Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Dandris #18 üzenetére

    Ez azért jóval bonyolultabb. Az MS nézőpontjából a VRR egy elérhetetlen fícsőr Win32 applikációknál. Tehát ha szarul működik, akkor marhára mossák kezeiket. Csak az UWP app-okhoz írtak VRR-hez használható swap chain API-t. Ergo amíg a hálózati problémánál az MS azt javíthatja, mert azért a hálózaton keresztüli szkennelés egy fontos fícsőr, addig ezért a gondért a fülüket sem mozdítják, mert egy olyan funkcióról van szó, aminek a működését sosem ígérték meg. Innentől kezdve azon múlik az egész, hogy az adott gyártó mennyire kerüli meg a WDDM pipeline-t a szinkron szempontjából. Csak azt vedd számításba, hogy a vertikális szinkron driveres kényszerítése is illegális a WDDM pipeline-on belül, tehát ki kell kerülni azt, hogy működjön. Az NV abba futott bele, hogy amikor ők megírták a G-Sync-re a szoftveres implementációt, akkor azért arra nem számítottak, hogy az MS lecumiztatja őket pár évvel később. Meg aztán az MS annyira leszarja, hogy a G-Sync működik-e, nekik csak az a lényeg, hogy a FreeSync működjön, mert az van Xboxra, a többit tényleg magasról ..., ahogy azt szokás tenni. És függetlenül attól, hogy ki a hibás, ezt úgyis az NV fogja javítani, illetve megkerülni a problémát, mert az MS a kisujját sem mozdítja. Semmi érdeke nem fűződik ahhoz, hogy a G-Sync működjön, így meg minek is rakjon bele pénzt?

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák