Hirdetés
- A Cherry többé nem gyárt kapcsolókat
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- OLED monitor topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Házi hangfal építés
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicze
félisten
No akkor még egyszer fussunk végig a dolgon.
Az ARM-es Windows RT nem támogatja a OpenCL-t, OpenGL-t, OpenGL ES-t (igen ezt se), CUDA-t, egyiket se sehogy semmilyen formában.
Ezek közül a OpenCL-re van esély, hogy bekerül mert a jövőben szükség lesz rá. CUDA mi a fenének kerülne bele, mikor csak az nV HW támogatja és ők rendelkeznek a legkisebb piaci részesedéssel...
OpenGL-t vagy OpenGL ES-t mi a jó fenének támogatná valaha is az MS önszántából, a DX ellenében? Azért annyira nem hülyék, hogy extrán szopassák magukat. (Bár jelenleg is kétség kívül jól megy, mármint az önszopatás...)Az Androidon van OpenCL, OpenGL ES és elég gyorsan belerakható lenne az OpenGL is csak éppen nincs rá szükség mobilon... Vagy azért rakják bele, hogy az nV tudjon demozni?
CUDA-t meg minek támogatná bárki is mikor: "csak az nV HW támogatja és ők rendelkeznek a legkisebb piaci részesedéssel", azért sok pénzt kell toljanak a fejlesztő zsebébe, hogy használja.Tehát a Windwos RT támogat 0-t a 3 említett technológiából, a Android jelenleg 1-et és a következtetés az, hogy "Microsoft operációs rendszere fényévekkel modernebb...". Értem én, hogy a DX11 többet tud a OGL ES 3-nál, de mobilon nincs létjogosultsága a DX11-nek, ja igen és RT-ben "Direct3D with feature level set to 9_3", a modernség jegyében.
Az az pl. Shader Model 2.0 van max, míg a OGL ES 3-ben meg SM 4.1, még ebben se modernebb semmilyen formában.
Nem is értem az nV miért nem WinRT-n demóz és miért módosított Androidon...A CUDA-val kapcsolatban meg inkább az jutott eszembe, hogy "Vadász, te szopni jársz ide!".
Csak úgy megjegyzés ként:
Tegra 2 eszközök száma: 42 (túlnyomó többsége tablet 30+, a modem hiánya miatt.)
Tegra 3 eszközök száma: 31 (még mindig szinte csak tablet)
Tegra 4 eszközök száma(csak bejelentett): 11 (2db telefon, és többen már inkább kihátrálnak mögüle)
A Tegra 4i-re még csak építeni se akar semelyik OEM...
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Formula-1
- A Cherry többé nem gyárt kapcsolókat
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Call of Duty: Warzone
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- OLED monitor topic
- További aktív témák...
- Apple iPhone 16e 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4055, 100% Akkumulátor
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Keresek Xbox Series S / Series X / Playstation 5 konzolokat
- Apple iPhone 15 Pro Max 256 GB Natural Titanium 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Az az pl. Shader Model 2.0 van max, míg a OGL ES 3-ben meg SM 4.1, még ebben se modernebb semmilyen formában.
Nem is értem az nV miért nem WinRT-n demóz és miért módosított Androidon...


