- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Milyen videókártyát?
- Apple notebookok
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Őszintén szólva én sem látom ennek a funkciónak az értelmét. Ha a VGA 60 FPS felett számol a játékban, akkor csak be kell kapcsolni a V-Sync-et és minden gond megoldva. Ha nincs meg stabil 60, akkor A V-Sync mellett egy Triple Buffering kell és kész.
Valóban undorító, hogy egy funkciót a 370-es Radeonon engedélyezik, de ugyanazt a GPU-t használó 7870-et már nem. Megoldás: RadeonProEzek után feld*ghatják a mesterségesen letiltott funkciójukat, amit úgysem használnék.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Redneck
veterán
válasz hackeeeee #51 üzenetére
Valószínűleg így mert V-sync független és beállíthatsz bármilyen számot 200-ig. Előnye hogy V-sync-el kombinálva is működik. Minden programhoz külön érték rendelhető. Évek óta várom hogy ezt a minimalista megoldást berakják a driverbe. Nem nagy kunszt de sokat segít.
huskydog17:
Tripla buffereléssel csinálhatsz szép input lagot.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
-
Writz
tag
válasz huskydog17 #54 üzenetére
Cséztél te már bekapcsolt V-Sync-kel? Irdatlan input lagot csinál. Játszhatatlan lesz tőle a játék.
[ Szerkesztve ]
Passzívan aktív passzív forumózó vagyok...
-
Sosem játszok CS-vel és semmilyen más multiplayer alapú játékkal sem, én Single Player játékokat tolok. Multit nagyon ritkán játszok, akkor is kizárólag coop módot.
Amúgy korábban néhány évvel ezelőtt még játszottam a CS-vel, mindegyik epizódjával és mindegyik epizódjában bekapcsoltam a V-Sync-et, mert hányingert kapok a képtöréstől és nem, nem éreztem semmilyen különbséget, ja de, annyit vettem észre, hogy bekapcsolt V-Sync mellett sokkal-sokkal szebben megy a játék, mert nincsenek undorító képtörések.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
veterán
válasz huskydog17 #57 üzenetére
Autos jatek is max az nfs neked. Kicsit komolyabb autos jatekoknal nem vicces sajnos a vsync miatti keses... ( mar reg nem azt csinalom a kormannyal, amit lereagal a jatek. Kikapcsolt vsynccel teljesen mas...
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
RyanGiggs
őstag
Na de ennek a funkciónak legalább van vmi értelme úgy értelmezem FreeSync monitorok alatt is! Jól gondolom?
Arra gondolok, h a nemrégen tesztelt ASUS MG279Q monitornál, ami 95Hz-ig képes tartani a FreeSync-et, ezzel a megoldással az FPS-t 95-re állítva nem fut ki a monitor a maximális frissítési lehetőségből. -
gyigyoo
csendes tag
Nemértem... ha bemegyek a monitor nekem jelen esetben TV Hz állitásba és 30 hz rakom a HDTV-t akkor MAX csakis 30fps el megy minden játék + ha bekapcsolom a trumotiont a HDTV- menüjében akkor meg hihetetlün cinematikus az egész... a kártya sokkal csendesebb és hüvösebb, persze akinek elég a 30fps pl nekem tökéletes. Ugyhogy gondolom csakis monitorokhoz kell az AB vagy a FRTC.
[ Szerkesztve ]
-
Redneck
veterán
válasz hackeeeee #64 üzenetére
Az RTSS maga a program az AB-n belül. Nekem mondjuk nem a legújabb van fent, de az RTSS beállításaiban nem kellett bóklászni.
30Hz nem ugyanaz mint a 60Hz frame lockkal. A tv képjavítói pedig minden esetben növelik az input lagot.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
hackeeeee
Jómunkásember
Ezt kapom, ha RTSS-ben rámegyek a villáskulcsra. Még a blogból néztem.
Most próbálgatom, hogy driverben alkalmazásra van állítva a függőleges szinkron (vertikálist nem találom az nVIDIA control panel-ben), és driverben engedélyeztem a tripla pufferelést.
Update: Megtaláltam RTSS-ben.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
Redneck
veterán
válasz hackeeeee #67 üzenetére
Meglepődtem volna ha kiveszik. Ezer éve driverben kéne lennie mindkét oldalon. Mondjuk akkor lehet nem vennénk drágább kártyát. Ha az ember rájön hogy a drágább is 30 körüli minimum fpst-t tud, nem ad ki még 10-15 rugót hiába a magasabb maximum.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
nubreed
veterán
A legtöbb játék amúgy meg kínál erre beépített opciót, fix-re belövöm az FPS-t, szóval nem igazán gond, hogy a 200nál régebbi sorozatok nem lesznek támogatva ebből a szempontból.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
veterán
-
#16939776
törölt tag
Valószínű ezekkel már "biztonságosan" elérték, hogy két frame között alacsonyabb feszültségre váltson a GPU, vagy le lehessen állítani részegységeket.
Mióta tudom hogy kikapcsolható, V-sync OFF-al játszom magas FPS mellett.(nem igénytelenségből, hanem mert hányingerem van, ha nincs közel szinkronban az egér a képpel)
Ha nem veszik el ezt a lehetőséget, hogy kényszerű legyen DX-12-es játékhoz free-sync/G-sync monitort venni, azt valami különös csodának fogom megélniÉrdekes lesz ha ebben is (feature korlátozás) példát vesz egymásról a két gyártó. Majd elő lehet készíteni a pénztárcát vagy a szopó-álarcot...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Köszönjük szépen AMD, hogy lassan bunkóbb leszel a saját vásárlóiddal, mint az nVidia.
Teljesítményben tök jól elvagyok a Radeon 7950-el, éppen azért vettem, mert időtálló technológiát láttam benne. Erre tessék, egy egyébként könnyen beépíthető feature-t kihagynak a első Radeon GCN széria driveréből, csak mert azért.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nubreed
veterán
Az AMD nagy szarban van, valahogy pörgetni kell ez új cuccok eladásait is. Igen, szoftveresen valószínűleg megtudnák lépni, hogy támogatva legyen a 7xxx sorozat is, de azzal csak maguk alatt vágnák a fát üzleti szempontból. Amit a felhasználó érzelmi szempontból közelít meg, azt az AMD pusztán üzleti, racionális szempontból.
Arról, nem is beszélve, hogy eddig megvoltunk ilyen driverbe épített feaure nélkül, most meg már, hogy bejelentik, hirtelen mindenkinek kell és aki nem kapja meg az ordíthat az AMD -re, hogy fújj mekkora szemetek? Na ne már...[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
#16939776
törölt tag
Arról, nem is beszélve, hogy eddig megvoltunk ilyen driverbe épített feaure nélkül, most meg már, hogy bejelentik, hirtelen mindenkinek kell és aki nem kapja meg az ordíthat az AMD -re, hogy fújj mekkora szemetek? Na ne már...
Hmm.
Arról van-e infód, hogy DX-12-alatt milyen hátránnyal fog járni, hogy nem kapja meg a 7xxx széria ezt a lehetőséget? -
nagyúr
Az "új" cucc(ok) kimerülnek a Fury-ban, ami nem az én pénztárcámhoz van mérve, és feltehetően nem is azokéhoz, akik még nem cserélték le az első GCN szériába tartozó videókártyáikat. A többi "új" kártya rebrand, és teljesítményben, sőt, némelyik még feature terén sem tud többet, mint például az én kártyám.
Továbbra sem látom tehát, miért vágnák azzal maguk alatt a fát, hogy az FRTC-t belerakják az összes GCN driverébe.
Ezen kívül pedig itt nem arról van szó, hogy eddig megvoltunk nélküle, és most hiányozni kezdett, hanem arról, hogy az AMD belerakott egy új feature-t a driverbe, csak éppen a támogatásnál kihagyták az első GCN szériát. Ez egy gesztus. Ha belerakják, az az üzenet: "Látjátok, hogy törödünk veletek.". Most az üzenet az "Törődünk azokkal, akik a mostani kártyáinkat megveszik.".
Biztos velem van a baj, hogy ez az üzletpolitika nem kezdi el rózsaszínben láttatni az AMD-t. Mert ez egy lépés, aztán még feltehetően jönnek továbbiak is, én pedig, mint első generációs GCN tulaj, elárulva érzem magam emiatt...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
hackeeeee
Jómunkásember
Diablo 3 alatt kipróbáltam, hogy kilőttem a vsync-et, és AB-ben belőttem 60 FPS-re, a játékban viszont ugyan úgy 150-200 FPS-em van.
Véleményem szubjektív...
-
nubreed
veterán
Technológia szempontjából tényleg csak a Fury új de az AMD marketing gépezete a 3xx sorozatra is újként tekint és szvsz a "látjátok, törődünk veletek" is megvalósul abban, hogy a támogatás még meg lesz a 2xx -re is. Ennyi erővel azt is mondhatta volna az AMD, hogy csak a Fury kapja meg ezt a feature-t.
Jó én értem, hogy most nem esik jól neked, hogy a 7xxx sorozat kimarad, de szvsz ez nem a világ legfontosabb újítása ami nélkül nem lehet élni.We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
#16939776
törölt tag
Az nem lehet, hogy ha nincs "hivatalos" támogatása adott funkcióra adott szériának, akkor a játék fejlesztők sem fognak vele küzdeni?!
Ha betolták hogy játékban innentől csak Fix60+lag vagy -ha lesz- Vsync-OFF és hullámzik a teljesítmény... akkor vegyél hozzá új monitort ami adott szituban 200-300FPS-nél már anomáliákat/rángásokat csinál. Ekkor vehetsz új VGA-t is, ami megfogja a monitor számára értelmezhető sávban az FPS-t.(marketing)Nekem eddig nem hiányzott ez a lehetőség DX11-alatt, de valahonnan jönnie kell a +teljesítménynek DX12-alatt. Ha jól ismerem a fizikát, ehhez majd többet kell disszipálnia a GPU-nak.
Ki tudja, lehet pont az "átmeneti" időszakban készült VGA-knak kellhet jobban, egy ilyen limit az egyenletes teljesítményhez.(#75) nubreed: Én is csak tapogatózom..
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Pedig ezen sok vitáznivaló nincs, ez szemétség, pont. Az nVidiára pont ilyenek miatt hánynak lilát sokan (jogosan), az AMD-nek miért kellene más megítélés alá esni?
(#76) Bici: ezeket továbbra is ugyanúgy lehet majd driverből csinálni, ha néhány egyszerű feltételnek megfelel a játék. Szó nincs arról, hogy a felsoroltakat mind külön-külön kellene implementálni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
félisten
válasz #16939776 #80 üzenetére
Nem tudom, hogy a játékfejlesztők mivel fognak küzdeni, de mivel ez egy driver funkció, így a dx12 motort nem fogja érinteni. Szerintem egy rakás dolog kimarad majd eleinte a dx12 játékokból, amit a dx11-esek tudnak a driverek miatt. Aztán majd szépen lassan felzárkóznak a dx12-esek is. És abban is biztos vagyok, hogy játékonként változó lesz a dolog.
(#81) gbors: Ez az infó honnan van? Eddig az ellenkezőjéről olvastam mindenhol.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
nagyúr
Jó én értem, hogy most nem esik jól neked, hogy a 7xxx sorozat kimarad, de szvsz ez nem a világ legfontosabb újítása ami nélkül nem lehet élni.
Akkor még mindig nem érted mit akarok mondani. Itt a "nem esik jól" kifejezés mögöttes tartalma annyi, hogy az AMD-nek nem kellett volna túl sokat tennie, hogy a Radeon 7xxx széria is megkaphassa a featurát. Nem tették, és ez szimplán annyi, hogy nem foglalkoznak az ilyen kártyák tulajdonosaival. Akik ha támogatást akarnak, cseréljék le akár csak egy Radeon R360-asra, mert akkor már kiérdemlik a bizalmat....
Ha ez szerinted rendben van, akkor hurrá, de ne akarj hosszú távú üzleti kapcsolatokat szervezni szerintem.
Hogy mennyire használnám ki, azon is vitatkozhatunk, 60Hz-es LCD TV-t használok monitornak, általában V-Sync-el. Szóval nekem pont jól jönne...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem lehet sajnos, mert az új API-kkal a drivernek önmagában lila gőze nem lesz arról, hogy mi van a VRAM-ban. A fejlesztőnek specifikusan kell bizonyos információkat megosztania a driverrel, hogy bizonyos funkciók működjenek. Az AA és AF kényszerítése megszűnik.
Az xy-Sync esetében egyszerűbb a helyzet. Az egy direkt támogatásból lekezelhető, de akkor is be kell építeni a szinkronizációra vonatkozó funkciókat.
VSR/DSR para, mert a drivernek is írnia kell a memóriába, de nem lesz meg az a felület, ami ellenőrzi, hogy biztonságos-e a memória-hozzáférés. Talán az AMD hardveres VSR opciója megoldható, mert az csak lehazudja a programnak, hogy a monitor 4K-s, de a többi már komolyabb szoftveres rendszer.
Optimus/Enduro esetében a motornak meg kell osztania a driverrel azt, hogy hol a frame buffer.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
Kicsit túl van ez komplikálva. Igen, a drivernek tudnia kell, hogy hol van a front buffer, ill. ha bármilyen postprocess feladatot (beleértve a resolution scalinget is) akar végezni rajta, akkor azt is, hogy milyen formátumú. Ez utóbbi esetben természetesen kell neki a VRAM-ba is írnia, amit úgy tud biztonságosan megtenni, hogy foglal magának
(#82) Bici: végiggondoltam, hogy mi történik
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A VRAM írása, hogy ellenőrzés nélkül nem biztonságos. A DirectX 12 és a Vulkan megörökölte a Mantle validátort. Az efféle API-kban ez az offline validátor megy át a teljes kódon, és a lehetőségeket megvizsgálva biztosítja a fejlesztőt arról, hogy a program nem csinál semmi rosszat. Ezzel a megoldással biztosítható PC-n is a low-level irány, de csak a külső tényezők nélkül. A validátor csak a program oldaláról mondja rá az áment a kódra, és a driver írása a VRAM-ba már kívül esik a hatáskörén. Mivel nincs garantálva, hogy ilyen formában a programfuttatás nem omlik össze, így a drivernek nagyon nem ajánlott a VRAM-ba írni.
Lehet, hogy más koncepciós modellel ezt jobban is meg lehetett volna oldani, de az AMD ezt dolgozta ki, és ez volt kéznél.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A fejlesztői csatornákon az NDA aláírása után.
Biztosan meg lehet másképp oldani, például OS szintű védettséget is lehetne adni a VRAM-nak, de mivel ez hiányzik az operációs rendszerből, és ellenőrizni a WDDM nem fog, így a validáció most az egyetlen lehetőség.
Valószínű egyébként hosszabb távon, talán a Windows 11-ben az OS szintű védelem.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Redneck
veterán
Ne vitázzatok feleslegesen. MSI AB megoldja ezt is piros és zöld oldalon egyaránt. A drivert íróknak meg sünt.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
nagyúr
Mivel nincs garantálva, hogy ilyen formában a programfuttatás nem omlik össze, így a drivernek nagyon nem ajánlott a VRAM-ba írni.
