Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fonix232

    aktív tag

    válasz CPT.Pirk #24 üzenetére

    Onnan, hogy általában a tervezők megnézik a rivális termékeit, és keresik benne aktívan a hibát, illetve a mintákat, amiket szabadon lemásolhatnak. Ez az előre lefuttatós dolog is eredetileg az Inteltől jött, amit az AMD "lemásolt" (hasonló logikával implementált), és ha ott és akkor észrevette a tervező, hogy ezzel így gebasz van, esélytelen hogy nem nézte meg, hogy az Intel hogy csinálja - ott pedig nyíltan kibukik a dolog.

    És egy ilyen mértékű hibánál nem az lesz hogy a marketing majd jól felfújja. Ha egy tervező ilyet talál, két dolgot tehet (ami morális és logikus): vagy felhívja a vetélytárs figyelmét a hibára, vagy a vezetőségnek szól.

    Ha felhívja a figyelmet, akkor jó eséllyel szól mellette a vezetőségnek is, hogy adott esetben ezt a hatalmas blamát kihasználják - és itt jön képbe a marketing osztály, akik megkapják infónak azt, hogy az ÖSSZES jelenlegi Intel termékben olyan biztonsági rés van, ami hatalmas visszaéléseket tesz lehetővé, DE az AMD termékei nem érintettek. Ez így ilyen formában még a legbutább marketinges számára is sima terep - itt most gondolok a Jerry Smith szintű IQ-nulla emberekre is.

    Ha csak a vezetőségnek szól, két lehetőség van. Vagy az előbb említett marketinges fogásba nyúlnak bele nagyon, és nem szólnak, vagy szólnak, és szintén publikálják a dolgokat. Mindkét esetben sokkal hamarabb híre megy a dolognak, és az AMD szárnyal.

    Ellenben simán lehet hogy az AMD sosem tudta olyan jól implementálni az előre gondolkodós részt, sosem működött olyan jól, így a biztonsági rést okozó lépések is kimaradnak, aztán most meg megy a tényleges marketing, hogy jajjhátők évek óta tudták és ezért nem sérülékeny a termékük...

    Mert csak.

Új hozzászólás Aktív témák