Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz Dr. Akula #29 üzenetére

    ez kb olyan, mintha felvetned, hogy a festok ecset helyett miert nem hengerrel festik a kepeiken a hatteret, hiszen gyorsabb es az is egyenletes hatteret ad.

    pl prolog remek parhuzamositasra, viszont nem igazan alkalmas valosideju rendszerekre. jatekoknal fontos, hogy minden frame idoben ki legyen szamolva es ne legyenek frametime spikeok. tehat hiaba lenne parhuzamositassal mondjuk atlag 240 fpsed, ha statisztikailag minden otodik masodpercben lenne egy 500ms ideig tarto frame. ehhez kepest ha van 61 fps max 16.67es frametimeval az jobb. kb ez a lenyeges kulonbseg egy jatek es egy compute feladat kozott.

    de ha szerinted a jatekfejlesztok csak pingvinelnek, akkor hajra, egyedul egy fotelbol megfelelo domainismeret nelkul biztos jobban ertesz hozza, mint egy teljes, ilyen szempontbol alapvetoen alkalmazott matematikara epulo iparag ;).

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák