Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Fiery #24 üzenetére

    Azt sokkal egyszerűbben meg lehet oldani. Több visszatérítést fizetnek a gyártóknak, és nagyobb, 4/5-ös raktárarányra fizetnek be a kereskedőknél. Emiatt nem kell egymásnak odaadni a legfontosabb szabadalmakat. Az Intel és az NV egymásra nagyobb ellenségként tekint, mint az AMD-re. Eleve az AMD a zsarolási módszerével maximum a PC gaming piacot tudná uralni és az Intelnek és az NV-nek ez a piac a legkevésbé fontos. Egyszerűen több pénz van az ultramobilban és a felhőben.

    Ha nem lenne fontos nem támogatnák az OpenCL 1.2-t sem. Egyszerűen nem csinálnának OpenCL implementációt. Nyilván nem árt erre gyúrni, mert a Vulkan API esetében inkább az OpenCL C és C++ lesz a kedvelt shader nyelv, mintsem a GLSL.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák