Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • jedis

    senior tag

    "Felesleges havi 1 procit kitolni a semmire, inkább legyen ritkábban, de az tényleg jelentsen generációs ugrást."

    Ez csak egy üzleti stratégia a vevők megtévesztésére, és megtartására. "Fejlesztenek" 3-4%- ot az előző architektúrán, és kiadják új néven. A (tudatlan) vásárló meg szalad, mert az Intel megint kiadott egy új procit, persze az új procihoz új alaplap is dukál. Aztán meg megy a magyarázkodás, mikor a tesztek nem hozzák az ígéreteket. Régen azért tehette meg, mert azt csinált amit akart konkurencia nélkül, most meg azért csinálja ezt, mert nem tud mást csinálni, mert sajnos ellopták azt a szekrényt, amiben az a fiók volt, amiben az új csoda architektúrák doksiai voltak. Szóval most kezdhetik elölről. :D

    Ha az autópályán haladván, egyszer csak vészjósló mennydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hidd azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !

Hozzászólok Aktív témák