Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • makkmarce

    őstag

    válasz arty #10 üzenetére

    "semmi olyan nincs a psvr2-ben, ami miatt amaz ne tudna psvr1 féle utasítást "
    más a képarány, máshogy határozza meg magát a térben, az ilyen HW-nek van egy SDK-ja, ami illeszkedik HW-hez, ez hiányzik a régi játékokból, ahogy az is, hogy különböző képarányokat támogasson a játék. A konzolos játékokat fix HW-re készítik, tehát azon kipróbálják, és ha jó, akkor kiadják. Biztos lehetsz benne, hogy a SONY próbálkozott a kompatibilitás megoldásával, az is lehet, hogy mondjuk 3-6 hónap múlva sikerül is nekik, de abban biztosak, hogy az indulásra nem lesznek kész vele.

    "szerintem fogalmad sincs róla, csak gondolom meg kellett védeni a kedves kis gigacorporation-öd"
    nincs sony-s cuccom egy régi erősítőn kívül.. szóval ez nem nyert

    "jah, pont olyan. attól eltekintve, hogy itt a képarány igen nehezen értelmezhető és párszázalékos torzulás lenne max, amit kb sose vennél észre "
    VR-nál elég baj a torzulás és egyéb vizuális hibák, ez nem 2d-s monitor kép, és ha a gyerek utána telehányja a szobát, akkor rosszabb lesz a sajtójuk, mint így.

    "mi minden más még a szögön kívül?"
    nézd meg a spec-et, kb minden is más, cserébe nem ragaszkodtak az elavult rendszerhez, hanem jobbat akartak csinálni. Így lehet fejlődni.

    okoskodom, tehát vagyok

Új hozzászólás Aktív témák