- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NVIDIA® driverek topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Billentyűzet gondom van
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Philips LCD és LED TV-k
- LG LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Frissítette a DDR5 specifikációját a JEDEC
ph A JESD79-5C kiegészítés nagyobb sebességet és biztonságot hoz.
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Angel1981
veterán
"Az NVIDIA és az AMD számára a VGA-piac nem rossz, bár tény, hogy az eladások csökkennek. A szegmens maga azonban értékes, és életre kelthető pár reformmal. A nagy kérdés tehát, hogy merre mennek a fejlesztések."
Gondolom akkor a cél valahol az (is), hogy a nextgen konzoljátékok ugyanúgy átportolhatóak legyenek a PC-re, mint eddig, hiszen a bennük szolgálatot teljesítő APU és a GCN / Kepler architektúra hasonló felépítésű, ugyebár?
[ Szerkesztve ]
-
Tarill
őstag
ez mind szép és jó meg minden de szükség van erre? szerintem nincs ma olyan játék, program akármi ami ne menne el totál maximumon egy felső középkategóriás kártyán egy jó procival.... de hát fejleszteni jó dolog
-
Taranti
senior tag
Abu! Rájöttem! Te valójában "dzsini" vagy!! (Közel kozmikus, stb...)
Úgy vélem, a játékokkal kapcsolatba hozott agresszivitás nem azok jellege miatt van, hanem (általában) csapnivaló minőségük okán.
-
Löncsi
őstag
Érdekes.
Amúgy, ha még nincs kialakult koncepció/fejlesztőkörnyezet akkor, tényleges elterjedés mikorra várható? Mennyire lesz visszafele kompatibilis ez a fajta megközelítés, melyik lesz az első szoftver ami erre épít stb.. kissé olyan távoli még egyelőre...
Bár van CUDA alapú megoldás most is ha jól tudom, Design Garage techdemo képes "valós idejű" ray-tracingre, lehet pár éven belül elérhetőek lesznek pl. ilyen játékok?
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze, gondolom a nextgen konzol nagyon opció. Ha APU-zni fognak a vállalatok, vagy legalábbis olyan rendszert alakítanak ki, mint az Xbox 360 egységesebb memóriakezeléssel, akkor a VGA-k használhatósága korlátozott lesz. Erre reagálni kell PC-n is, vagy a konzolon lesznek jobbak a játékok, míg PC-re jön a butított verzió.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Már van a heterogén módon programozható rendszerekre komplett fejlesztőkörnyezet. Kb. 50 program épül erre. Majd úgy 2013-ban lehet komoly változás, amikor végre látunk architekturális integrálást. Az nagyon leegyszerűsíti a fejlesztők dolgát. Az OS támogatás is jöhet a Win 8-cal. Utóbbi az NV-nek kell is, mert az ARM-ra nem megy fel a Win 7. Gyanítom, hogy az ARM-os Win 8 fejlesztése nem áll meg a 2012-es szinten, mert az NV-nek annál sokkal több kell mikorra megjelenik a Maxwell.
Az Intelnek is lesz gondolom komplett fejlesztőkörnyezete az Ivy-hez, OpenCL SDK-juk már van, szóval azt kell kiegészíteni.Design Garage techdemo az csak azt mutatja, hogy a valós idejű ray-tracing mennyire nem alternatíva még. Nincs meg a folyamatos mozgás egy statikus jelenettel, és dinamikussal a helyzet hatványozottan rosszabb. Játékokban a valós idejű ray-tracing 2017 körül lehet alternatíva. Komoly terjedésre csak 2020 körül van kilátás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
afterburner_
őstag
talán mert 2006-7 óta nem is nőtt a grafikai színvonal, mivel már főként konzolról portolják át a játékokat, ott meg fix a hardver ha jönnek a következő generációs konzolok akkor érdekes lehet a helyzet és a későbbiekben kell majd a sebesség, az kicsit felrázza talán a gpu piacot.
>>>>>>>> www.tintarendszer.hu <<<<<<<<
-
arn
félisten
erdekes, hogy ennek az egesznek akarmi is lesz a kimenetele - szvsz a kozbenso lepcson valo szereples fogja eldonteni a sorsukat. tehat az, hogy az aktualis programokat hogyan futtatjak. ilyen szempontbol pedig az aktualis nagy szereplok (pl intel) szerepe sokkal nagyobb lesz ezen termekek sorsaban, meg akkoris ha kozvetlenul kimarad az egeszbol. ha az intelnek sikerul olyan helyeken nyomulni ahol az x86ot viszi elore, az akaratlanul is segit az amdn, ha viszont az arm kerul eloterbe az nvval, akkor a masik bukhat. az nv fuggetlenebb, de nehezebb utat is kell bejarnia. persze ennyire nem egyszeru a helyzet, mert az intel sem ul a baberjain. hiaba van o a legjobban lemaradva, piaci sulyanal fogva nagy szerepe van abban, hogy ezek a technologiak milyen gyorsan fognak elterjedni. egyelore nem erdeke, hogy gyorsan terjedjen. az amdt en kicsit harapofogoban erzem, tul sok mulik az intelen reszukrol, viszont ha az nvnak sikerul attorest elerni, az sem jo nekik. szvsz az lenne a jo strategia, hogy az intel helyzetet kihasznalva - akar intel processzorokkal - benyomulni minden teruletre, parhuzamosan x86tol fuggetlen kornyezetet kialakitva. amikor elterjedt, utana egy huszarvagassal inkompatibilisse tenni az intel cuccokkal, es ha a piaci igeny kialakult, utana nyeregben maradnanak, ugy, hogy kikugliztak a legnagyobb rivalist. trojai taktika, de amig nem csinalnak vmi drasztikusat, csak loholni fognak az intel utan, ami ugy alakitja a piacot es csepegteti a dolgokat, ahogy az o technologiai felkeszultsegenek megfelelo. de vezetesben eddig nem volt tul eros az amd.
a keplerrel kapcsolatban mindig elokerul az a grafikon, de sokan nem veszik figyelembe, hogy hatekonysagrol beszel, illetve gflopsokrol, nem jatekok alatti teljesitmenyrol. igy lehet egy atmeneti lepcso, ami tobb flopsot hoz, meg kevesebbet fogyaszt, de jatekokban nem igazan fog tobbet nyujtani.
ps: bocs, nem valasznak szantam, hanem uj hozzaszolasnak
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
janos1988
addikt
Crysis 3 megakasztja majd úgyis. Ahelyett, hogy optimalizálnának és nem lassítanák a játékot fölöslegesen, hogy vegyél drágább és jobb hardvert.
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Ivy Bridge már APU, szóval az Intel is felül erre a lóra tavasszal. Nem tudnak másfele menni, mert a fizika törvényei mindenkire vonatkoznak.
Az látszik, hogy mindenkinek APU-ja lesz. Az a kérdés, hogy a VGA-kat érdemes-e megtartani. De ha meg is tartják, akkor annyira platformhoz lesznek illesztve a cGPU-k, hogy a gyártók kombinálásával a felhasználó csak szolgáltatásoktól esik el. Ebből adódik a kérdés, hogy a Larrabee-t érdemes lesz-e itt versenyeztetni, mert az Intelnek az hátrány lesz, hogy a Radeont AMD-hez, míg a GeForce-ot NV-hez érdemes társítani. Nekik is kell egy alternatíva, ha ez a piac nem rokkanna össze olyan gyorsan, mint ahogy azt szeretnék.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Davserer
csendes tag
Amugy a mostani APU-knal nem ugy van, hogy ha az integralt grafikat hasznaljuk, akkor a dGPU-t nem hasznalhatjuk? Szoval nem lehet ugy csinalni, hogy a dGPU vegzi a grafikat es az integralt besegit a CPUnak szamolni? Vagy ez alapbol igy hulyeseg?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem. Van Dual Graphics mód is. Ezt persze csak platformon belül lehet kérni, pár feltételt teljesítve.
Természetesen meg lehet csinálni azt amit vázolsz. Az OpenCL-ben már van rá lehetőség. Itt nem feltétlenül kell platformon belül gondolkodni, bár az OpenCL driver miatt ajánlott egy gyártóhoz ragaszkodni. Technikailag persze megoldható két gyártó kombinálásával is.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Boxi88
őstag
Érdekes és tanulságos írás.
Kíváncsi vagyok az intelnek mit sikerül majd alkotni, ha egyszer előrukkolnak valamivel...
-
fatallerror
addikt
lesznek itt fincsi dolgok 2012-ben foci eb, olimpia, talán vga reform, win 8, több kedvenc bandám turnéja és új albuma stb elméletileg sokkal jobb év lesz mint az idei
már csak meló kellene meg nő : Pdon't tell me what i can't do!
-
ddekany
veterán
Az FPU integrálás sikerére való hivatkozás annyiban sánta, hogy az semmiféle változást nem igényelt szoftver fejlesztői oldalról, elvégre csak a már elve a programban meglévő matematikai műveletek gyorsultak fel egy újrafordítás után, és kész. Ellenben ezekre a heterogén csodákra programozni... én nem látom, hogy a szoftver fejlesztőknek ez áttetsző lenne, sokkal inkább, hogy teljesen újra kell gondolni a program felépítését, újra kell írni az egészet. Az hogy esetleg C++-ban programozható, közös memóriatér a CPU-val, akár még x86-is... de hát akkor is úgy kell szervezni a programot, hogy feküdjön a GPU-szerű résznek. Tehát ez csak új programokon tud hasítani, azokat meg gondolom nem nagyon írják meg, amíg nincs mindenhol rendes GPU(szerűség)-integráció... de minek rendes integráció, ha nincs rá program... ördögi kör. Meg azért a programok gyakorlati hordozhatóságára is kíváncsi leszek (Intel és AMD közt). Szóval ez úgymond érdekes lesz, míg az FPU integrálás világosan sikerre volt ítélve.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez így van. Meg kell változtatni a programozási szokásokat. A fizika törvényei viszont akadályozzák a skálázást a homogén többmagos prociknál, ha sokat tud a mag.
Erről is lesz egy cikk. A dark silicon jelenség elfedésére sok út van. Például megoldás az is, hogy lerontod a processzormagok teljesítményét, és jóval többet raksz egy lapkába. Ez is gyorsulást fog eredményezni throughputban, de az egy szálas tempóra már rossz hatása van. Lásd Atom, vagy Bobcat. De nyilván megoldható, hogy kitöltik a lapkákat Atom, vagy Bobcat magokkal. Ennél viszont nagyobb gyorsulást, és jövőben esedékes jobb skálázhatóságot ad a GPU beépítése (már ha GPU-k ezek még). Megtarthatod a relatíva bonyolult processzormagot, melynek nem kell nagyon visszavenni az egy szálon leadott teljesítményéből. Kettőt-hármat-négyet beépítesz, és a többi részt GPU-val töltöd ki.
Az teljesen világos, hogy a programozó oldaláról az lenne a legjobb, ha egymagos procik lennének 20-30 GHz-es órajellel, de ez jelenleg fizikai képtelenség. Más utat kell járni, és a programozónak kell alkalmazkodni. Nem lesz könnyű, de könnyebb megváltoztatni a programozási szokásokat, mint legyőzni a fizika törvényeit. Utóbbi még senkinek sem sikerült, így megkockáztatni sem érdemes.
Persze mindezt úgy kell értelmezni, hogy a fizika a fogyasztás szempontjából szab gátat. Technikailag megoldható a 20-30 GHz-es órajelű egymagos processzor, csak kb. 1-2 kilowattot enne, ami nem opció. Olyan út kell, amivel a hatékonyság nő.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
aram01
nagyúr
válasz fatallerror #15 üzenetére
nekem az utobbi megvan.már csak meló kéne
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
-
Whysperer
addikt
Lehet hlye kérdés,de AZ AMD az ATi is de az Nvidia az nem Intel szóval ha AMd be csak ati lesz a jó és úgy lesz kafa akkor intelbe milyen vga megy majd? vagy nvidia össze házasodik az intelell és ők kooperálnak majd? vagy az Nvidia csínál saját cpu-t az Intel meg saját Vga-t?
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
emre33
addikt
És ugye az még van, hogy az CPU nem támogatja a VT-D technikát, akkor az új nvidia kártyával szívás lehet, ATI-val pedig nem?
(Intel K-s tuning procijai nem támogatják)
ASUS B650E-E, AMD Ryzen 9 7900, CORSAIR 64GB DDR5 6000MHz CL30 KIT CMK64GX5M2B6000Z30, ARCTIC COOLING Liquid Freezer II 360
-
Cool Face
aktív tag
Az mikor lesz, hogy a hardverek sokkal kiaknázhatóbbak lesznek és nem lesz olyan mint pl a crysis-nál, hogy kiszámoltatnak mindent feleslegesen és növelik a gépigényt hol ott egy 4 éves konzollal közel olyan jó képminőséget hoznak létre. Ott valahogy sikerül leprogramozni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Whysperer #20 üzenetére
Lehet mindent keverni mindennel, de az összes szolgáltatást csak platformmal lehet majd megkapni. Procit már nem csinálnak. APU-t csinál mindenki, és ahhoz lehet VGA-t helyezni, de utóbbi kérdéses, mert a piac csökken. Lehet, hogy csak APU lesz és kész. Akkor pedig fel sem merül a gyártók kombinálásának lehetősége.
Azt tudjuk, hogy az NV csinál saját CPU-t és ezzel saját APU-t. Az Intel kihozhatja a Larrabee-t VGA-nak.(#21) emre33: Később az IOMMU-nak és a VT-d-nek is jelentősége lesz, de most még az OS oldalon hiányzik a GPU esetében a virtuális memória támogatása. Erre majd lehet trükközni, lásd a Radeonoknak a PRT kiterjesztése, de ez erős hackelés. Amíg nincs jobb addig jó, de több kellene.
Egyébként mindegyik GPU MMU-n keresztül éri el a virtuális memóriát, szóval, ha ennek az OS szinten lesz támogatása, akkor mindenképpen kell IOMMU, vagy VT-d.(#22) Cool Face: Ha az API-k lehetővé teszik a hardverek low-level elérését. Ez már szoftveres kérdés inkább. Az biztos, hogy a GPU-k ISA-ja különbözni fog, de egy virtuális ISA jó ötlet lehet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Lesz valaha raytrace-elt grafika?
https://www.coreinfinity.tech
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ebben a kérdésben én Carmack véleményét osztom. Idővel a ray-tracing győz. A kérdés inkább a mikor. Az biztos, hogy a raszterizálás egyre kevésbé lesz hatékony megoldás, és az is látszik, hogy a geometrikus transzformációkban is egyre kevesebb fejlődési lehetőség van. A ray-tracing és a voxel mindkettőnél jobb, csak nagyon drágák.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Prof
addikt
válasz Cool Face #22 üzenetére
Majd akkor, ha nem jön a kínai hardver olcsón és szoftverfejlesztők hirtelen beérik 10-ed annyi fizetéssel- ->ergo soha
Amúgy nem fair fullhd felbontást hasonlítgatni az alacsony konzoloshoz (kb. 4-szer annyi képpontról van szó)
Konzolfelbontáson már az IGP-k is viszik a játékokat.
[ Szerkesztve ]
-
X Factor
addikt
Ismét egy érdekes cikk, amit megéri elolvasni annak, akit érdekel a téma.
Make things work
-
Whysperer
addikt
Az első AMD p90-esemet és az athlon 64-emet leszámítva mindig intelem volt. De Alig várok már egy FULL AMD-t amit ütne rendesen. Kérdés nélkül venném meg! 8)
[ Szerkesztve ]
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
urdongo
tag
Nem pontosan ismerem az nVidia-t. Azt tudom, hogy viszonylag nagy múlttal rendelkeznek. Viszont a ARM oldalról én nem látok annyira fejlett CPU-kat, hogy azok labdába rúghassanak egy Ivy-vel vagy egy Bull-al szemben.....legalábbis teljesítményben. A fogyasztásuk már más kérdés.
Valamint azt is kérdésnek tartom, hogy az ARM és az nVidia mérnökök mennyire tudnak majd összedolgozni...mert ugye AMD-nél mindent meg tudnak oldani házon belül és az Intelre is ez igaz valamennyire.
Tehát ha integrációról van szó én amondó vagyok, hogy egy nagy vállalat könnyebben tud majd érvényesülni a piacon.....akár még azt is elképzelhetőnek tartom, hogy az nVidia ez miatt fogja lehúzni a rolót vagy felvásárolja őket az Intel.Persze tudom, hogy a piac diktál...meg a fogyasztói szokások. Egyedül ezen a téren van esélye az nVidia- ARM duónak....ha olyan tabletekkel szórják meg a világot amiknek senki nem tud majd ellenállni ár-érték arányban.
