- Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
- Antec kirakatház Lian Li zöngével és egy csavarral
- Újabb inteles VGA került elő a Biostar hátizsákjából
- Belépőszintű játékos headsetekkel bővült a Corsair kínálata
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az alaplapok okozhatják az újabb és gyorsabb Intel CPU-k instabilitását?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- 3D nyomtatás
- Házimozi haladó szinten
- Steam Deck
- SSD kibeszélő
- Androidos tablet topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Town of Salem 2 és a The Big Con
gp A jövő hét folyamán az Industria és a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Íme, a Huawei Pura 70 széria
ma A sorszámozás maradt, de az idén 12 éves P szériát ezentúl Pura-nak hívják.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz GhanBuri Ghan #42 üzenetére
Sok-sok tévedés. A 100 dollár per KWh messze nem elegendő egy átlagautónál az árparitáshoz, és ettől is messze vagyunk. Jelenleg valami 120 dollár körül van az átlagár, és éppen most fordult meg a trend, az árak középtávon növekedni fognak.
A gyártók nem hogy óriási nyereséggel, de jellemzően jóval kisebb árréssel sőt gyakran veszteséggek gyártják és árulják az elektromos autókat.Pazarol a világ, én meg segítek neki.