Hirdetés

2019. augusztus 25., vasárnap

Hozzászólások

(#19) opr válasza Bici (#10) üzenetére


opr
(addikt)

Jo fele kapisgalsz. :K
Itt arrol van szo, hogy meg kell talalni egy fajta balanszot.
Vagy az van, hogy a reszletesseg alacsonyabb, vagy az van, hogy a jatekos sebessege/mozgasa van valahogy korlatozva (taktikailag elhelyezett akadalyok, pl hegyek, stb), es igy a jatek folyamatosan elore tud tolteni.

Itt arrol van szo, hogy gyakorlatilag egy bottleneck megszunik, es a reszletesseg - jatekos maximum mozgasi sebessege vonalon a szamitasi kapacitas lesz az egyetlen realis korlatozo tenyezo, a hattertar nem. Ez a generacio sok szempontbol az eddig megszokott limitaciok megszunteteserol/radikalis csokkenteserol szol. Aztan kerdes, hogy mit fognak vele kezdeni a studiok.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.