Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Bici #1 üzenetére

    "Minden legalább DirectX 11-es terméken ez a különbség lesz látható, de amíg az OIT eljárás a szabványos megvalósítás mellett, a compute shaderek feldolgozása szempontjából kevésbé hatékony GPU-architektúrákon a teljesítmény akár 80%-át is leveheti, addig a PixelSync jellemzően 5-10%-os tempóvesztéssel jár."
    A szabványos OIT az valószínűleg az lesz, ami a Tomb Raiderben van. A PixelSync OIT megoldás meg újként mutatkozik be.

    (#3) trufa12: Nem kell Windows 8. Be tudod kapcsolni Windows 7 alatt is, csak leveszi az fps-ed felét, míg Windows 8-on PixelSync-cel alig lassít. Ehhez szokjatok hozzá, hogy az új játékok Windows 8-on gyorsabban fognak futni, mert a modernebb API lehetővé teszi.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák