Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cathulhu

    addikt

    Végül lényeges újítás, hogy az SSAO-t felváltja az SSDO. Utóbbi egy elvárható fejlesztés lenne manapság, de valamiért még mindig nagyon sok fejlesztő ragaszkodik valamelyik ambient occlusion technikához, holott direkcionális eljárással jóval jobb minőség biztosítható. Ennek persze a teljesítmény az ára, ugyanakkor manapság valamelyik grafikai futószalaggal bőven átlapolhatók a számítások, ami jelentősen csökkenti a hardverigényt.

    Az elso dolgom az AO-kat kikapcsolni, mivel szamomra minimalis plusszt adnak nem elfogadhato tobblet terheles mellett. Erre jon egy "elvarhato" fejlesztes ami valosiznuleg meg kevesbe eszreveheto de meg dragabb javulast hoz, hat hogyne. Masreszt futoszalagot megkerulo, compute modszerek is remekul hangzanak, az unatkozo tranzisztorok is tudjanak dolgozni amikor a futoszalag valahol bottleneckkel, csak arra nem gondol ilyenkor senki, hogy igy a folyamatos terheles miatt hamarabb throttlingol vagy TDP vagy homerseklet limit miatt az egesz es a vegen az ember ott van, hogy semmit sem nyert.

    Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell

Új hozzászólás Aktív témák