkaszerviz válaszra sem méltat. A megadott telefonszámokon lehetetlen elérni őket, soha nem veszik fel.A Nokiától azt a választ kaptam angolul hogy nem tudnak segíteni, intézzem a vásárlás helyén illetve a telenornál az ügyet. Már nem foglalkozom ezzel, a telefont sem veszem át, ott van az üzletben. Egyszerűen csak leírtam a tapasztalataimat. Szomorú hogy egy ilyen cég mint a NOKIA, így akar ismét betörni a piacra. Kb. 20 éve vettem az első Nokia telefonom, azóta is mindig Nokiám volt. Azok még "telefonok" voltak. Nem vitázni akarok, hiszen nincs miről, ezek a szomorú tények.Szerintem egy nagy nulla a telefon, és az enyém egyáltalán nem kelt kézbe véve "minőségi érzetet" ilyen kijelzővel. Szomorú hogy Magyarországon ilyen szinten van garancia egy termékre, és úgy lehet üzemeltetni egy Magyar nyelvű honlapot, ahol ezerrel megy a készülékek reklámja, hogy Magyar nyelven még kapcsolatot sem lehet létesíteni a céggel.

Új hozzászólás Aktív témák