[ Szerkesztve ]
-
emre33
addikt
-
Youri
veterán
Ezek alapján Trinity + CGN lesz a célom jövőre
RTX ON
-
Sir Ny
senior tag
„így alapvetően jelenleg a kivárás a legjobb opció, de a Larrabee fejlesztései MIC fedőnéven folynak tovább,”
Egy nagyjából korlátlan tőkével rendelkező vállalatnál? Pénzből és gyártási kapacitásból legalábbis a konkurensekhez képest korlátlan. A kivárás ilyen esetben a lehető legrosszabb opció
-
-
iBlast
aktív tag
Ha ilyen tempoban fejlodik a technika, nem sokat kell varnunk a hologrammos es egyeb filmekben latott high-tech kutyukre
-
apatyas
Korrektor
-
kisbalázs
tag
most ezt nem értem mire írtad
én arra gondoltamhogy kimaradt az R betű mert AMD K5 PR75-160 volt
és itt csak AMD P90 volt de megkaptam a kiigazítást.de most hogy jött ide a 386 dx40 ami amúgy megjegyzem nekem is volt de már nincs meg
Johnny Mnemonic 2021:320gb-t töltött az agyába és majdnem meghalt, inkább pendrive a s?ggébe!
-
CYBERIA
őstag
válasz fatallerror #15 üzenetére
Nem is tudod, milyen igazad van!
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
" Anno elképzelhetetlen volt, hogy egy matematikai társprocesszor nélkül a PC magas számítási teljesítményt adjon le bizonyos feladatokban, de manapság már csak nevetünk ezen."
Khm, ma is van FPU a processzorokban, csak nem olyan markáns rész.
Egyébként a cikk nagyon jó lett, respect!
Mutogatni való hater díszpinty
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A MIC-et fejlesztik, vagyis megy a pénz arra. Az a kérdéses, hogy megéri-e maga a VGA-piac. Jelen állapotában egyértelműen felesleges ide belépni, hiszen durván esik vissza az eladás.
Az rendben van, hogy az AMD és az NV platformtervekkel rendelkezik, így a GPU-ikat úgy készítik, hogy platformszinten legyen jó sok szolgáltatás, de ha továbbra is esik évente ~30%-ot a VGA-k eladása, akkor 2014-re ez a piac a teljes GPU forgalom 10-12%-a lesz. Ez már erősen érdektelen kategória lehet az Intelnek, mert még ide be kell törni, komoly pénz a reklám, és kétséges, hogy két éven belül ezeknek lesz eredménye. De ha lesz is, akkor is ott van, hogy 2016-ra eltűnhet az egész biznisz, vagyis a rá költött pénz a kukában landolhat. Ezért nem opció már az Intelnek a VGA. Annyira úgy néz ki, hogy ez egy halott piac lesz, hogy a kivárás a legjobb. Az AMD és az NV számára érdemes tovább vinni, mert benne vannak a rendszerben. Belépni viszont szerintem is felesleges. Az IGP meg természetesen ott van, az mindenkinek lehetőség, és az Intel is ide fejleszt főleg.
Ahol most erősíteni kell az a fejlesztői kapcsolatok. Van már ilyen programja az Intelnek, de nem túl erős. Jövőre viszont tényleg lesznek Game-On játékok (pl.: Miner Wars 2081 az Ivy startjára). Az AMD-től is elhozták Richard Huddy-t. Ő még az év közepén lépett ki, mert az Intel ajánlott neki egy szaftos fizut. Persze fél évig nem dolgozhatott sehol, mert az AMD-s munkaszerződése ezt megtiltotta, de két nap múlva ő lesz majd az Intelnél a Game-On partnerprogram európai felelőse. Valami olyasmit várnak tőle, amit a Gaming Evolveddel véghezvitt.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Whysperer
addikt
Erre tartanak 8)
Llano APU tuning: CPU 5,87 GHz-en, GPU 1,32 GHz-en
Radeon HD 6550D-s grafikus processzor sem úszta meg: a GPU a gyári 600 MHz-es magórajel helyett 1327 MHz 8))ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
Whysperer
addikt
Erre tartanak 8)
Llano APU tuning: CPU 5,87 GHz-en, GPU 1,32 GHz-en
Radeon HD 6550D-s grafikus processzor sem úszta meg: a GPU a gyári 600 MHz-es magórajel helyett 1327 MHz 8))ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG