- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Apple asztali gépek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Komoly GPU a processzorban: AMD Phoenix APU-k tesztje
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- SSD kibeszélő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Íme, a Huawei Pura 70 széria
ma A sorszámozás maradt, de az idén 12 éves P szériát ezentúl Pura-nak hívják.
-
Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
it Az USA-ban még nem volt rá példa, hogy törvényben védenék az agyhullámokat és a mentális adatokon való nyerészkedés miatt aggódnának. Colorado azonban most lépett, mert túl gyorsan fejlődik a neurotechnológia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt sokkal egyszerűbben meg lehet oldani. Több visszatérítést fizetnek a gyártóknak, és nagyobb, 4/5-ös raktárarányra fizetnek be a kereskedőknél. Emiatt nem kell egymásnak odaadni a legfontosabb szabadalmakat. Az Intel és az NV egymásra nagyobb ellenségként tekint, mint az AMD-re. Eleve az AMD a zsarolási módszerével maximum a PC gaming piacot tudná uralni és az Intelnek és az NV-nek ez a piac a legkevésbé fontos. Egyszerűen több pénz van az ultramobilban és a felhőben.
Ha nem lenne fontos nem támogatnák az OpenCL 1.2-t sem. Egyszerűen nem csinálnának OpenCL implementációt. Nyilván nem árt erre gyúrni, mert a Vulkan API esetében inkább az OpenCL C és C++ lesz a kedvelt shader nyelv, mintsem a GLSL.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.