- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autóhifi
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen monitort vegyek?
- Kompakt vízhűtés
- Tárhelykirály SD memóriakártyát prezentált a Western Digital
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
it Az USA-ban még nem volt rá példa, hogy törvényben védenék az agyhullámokat és a mentális adatokon való nyerészkedés miatt aggódnának. Colorado azonban most lépett, mert túl gyorsan fejlődik a neurotechnológia.
-
Megérkezett az OpenXR 1.1-es szabvány
ph A Khronos Group kiegészítette a 2019-ben megjelent, eredeti specifikációt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gianni85
veterán
válasz Atomgeszi #98 üzenetére
Sokszor úgy érzem, hogy maga a játék van szarul belőve, mint pl. az említett TR, ott tényleg botrány a nyíllal célozni. Ha meg az olyan szinten könnyített tps beállításról beszélünk, hogy bal ravasz egyből becéloz és célon is tart, azt hagyjuk, no comment, az ilyen ultra könnyű "I play just for the story" nehezség/beállítás. BF, cod, titanfall szerintem jól játszható kontrollerrel.
Én most dobtam a konzolt és raktam össze újra gépet. Fps-t most én egérrel tolom, de single tps-nél pl maradt a kontroller. -
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Carlos Padre #90 üzenetére
Akkor nem sikerült értelmezve olvasnod a leírtakat.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
opr
veterán
Az amugy itt a nagy vita mellett ugye mindenkinek megvan, hogy abszolut a jatekfejleszton mulik, hogy a konzolon jatszhatsz-e eger+bill komboval (akar bluetooth vezeteknelkulivel), vagy csak kontrollerrel?
A tamogatas mindket konzolon mar egy jo ideje adott."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Ó, PC-n is kb. azonnal feltűnik. Az első fix 90 / 180 fokos fordulatnál (amiket konzisztensen további ilyenek követnek) már jó közelítéssel bekategorizálható, hogy milyen mouse controlja van a megfigyeltnek.
Sokkal kevesebb embernek van színvonalas egérkezelése, mint azt elsőre gondolná az ember. Úgy helytálló, hogy könnyű elkezdeni a dolgot, de a kimaszterelése egy soha véget nem érő folyamat.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Ez nyilvánvaló.
Csak a csatlakoztatható perifériáknál lehetnek kompatibilitási problémák, az 500/1000 Hz felejtős és olyan input lag van, hogy megkönnyezed. Ha TV-n játszol vele, az sem lendíti előre az ügyet.
A vicc az, hogy még így is sok konzolos player sir, hogy nem fair az egeres és pados játékosokat egy lobbiba rakni.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Atomgeszi #106 üzenetére
Hát nézd, mivel kompetitív quaker körökből jövök, így az elvárásaim gyökeresen különböznek az átlagétól (ez egy tényszerű megfigyelés konklúziója - mondhatni triviális dolog). PC-hez képest fosadvány (és akkor még a frame rate-et, képfrissítést nem vetted számításba).
Ettől függetlenül, ha van rá lehetőséged, tégy vele egy próbát, mert neked lehet, hogy bejön, érted. A padnál még így is sokkal jobb.
(Amúgy a pad is jó dolog; jRPG/SRPG-khez best, ahogy platformerekhez vagy sportjátékokhoz is, platformtól függetlenül. Beat 'em upokhoz szintén korrekt, bár ott már jobban díjazza az ember az arcade sticket. Autóversenyhez csak a kormány vagy egy minőségi joy jobb. 3rd person shooterhez elmegy, de mivel már a műfaj nevében is benne van a "shooter", ahhoz jobb a bill+egér páros.)
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Carlos Padre #108 üzenetére
@#68: "Félreértés ne essék, elfogadom, hogy valakit annyira nem érdekel az instantprecíz vezérelhetőség (plusz a magas frame rate és képfrissítés, illetve alacsony input lag), hogy simán elbékülget a kanapén egy konzolos shooterrel, netán még jól is érzi magát közben (na, ezt a részét végképp csak elfogadom, de megérteni/átélni nem fogom soha, az biztos)"
"Azt sem tagadom, hogy a magas szintű konzolos puffogtatáshoz is kell skill (mert KELL), de a skill cap jóval alacsonyabb, mint PC-n"
Akkor most ki az idióta, mester?
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
hombre[EU]
veterán
Most akkor a PS-Navi rt és az Xbox Navi rt különbözō módon lesz megoldva? Gondolom az Xbox "directx" api a dxr feature-t fogja alkalmazni, vagy tévedek?
[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
Duck663
őstag
válasz GodGamer5 #81 üzenetére
A neten fent vannak a teljesítményadatok, össze lehet hasonlítani.
A pro a felbontás emelkedésének indulása miatt jött ki, amikor a PS4-et tervezni kezdték, még szó nem volt 4K-ról, pláne nem annak sikeréről, de ha ma megnézzük még most sem beszélhetünk sikerről, de van és van rá igény is, csak tartalom nincs. Ha megnézed a sima 4 és a 4 pro-t egy dolog nem változott és az a CPU, A Sony elégnek ítélte és valójában az is, ha úgy használnák, ahogy a belső fejlesztők, de sajnos a multiplatformozók úgy használják, mint egy PC-t, ahol sokkal több CPU teljesítmény kell. Szóval nem a hardver a gyenge, hanem a fejlesztői szemlélet nem ideális a hardvernek.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
GodGamer5
addikt
A 4k konzol marketing az a bullshit része volt a dolognak. Azért jött ki a pro mert a pc-s tábor csak röhögött a 30fps vagy az alatt vánszorgó konzolokon ezért a Sony kénytelen volt felzárkózni mégha ez csak tákolás is volt, mert a procit nyilván nem cserélhették le. És lehet ezt bárhogy szépíteni, gyenge a cpu. Ok, hogy a first party stúdiók csodát tesznek az optimalizálással, de így is előjön a limit sok helyen. A Detroit pl akkorákat szaggat sok helyen sima ps4-en, hogy rossz nézni...
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Carlos Padre #116 üzenetére
Mivel nekem jött a "válaszod" - a #68-at is magába foglaló posztsor után -, nehéz lett volna nem magamra venni.
)
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
DudeHUN
senior tag
válasz gianni85 #101 üzenetére
Teljesen jól játszhatóak. Egérrel persze hatékonyabb, de a mai kontrollerekkel már semmi baj nincs. Az auto aim sem olyan agresszív. Van ahol nincs is. Én mindkét perifériával játszom és nem tudnék nyertest hírdetni shootereket játszva. Egyéni preferenciák alapján ofc.
Aki szerint meg nem kell brutál skill mondjuk egy Halo multiban, mert az kontrolleres az nem tudja mit beszél.
H&S, bunyós, autós vagy platformer játékoknál meg a kontroller hatékonyabb fényévekkel.Gamer for Life
-
arty
veterán
válasz Synthwave #68 üzenetére
Ha már a játékban embert, katonát irányítok, elvárom, hogy annak megfelelően viselkedjen (legalább egy kicsikét...), namost abba a 200 milliseces hátraarc nem fér bele, az egy agyrém; pontosan az elmebeteg esportolók folyton ismételgetett pszihózisát tükrözi.
Én is lőttem már valódi fegyverrel, éles lőszerrel, pisztolyokkal, coltokkal, AK-val, stb, de nem kezdek el Cifuval viaskodni ezen: ha ő nem fogott még xbox kontrollert, nem vélte felfedezni a ravaszok formájában az elsütőbillentyűt, nem asszociált a rezgésből a fegyver visszarúgására, hát sajnálom. (vs. egy mikrokapcsoló GOMB nyomkodása, amiből semmiféle visszajelzés soha nem érkezik, de tény: millisec alatt rángathatod a célkeresztet vele...)
Tehát a pécés béef/cod azért hanyatlott, mert aki akarta, az gémpeddel nyomhatta?
Skillről szóló példabeszéd szintén 10/10.
Komolyan, röhögni való a sok pécén ragadt világlátása...(#73) pilóta - na, a másik... aimbot, lebutítás. Kirakatban amúgy már láttál legalább konzolt?
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
keembo
tag
Ez nettó hülyeség, mint elvárás, már bocsánat. Nem is folyt a vita azon, hogy arcade-e vagy szimuláció. Ennyi erővel engem zavar, hogy belenéz távcsövessel a vakító gránátba és nem vakul meg a kör végéig. Szőrszálat lehet arcade/sim szempontjából hasogatni, ezt már tényleg játék válogatja. Az irányítás és a való világ közti kapcsolat itt nem érdekel minket, hanem inkább a precizitás/használhatóság, azon belül az fps-ek és a bill+egér kontra joypad közti különbségek. El sem vitatom, hogy fotelből kényelmesebb a Fifa vagy a Mortal Kombat egy joypaddal és ott nem vérzik el a dolog. De nézzünk meg egy profi Starcraft (tudom, nem fps) vagy Xonotic meccset. Ámulatba ejtő a precizitás, amit jelenleg el sem tudunk képzelni konzolon, Synthwave által leírt input lag/refresh rate és egyéb behatároltságok miatt. A mai vga árak mellett azt mondom, hogy bárcsak ugyanolyan jó lenne a bill+egér kombó konzolon, mint PC-n. Akkor váltok arra, de mivel nem vagyok sem Fifa sem MK fan, így mellőzném ott is a padot. Megmarad nekem az olyasfajta irányítás nosztalgia Ice climberre meg Magical Doropiera.
(1 ujjas irányítás 2D mátrixban azokkal a joypad mellbimbókkal meg biztos nem kényelmes hosszútávon, az ujj behatároltsága miatt meg sosem lesz olyan precíz, mint egy csukló vagy csukló + alkarmozgás kombó, a hw-ről magáról meg már minek is beszélni)
[ Szerkesztve ]
-
arty
veterán
válasz GodGamer5 #81 üzenetére
"Sok játéknál processzorlimitesek a jelen generációs konzolok, úgyhogy nem annyira fényes ez a gen."
Sok játéknál meg sikerült tartani a fix frémrátát, szóval akkor mégiscsak elég fényes ez a gen?
Azért mert a legtöbb fejlesztő túlvállalja magát/a hardvert, az nem a gépet minősíti... a gép adott, ahoz kell igazodni."ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
valamiért elvárod, hogy a fejestől meghaljon az ellen, nem? akkor mégiscsak van valamiféle való világból eredeztethető elvásáféleséged, árkád ide, szimulátor oda?
abszolut el tudom fogadni, hogy valakinek a precizitás a minden, csak bár ne társulna hozzá szinte minden esetben az a szűklátókörűség, fensőbbségérzés amit itt is olvashattam eleget... a precizitás az EGY tulajdonsága az egérrel lövöldözésnek, amiben épp jobb, mint a kontroller, de én említettm még néhányat, ami viszont a kontroller javára írható, ám ezt elismerni valamiért nehezére esik a mazterrész jeles képviselőinek - noha ezzel sincs gondom, továbbra sincs betiltva a pécén, 240hz-en, 3200dpi-n, gémermindennel játszás
(rts egyébként más világ szvsz, ott egyelőre nem született értékelhető konzolos megvalósítás, ez vitán felül áll)
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
keembo
tag
valamiért elvárod, hogy a fejestől meghaljon az ellen, nem? akkor mégiscsak van valamiféle való világból eredeztethető elvásáféleséged, árkád ide, szimulátor oda?
Nézd, pl. egy arcade játék, a CS:S hasraütéssel, nagyátlaggal dolgozik. 100 hp-val indít mindenki, legyen egy m4a1 fejes 90-94 dmg. Ez annyit takar, hogy 1000-ből 925 hal meg. Ez egy játék, és vagy elfogadom az ilyen megoldását az igazságosságnak vagy nem. Instant elfogadtam.
abszolut el tudom fogadni, hogy valakinek a precizitás a minden, csak bár ne társulna hozzá szinte minden esetben az a szűklátókörűség, fensőbbségérzés amit itt is olvashattam eleget...
Mint leírtam korábban: a vajazókés a kenyér kenésére optimális. A kenyérszeletelő kés a kenyér szeletelésére. Mindkét funkció jó, ki mit használ éppen. Konzolozni jó fotelből, pár sör után vmi fun játékot játszani a haver ellen. Vagy játszhat valaki kicsit komolyabban, ahol igencsak fontos a precizitás, vagy mondhatni a kés élessége. Ezen téma alatt tényleg azt láttam, hogy az ellentábort szavukból kiforgatva próbálják a "konzolosok" (voltak értelmes, progresszív hozzászólások is) bizonygatni, hogy a vajazókés éles.
noha ezzel sincs gondom, továbbra sincs betiltva a pécén, 240hz-en, 3200dpi-n, gémermindennel játszás
Ha jártas lennél a témában, rájöttél volna rég, hogy ez is parasztvakítás, mint anno a 2 Gigával (ddr2) szerelt vga-k. Egy mezei Microsoft egér kenterbe veri a 4-8x akkora dpi-jű, jobb frissítésű A4 tech egeret, csak mert jobb az optikai szenzora.
Ha a PC masterrace-es verziómra lennél kíváncsi, az ilyen:
Terjed a konzol, terjed a noobok kiszolgálása. Ők vannak létszámfölényben.
[ Szerkesztve ]
-
keembo
tag
Hozzátenném persze, hogy jó szenzor esetén a jobb dpi/frissítés is tündököl. Középről kezdve, limitet nem érintve, csuklóból körözve teszek egy 20 kört és felmérem mennyit vándorolt el a kezdőpont középről, ugyanazzal a kéztartással. Vagy elég csak 10 kör. Dpi/frissítés/szenzoros torzulás + kerekítési hibák dpi->desktop pointer összeadódnak pikk-pakk, szóval van értelme ezeknek, de a szenzoron az egész elvérezhet.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz #04430080 #115 üzenetére
Korábban már tanulmányoztam a mélyafrikai filmműveszetet.
Az élmény zenitje kétségtelenül itt volt.
:'
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
keembo
tag
válasz Synthwave #130 üzenetére
Tebastusassula!
"Cooming soon!"
*meglőtt téglafal vérzik és lángra kap*A Devla bocsássa meg offtopicságomat
Tebaatusasula - csak nem tudtam helyesen leírni elsőre[ Szerkesztve ]
-
Duck663
őstag
Ja vannak filmek, de azoknak is jó része felskálázott. Hol vannak a 4K-s TV adások? Jó Japánban van már 8K is, meg majd a Tokiói olimpia is kap 8K-s közvetítést, de ha jobban szétnézünk kevés a 4K-s tartalom.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Duck663
őstag
válasz GodGamer5 #119 üzenetére
A korábbi generációk mennyivel is szaladgáltak a képkockák? A PC az PC a konzol pedig konzol, nem kellene keverni a kettőt. PC-t fejlesztheted évente, a konzol pedig 6-8 évre jön, az optimalizálásról nem is beszélve, hol milyen szinten garázdálkodnak. Ott a RiME nem tudom ismered-e, ha nem nézd meg, olyan teljesítménnyel megy, esetenként picit rosszabbul!!! PC-n!!! mint a Crysis ami egy 2007-es játék, ugyanazon a PC-n azonos felbontással, maximális részletességgel. A vizuális különbség pedig, hát döntsd el magad, hogy mekkora. A probléma pedig itt van, hogy eltelt 10 év minőségben és teljesítményben is visszaléptünk. Hiába növekszik a hardver ereje, ha a képességeit nem használja ki a szoftver.
Értsd már meg, a CPU nem azért tűnik kevésnek, mert az gyenge, hanem azért mert a konzolra nem úgy fejlesztenek, ahogy a Sony eredetileg elképzelte és ahogy a belső stúdiói is megteszik és ahogy pl a PS3-ra is dolgoztak. A multiplatformosok PC-ként tekintenek rá, nem konzolként, ezért érződik kevésnek, de nem lenne az, ha megfelelően használnák a konzol hardverét. Ez korábban nem így volt a PS3-nál nem így volt, de a PC közeliséggel mondhatni kicsit elkalkulálták magukat. Viszont a belső stúdiók be tudták bizonyítani, hogy nem a konzol a gyenge, hanem a fejlesztői szemlélet a rossz!!!
Lehet hozni különféle példákat ott van a Fallout 76, az is szenved mindenhol, de ez nem a konzolt minősíti, hanem a fejlesztőket, mert sok más ellenpélda is ott van, amik meg szárnyalnak!!!
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
paprobert
senior tag
Egyetértek, de az igazság a kettő között van. A konzol is gyenge, és a fejlesztői szemlélet is rossz.
Szaktudás nélkül akart sok fejlesztő aratni, de a gyenge konzol sokszor betett.A jelenlegi konzolokban 2db 4 magos Jaguar cluster van. 1-1 cluster megfelel pontosan 1 Zen mag erejének.
Lényegében egy Athlon 200GE-nek megfelelő összteljesítményt nyújt a konzol processzorszinten, DE 8 magra szétdobva! Nem lehet letagadni, hogy a gyenge hardver emeli a lécet a szükséges fejlesztői tudás irányából, és hogy az egymagos teljesítmény megöl minden modern és komplex elképzelést és megvalósítható implementációt, amik egyébként simán futnának/futnak PC-n.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
PuMbA
titán
válasz paprobert #135 üzenetére
"A jelenlegi konzolokban 2db 4 magos Jaguar cluster van. 1-1 cluster megfelel pontosan 1 Zen mag erejének.
Lényegében egy Athlon 200GE-nek megfelelő összteljesítményt nyújt a konzol processzorszinten, DE 8 magra szétdobva!"
Vagy írható úgy is, hogy egy konzolban pontosan 2db Athlon 5150 van, ha már Jaguar-ról beszélünk, mert az elérhető asztali PC-ben is
[ Szerkesztve ]
-
GodGamer5
addikt
Ja ha az átlagnál kicsit többet szeretne a fejlesztő, akkor már túlvállalja magát, értem. Tehát az exkluzívoknál túlvállalják magukat a programozók, a multiplatformnál meg bénák optimalizálni és még véletlenül sem a nagyítóval kiszámolt teljesítmény a hibás... Meg a Rage 2-nél OneX-en, meg Pro-n sem lesz 4k, hogy csak valami frisset is említsek.
A GOW az általad linkelt videóban is van ahol beesik a framerate 27-re sima ps-en, az meg minden csak nem stabil/jó. Én anno Pro-n toltam végig performance módban és volt, hogy minimálisan szaggatott.[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Woodslave
nagyúr
válasz Carlos Padre #139 üzenetére
arra a kommentre írtam. Tehát akkor a belső fejlesztők sem úgy írnak rá ahogy a sony elképzelte, vagy sajnos elérte a korlátait. Vagy mindkettő
[ Szerkesztve ]
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Woodslave
nagyúr
válasz Carlos Padre #143 üzenetére
a játékot szeretjük de nem lesz ps4 techdemo
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
HUmenetke
tag
Én meg csak úgy szeretek játszani a PS4-en, ráadásul nem is érdekel, hogy más hogy játszik. Most akkor velem van a baj? Az összes hozzászólás elolvasása után arra jutottam, hogy tényleg megéri az uraknak ennyit vitázni, neadj' Isten összeveszni, személyeskedni azon, hogy DS4 vagy egér? Nálam casual-ebb játékos a világon nincs, de azzal játszom, ami éppen előttem van. Senkit sem szeretnék meggyőzni arról, hogy ő éppen béna, vagy nem (DS4 vagy egér függvényében)
-
GodGamer5
addikt
válasz #32839680 #147 üzenetére
Ez rendben van, de akkor leírom mégegyszer. A fő probléma sok esetben a gyenge proci és ezen a first party fejlesztők sem tudnak változtatni, mert az exkluzívoknál is épphogy tudják a 30fps-t, ami meg konkrétan röhej. Amúgy meg ezért sem fejlődnek érdemben a játékok mert ha alap szintű grafikára alig elég a hardver, akkor hogy akarunk jobb AI-t, fizikát és egyéb szimulációkat. A játékárakról meg annyit, hogy már így is kb dupla annyiba kerülnek a gammák konzolon, mint pár éve,-ahol a hardver miatt olcsóbbnak kéne lennie-, miközben a pc meg felzárkózott ehhez a szinthez, a játékokban meg kb NULLA a fejlődés, még grafikailag is, nemhogy játékmenetileg... Így fizessen mindenki a nextgennek hazudott marketingbullshitért.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"