- Projektor topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Videós, mozgóképes topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Lenovo Ideapad L340 Notebook ár kalkuláció
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
Hirdetés
-
Phantom Fury - Amit a játéktól várhatunk
gp Három évvel a bejelentés után végre megjelenik a teljes kiadás PC-re, később konzolokra is ellátogat.
-
Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
it A DSA keretében a Pornhubot, a Stripchatet és az XVideost is szigorú szabályokkal állítja szembe az EU.
-
Pletyka: Gagyi volt, beszünteti az Apple a FineWoven kiegészítők gyártását
ma A minőségre, vagyis inkább annak hiányára érkező visszajelzések okán idén valószínűleg más anyagból készülnek majd az Apple saját kiegészítői.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szmöre007
csendes tag
Hát ez érdekes lesz.
"A fejlesztők ajánlása szerint Radeon és GeForce keverése esetén a legjobb teljesítmény eléréséért a megjelenítést végző kijelzőt a Radeonra kell kötni, annak érdekében, hogy ez legyen a vezérkártya. Bár a program multiadapter funkciója persze fordítva is tökéletesen üzemképes, de GeForce-ra kötött kijelzővel a tempóelőny nem lesz annyira nagy, illetve akár komolyabb lassulás is előfordulhat. Ezt egyébként az AnandTech tesztje is megerősíti."
-
#90933760
törölt tag
Lehetne már olyan duplasocketes alaplap is ami működik mindkét procival.
Végül is akkor még mindig AFR vagy valami nagyon új dologgal működik? És középkategóriás kártyákon, ahol még kell alap esetben híd a működéshez, itt már nem fog kelleni? Nem is lehetne összekötni őket, de ezek szerint elhagyható a híd szoftveres módosítás után? Mert eddig kellett valami hardveres módosítás is híd elhagyásához. Középkategóriás kártyákon még kellenek a hidak. Vagy nem AFR-t használ, mert akkor nem kell híd, mivel nem is látja két kártyának.
[ Szerkesztve ]
-
flashpointer
őstag
Csak aztan nehogy elszaladjon a lo a fejlesztokkel es ugy fognak skalazodni a jatekok hogy low= 1gpu med=2 high =3
Vagy mar mintha 4k-n is valami hasonlo lenne. -
Televan74
nagyúr
Ha ez elterjed és működik játékok alatt,akkor lesz értelme az APUknak.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
osztraksajt
őstag
Majd addig fog ez is tartani mint az ATI kártya mellé Nvidia kártya PhysX társkártyának.
-
Kristof93
senior tag
Én próbáltam a játékot dx12 módban, és eddigi tapasztalatok alapján csúnyább, lasabb és kevesebb egységet kezel mint a Supreme Commander. Amire kiadják remélem jobb lesz.
-
nagyúr
Engem az AnandTech tesztjének második fele (Radeon 7970 / Gf680) még jobban meglepett. Ezek alapján semmi értelme csúcskártyát venni (GTX980Ti vagy Fury), helyette veszel két 3 éves kártyát, és cirka fele pénzből is magasabb teljesítményt kapsz.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Radeon 7970 -> R280
A használt piacon pedig akad belőle azért...
A multiadapter támogatás érdekes kérdés, de a nagyobb motorok közül az Unreal Engine 4 már támogatni fogja, és a CryEngine 3 valamint az Unity 5 is elviekben megkapja. Szóval ha ilyen szintű fejlődést mutat, akkor azért az nem tűnik rossznak. Kivéve, ha AMD vagy nVidia részvényed van, mert a dGPU-k terén csak akkor van értelme ennek, ha 4K-ban akarsz játszani...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
sb
veterán
Remélem jön vmi ütősebb cím is dx12 alá.
Bár én elismerem, hogy "látványra" ez a sok egység és kis sz*r is nyújthat plusszt - eddig ilyen se nagyon volt - de azért jobb lenne vmi látványosabb megnyilvánulása a dx12 előnyeinek.Azt már csak halkan kérdezem, hogy hol van az AMD féle compute/vezérlés előny a tesztben az nv-hez képest? Tényleg érdekene, nem trollkodásból - vmi még nem aktív a kódban vagy egyéb oka van?
A multiadapteres sebesség viszont meggyőző, szépen skálázódik. Ha ez skálázhatóan lekerül kisebb teljesítményszintre is (gyk nem sz*rják le egy ennél mondjuk 8x jobban futó játéknál) akkor notiknál tényleg jó lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Elsődlegesen nem a compute miatt ajánlják a Radeonokat vezérkártyának, hanem azért, mert ebben az AFR működésben a két GPU memóriájának jó része összeadódik. Emiatt az ideális működés érdekében a vezérkártyának két DMA motorra van minimum szüksége, hogy az egyik folyamatosan tölthesse fel a szolgakártya memóriáját. A GCN-es Radeonok mind rendelkeznek legalább két DMA-val, míg a GeForce-ok közül soknak csak egy DMA-ja van, ami működik, de a szolgakártya memóriájának feltöltésekor a vezérkártyának le kell állítania minden feladatot.
Bizonyos újabb Radeonok három DMA-val is rendelkeznek, ezért skálázódik például a Fury X-Fury X párosítás a legjobban.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
Csak egy teljesen laikus kérdés: az IGP-k esetében mi a helyzet ilyen DMA-k terén illetve vezérlőkártyának használható-e egyáltalán? Oké, jelenleg nem támogatja a Nitrous, ha jól tudom, de arról volt szó, hogy majd megkapja az is a támogatást.
A kérdés arra vonatkozna, hogy van-e értelme IGP-t vezérlőkártyának használni, illetve adott esetben így nyújthat-e előnyt például a Skylake (ie.: jobb ötlet-e Skylake-t használni vezérlőkártyának, mint dGPU-t). Az integrált Radeon-ok ilyen szempontból hogy állnak?
Előfordulhat, hogy lenne értelme megtartani a régebbi (Dx12 kompatibilis) kártyákat, és azokat beolvasztani multiadapter rendszerbe ilyen módon?
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az IGP-k számára ez a működési mód eleve nem ideális, csak akkor, ha a dGPU teljesítménye hasonló. De egyébként elvileg működik, mert az AMD Kaveri, Godavari és Carrizo APU-k rendelkeznek két DMA-val és egy XDMA-val is. Az Intel IGP-kben csak egyetlen egy DMA van. Viszont az Intel IGP-in ez a játék eleve nem is indul el az aktuális állapotában.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
Magyarul a vezérlő VGA célszerűen mindig dGPU lesz, kivéve a (nagyon) gyenge dGPU-kat.
Köszönöm a választ!Szerk.: rosszul tudnám, hogy az intel IGP-ket is támogatják majd? Mintha valahol ezt olvastam volna...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Nitrous támogatja, de az AotS-ben még nincs engedélyezve. Ennek az elsődleges oka, hogy hiába van meg a támogatás, ha még a legalacsonyabb grafikai szinten sem éri el a legerősebb Intel IGP a 10 fps-t. Egyszerűen túl kevés a rendszer parancsprocesszora frame-enként minimum 30000 rajzoláshoz. Az Intel bevallottan maximum 5000 draw/frame-re tervezte. Az AMD és az NVIDIA parancsprocesszorai vannak 40000-200000 draw/frame-re tervezve.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
sb
veterán
Bocs, pontatlan voltam.
A motorra, dx12 teljesítményre vonatkozó kérdésem - offtopic módon - single kártyára értettem.Tehát itt van a dx12-höz tervezett motor, de nem látom, hogy a GCN jobban gyorsulna dx11-ről mint az nv. Elég erős a 980 is a tesztben. Korábban mintha olvastam volna tőled, hgoy fokozatosan kerülnek a motorba a dx12 comupte és egyéb cuccok amivel nőni fog a GCN-ek előnye (ill kevésbé esnek vissza). Erre akartam rákérdezni, hogy ezek milyen stádiumban vannak. Mert a "kibelezett" Maxwell jelen tesztek szerint nem nagyon akar visszaesni még.
A multiadapter rész elég korrektül működik, oda nem volt kérdésem. Az okát nem tudtam, de gyanítottam, hogy a vezérlés jobb ennyivel és kész.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Nitrousba igen. A mostani verzióban a pipeline-ok 20%-a compute. Jövőre ez 50% lesz, és 2017-ben már csak elvétve lesz grafikai pipeline benne.
A Nitrousban nem valószínű, hogy bármi baja lesz a Maxwellnek, mert speciális pathot kap. Az Oxide Games szakemberei is elég jók, illetve van elég pénz ahhoz, hogy visszafejtsék az architektúrát az optimalizáláshoz. Az NV alaptalanul fél a Nitroustól, manapság már nem is nagyon beszélnek ellene, már az AA hibát is javították. Sokkal nagyobb probléma lesz nekik például az új Frostbite.
A Maxwell a legtöbb kibelezést az ütemezés szempontjából kapta. Az valójában nem grafikai feladatban fog jelentkezni, mert ez kiszámítható. A VR-ben vannak olyan dolgok, amik nem kiszámíthatók. Leginkább ott fog hiányozni az robusztus hardverbe épített ütemezés.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
McSico
senior tag
Végre tényleg lesz értelme több gpu-s kártyát vagy több kártyát hadba fogni. Nem driverben kellesz megkerülni a rendszert, hanem natívan fog menni.
"Ha bármi rossz dolog ér az életben, gondolj arra, hogy egy elkényeztetett kurvának mindig rosszabb!"
-
AAAgold
senior tag
ilyen esetben a 295x2 hogy viselkedik? esetleg két 295x2?
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
Petykemano
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #27 üzenetére
A Tongát és a Fijit nem volt értelme kibelezni, mert az életciklusukba pont belecsúszik a DX12, a Vulkan, és legfőképp a VR. Utóbbit tényleg jó minőségben csak ez a két lapka tudja biztosítani.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Autós topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Drón topik
- Máris megrendelték a Fallout TV sorozat második szezonját
- Projektor topic
- Hardcore café
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...