A programfutás összeomlására csak akkor van lehetőség, ha a driver a program által használt VRAM-területre ír. Ha foglal magának egy másik területet, akkor a probléma fel sem merül, és a validátor is boldog marad.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt megteheti, de a program azt a memóriaterületet nem fogja látni, csak a sok 0-t és 1-est. Nem is írhat bele semmit abban a modellben, ahogy az AMD kidolgozta ezeknek a low-level API-knak az alapját.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
gyigyoo
csendes tag
"30Hz nem ugyanaz mint a 60Hz frame lockkal. A tv képjavítói pedig minden esetben növelik az input lagot."
Érdekes hogy ez igaz nvidiánál de amd-nél nem igaz ez az állitás az én tv-men mert 30hz+ vsync az nálam csak 30fps minden játékban és nem eredményez semmilyen input lagot! trumotion-el jelen esetlben witcher3 is igy megy, mgsV stb..
[ Szerkesztve ]
-
Redneck
veterán
válasz hackeeeee #95 üzenetére
Nekem anno ment HD4850-en és GTX 460-on is v-sync nélkül. Barátomnak 6950-en, de sok privátot kaptam és az újabb kártyák (2xx Radeonok és Maxwell nV-k) tulajainak is ment. Ott valami más baj lesz. Nekem most nem a legfrisebb nV driver van fent és 4.0.0 az AB azt hiszem. Újabbra nem volt szükségem semmihez.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
hackeeeee
Jómunkásember
Nem tudom, minden működik tökéletesen, maga a vsync is működik, de hiába csinálok bármit AB-ben, hiába írok be bármilyen értéket, ha van vsync, ha nincs, nem változik semmi.
Lehet, hogy a Tripple buffer kavarja meg, azt viszont nem kapcsoltam ki, lehet azt majd még kipróbálom.
Véleményem szubjektív...
-
doooo
veterán
"Now Available: The new Catalyst 15.7 Driver for Windows. This release features Virtual Super Resolution (VSR), Frame Rate Target Control (FRTC) and full WDDM 2.0 support for Windows 10 and DirectX 12 on all GCN supported products – AMD Radeon HD 7000 and newer graphics products."
Ezt most írta ki az AMD a facebook-on. Ha jól értelmezem, akkor ezek szerint mégis menni fog a dolog a 7000-es szérián. -
arty
veterán
éveken át vártam a megoldást, h legyen végre mód az atomstabil 30frémre pécén is (játékokban ritkán van limiter), erre az amd beteszi driverbe, amikor 5-7 év után épp vidiás vagyok
(rivatuner, radeonpro - egyik sem adott jó 30fps-t, amit pl a frapsal videorögzítés közben kapok vagy konzolon 1-2 jobb címben...)
persze nem tudom mennyire lesz hibátlan az amd megoldása, de remélem a vidia gyorsba lemásolja ritkán, de jól jönne... (ha nem tudok stabil 60frémet elérni, mert nem elég a vas)
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
isti84
csendes tag
Nem tudom, hogy a PH csapat honnan szerzi az infóit bizonyos dolgokkal kapcsolatban, de a hivatalos Win7 meghajtó csomag leírásában is az szerepel, hogy a 7790-től erősebb 7000-es sorozatú kártyák mind támogatják a VSR technológiát.
[Infó]Kockák előre!!! :D
-
-
Jack@l
veterán
15.7 -ben FRTC támogatva 7000-es szérián is, clickbate cikk, hülyeség már a cím is...
http://support.amd.com/en-us/download/desktop?os=Windows+10+-+64De azért a PR-osok jót röhögnek odefent remélem...
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
AusWolf
őstag
Most telepítettem az új drivert (HD 7970-em van), és van VSR és FRTC is. A hivatalos honlap szerint a HD 7790-től és az R7 260-as sorozattól felfelé elérhető ez a két technológia.
Az önvezető autó olyan, mint az önmegivó sör.
-
lemusz
addikt
Van valami ésszerű oka annak, hogy ott húzták meg a vonalat, ahol? Vagy csak annyi az egész, hogy nesze nektek csórók (7730-50-70, R240-250) diszkriminálunk titeket?
-
AusWolf
őstag
Szerintem úgy gondolták, hogy HD 7750-nel nem akar senki UHD felbontáson játszani. Bár én ettől függetlenül nem húztam volna határt, már csak amiatt sem, mert a VSR a Windows asztalhoz is használató, nem csak játékokhoz.
Azt viszont végképp nem értem, hogy az FRTC-nél miért 55 fps a legkisebb beállítható érték. Sok játék élvezhető már 30-cal is (főleg egyjátékos címek).
Az önvezető autó olyan, mint az önmegivó sör.
-
jedis
senior tag
40 az az 55 , és inkább 90 az a 75 !!!!
Logikusan a 75-nek még lenne is értelme, e az 55-nek semmiféle képen . A 90 már jó, főleg FHD felett .Majd kiforrja magát ez a szabvány. Ahogy látom több tesztnél, ezek az alsó, és felső határok is össze vissza vannak. Szerintem a legfontosabb, hogy az alsó határt vigyék minél lejjebb , olyan 30, vagy az alá kicsivel . A felső határ is fontos, de szerintem a 90 feletti érték csak az elvakult FPS fanoknak számít , akik low-on nyomják 200-300 frémmel .
[ Szerkesztve ]
Ha az autópályán haladván, egyszer csak vészjósló mennydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hidd azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
-
nubreed
veterán
Tessék, meg lehet nyugodni, az FRTC támogatva van a legújabb 15.7 whql catában a 7xxx szériára is!
Frame Rate Target Control™ (FRTC)
FRTC allows the user to set a maximum frame rate when playing an application in full screen exclusive mode. This feature provides the following benefits:
Reduced GPU power consumption
Reduced system heat
Lower fan speeds and less noiseThis feature is supported on applications using DirectX® 10 or higher and on the following AMD graphics products:
AMD Radeon™ R9 Fury Series AMD Radeon™ R9 280 Series
AMD Radeon™ R9 390 Series AMD Radeon™ R9 270 Series
AMD Radeon™ R9 380 Series AMD Radeon™ R7 260 Series
AMD Radeon™ R7 370 Series AMD Radeon™ HD 7900 Series
AMD Radeon™ R7 360 Series AMD Radeon™ HD 7800 Series
AMD Radeon™ R9 295X2 AMD Radeon™ HD 7790 Series
AMD Radeon™ R9 290 Series We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
-
Jack@l
veterán
Abu a mai cikkében még mindig ezt fejtegeti...
"Ezzel kapcsolatban annyit tudtunk meg, hogy az AMD a funkciót nem akarta letiltani az amúgy elvileg támogatható hardvereken, de a fentebb említett álláspontjukat fenntartják, miszerint az FRTC-t a 260-as vagy jobb, illetve 300-as Radeon sorozathoz készült, tehát ezekkel fog úgy működni, ahogy eltervezték. Bajt persze nem okoz az aktiválása, így lehet próbálgatni. Tekintve a szolgáltatás jellegét és működését ez egyfajta kommunikációs stratégia lehet, hiszen nem mindenkihez fog eljutni az az információ, hogy az FRTC minden GCN-es Radeon VGA-n aktiválható."
Most ennyire retardáltnak néznek mindenkit, hogy az átnevezett kártyán féljünk mert lehet nem úgy fog működni?
Az utolsó mondat meg priceless, annak tudatában hogy ők terjesztették a fals infót.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
Új hozzászólás Aktív témák
- GIGABYTE GeForce GTX 760 OC 4GB GDDR5 256bit (GV-N760OC-4GD) Videokártya eladó.
- Sapphire Radeon RX 6700 XT Pulse
- 17 Darab !Hibás! XFX RX 470 8GB (csikozza a képet)(Eladó vagy keresek embert aki javítja!)
- Eladó GIGABYTE GTX 1060 3gb OC Verzió!
- Gamer Gépből! Asus GeForce RTX 4070 Ti Super 16GB TUF Gaming Whit 2027.02.16-ig magyar számlás gari!